| Bo tak patrze, patrze - i nigdzie nie widze ze gosc pisal o skuterze
| na prawach motoroweru (czyli pojemnosc do 50cm#, predkosc do 45
| km/h)...
Co więcej, wcale nie jest powiedziane, że jeśli ma 50 ml, to musi
mieć ogranicznik. Jeśli nie ma ogranicznika, to powinien być
zarejestrowany jako motocykl, a motocyklista powinien posiadać
prawo jazdy kategorii A1 lub A.



Tylko proszę nie mylić skutera z motorowerem (nawiasem mówiąc ostatnio
takie pomylenie pojęć jest powszechne, szczególnie wśród "puszkarzy").

Dla niewiedzących objaśniam, że

*motorower, to pojazd jednośladowy z silnikiem o pojemności nie
przekraczającej 50 ccm i zarazem konstrukcyjnie zdolny rozwinąć prędkość
maks. 45 km/h.

*skuter - "typ nadwozia" pojazdu jednośladowego. Podobnie jak enduro,
czoper, ścigacz.

Tak więc istnieją ścigacze, które są motorowerami, podobnie jak
większość skuterów, to motocykle - wygląd może być bardzo mylący. Np.
Honda NSR: z wyglądu ostra szlifiera, a w rzeczywistości motorowerek.


· 

Witam,

Staram się pomagać , ale tym razem to ja potrzebuje waszej obiektywnej rady
A więc tak, chce kupić Honde NSR 125 99r. Przebiegu nie znam ... Ale wygląda na dość zadbana.... A więc tak tu macie fotke:



Sprzedaje to mój kumpel i cena dla mnie to 2,5 tyś. Dodam ,że ma on zeszlifowane nr. z ramy i będą wspawane nowe (ramy od 50). I będę mógł to zarejestrować na 50 bez problemu. Przegląd jest już załatwiony. Więc opłaca się ?

ja też nie polecam na początek mocniejszych sprzętów Ja kupiłem na pierwszy motor honde X8R-S 80/50, motor miał dwie godziny jak zaliczyłem glebe( ale jak z kogoś dupa to cuż) ja polecał bym Tobie Gilere Runner DD ( prętkość maksymalna 90 km/h z górki 100 km/h) kumpel ma to wiem no chyba że chcesz cos z manualem to Aprilla RS50, Honde NSR50, Yamache TZR50. To moje zdanie ale zrobisz jak chcesz tylko jak sie wypier....sz to nibędziesz wiedział jak spojżeć rodzicom w oczy.

wielkie dzieki za ta cenna uwage czyli w gre tak na prawde wchodzi tzr 90/50 albo honda nsr 125/50?? tak aby jezdzic na czyms w miare normalnym

http://otomoto.scigacz.pl...m3-M948123.html teraz kminie nad tym ale niewiem ile uda mi sie zbic

http://moto.allegro.pl/it...s_tzr_mito.html albo ten bardzo prosze o opinie bo zapewne w sobote bede juz pon jechac

· 

Jak miałem crash Hondą NSR 50 to się w PZU podśmiechiwali i mówili, że to pewnie 125/50, a ja się cieszyłem, że to jednak jest 50, bo byłaby przesranka
80 na 50 jeszcze ujdzie, bo to o 60% więcej, ale 125 na 50 to o 150% więcej niż ustawa przewiduje

PS. My TZRkowcy też łamiemy prawo , ale po co to ono w końcu jest

Kamil jeszcze zagłosuj w ankiecie

To na cylku się zamaskuje

A na tej tarczy, to może do 100 I jeszcze napis Honda CBR 50- o i kolejny pomysł

EDIT. Nie wiecie czy ten licznik jest rozbieralny (w tzR jest lightowo, nawet śrób nie ma, tylko na wciśk) bo np. w NSR 50 nie dało się bez poniszczenia go otworzyć, podobny problem jest np w TZRkach z przednimi lampami.

Ja miałem zderzenie z Oplem Astrą 06r. na Hondzie NSR 50. Facet dojeżdżał z prawej strony do drogi głównej, którą jechałem ja. Zatrzymał się. Odległość do skrzyżowania malała, jechałem 50 km/h, do skrzyżowania tylko 50m...............30m...........15m............ i 5m - a on nagle mi przecina drogę- (ruszył)- potężne crashhhhhh i wyrzuca mnie z moto przez kierownicę, po drodzę uderzam udami w kierownicę, lecę nad jego maską iiiiiiiii spadam około 10 m za miejsce zderzenia. Leże na lewym pasie ruchu, widzę przechodzących i przyglądających się mi przechodniów- ale nikt nie podszedł do mnie. Po chwili sam wstałem. Nie krzyczałem na niego,wręcz po prostu spuściłem mu w dosłownym tego słowa znaczeniu opierdol, sam nie wiedziałem co gadam...... Odziwo nie miałem żadnych złamań czy coś Umie się latać

On miał strat za 7,5 tys- naprawili mu pojazd w serwisie i nie miał żadnych problemów, ja z odszkodowaniem miałem trochę więcej problemu.... Ale o tym to poczytajcie na:
http://yamaha-tzr.eu/foru...highlight=#5781

Za 2 tys to kup simsona a nie;p Chesz to moge Ci sprzedac moja honde ns-1 mini scigacz. Lepiej sobie dozbierac i kupic cos lepszego z enduro polecam Yamache dt 50 (80) lider z tego rynku tez mailem kupic ale postawilem na sciga.
Ps. Ostatnio moglem kupic DT80 Po wypadku za 600 zl na chodzie bez papierow

To juz lepiej kupic honde nsr polecam ;]

To co ja proponuje? w Zyciu nie kupuj tandetnch 50 jedzilem na 3 50cm i 80cm. Zero frajdy. Masz cos kupowac? to kupuj NSR 125 zarejestrwoana na motorower najlepiej sprowadzana. Koleszka posiada owy sprzet i jest o niebo lepszy od [cenzura] RSek i TZRek. Nie wiem co Ci wiecej o nim powiedziec porpostu pytaj a ja odpowiem a osiagi:

V-max po odbokowaniu okolo 170km/h Zalezy jeszcze od paru spraw
Przyspieszenie? (cenzura) bo 6-7s do setki.
Zmiana? - normalny 6 biegowy (czasami zablokowane)
jaka marka ? oczywiscie HONDA
blokady? mozesz zdjac samemu (posiada zwezke w wydechu wystarczy jakas wiertkarka btw koleszce jak kminilismy wiertlo wbilo sie udo ;p wiec ostroznie ;]) no i na module
a minusy? spalanie ;] wacha sie okolo 5-6litrow zalezy od jazdy ;] ale warto wydac troche na wache zeby poszalec ;]

jeszcze wzuce fotke aby urozmaicic:


No więc tak, jest ich kilka:

- godna polecenia Aprilia RS 50
- Gilera DNA 50
- Honda NSR 50, lub CBR 125 zarejestrowana na 50
- Suzuki RG 80 lub 125 zarejestrowane na 50
- no i oczywiście najciekawsza czyli Yamaha TZR 50
- bardzo ciekawym pojazdem jest też Peugeot XR6

Wszystko zależy od tego ile masz lat bo jeśli to miałby byś Twój pierwszy motocykl to polecam coś mniejszego i bezpieczniejszego np. Simsona...

tzr 50 słabo się zbiera ,v max lekko powyżej 100km/h ,silnik strasznie wyje , mały promień skrętu, ma za to niezłe hamulce . gdyby nie to że ma amortyzator umieszczony centralnie i ramę od ścigacza byłby to zwykły motorower . dla mnie to śmieszny ścigacz . lepiej weź sobie jakąś 125 albo 150. np aprille GS lub rs 125 lub honde cbr 125 albo nsr .

Nawet na 50 się da nieźle pokancerować... wcale nie trzeba 600+... Byliśmy Busem skupować w górach 50-125 do roboty i na handel i kupowaliśmy od kolesia Honde NSR50 co bardzo chciał się popisać bo jechał przed ekipą motocyklistów... Składał się w zakręt złapał poślizg... Wjechał na niego autobus zrywając mu dolną szczęke Kolo przeszedł masakrycznie wiele operacji, a jak się obudził po 1,5miesiąca w szpitalu to na zeznaniach policjant powiedział, że to był taki wypadek z którego się nie wychodzi... 4 miesiące jadł przez słomkę bo miał zaszyte usta po wstawieniu żuchwy z nieboszczyka... Wiem, że to mocne słowa, ale moje zdanie takie...

Jak chcesz ładny pojazd do przemieszczania to kup sobie jak tatuś płaci np 318is coupe, albo np e46 320d... Mało to spali a nie musi dogniatać... motor kup sobie jak sam stwierdzisz, że do niego dorosłeś...

I proponuje taką kolejność...
Samochód:
1.6(jak to już musi być BMW) --> 2.0

Motocykl:
50 -> 125 -> 600 -> 750 -> 1000 -> 1200(tu upierał bym się przy ZX12... Polecam nieziemskie przyspieszenie)

Bo przyjemność powinno się czerpać z jazdy a nie z prędkości...

A ja wczoraj robiac sporo hałasu na osiedlowych uliczkach zostałem podkablowany przez ktoregos z sasiadow... Po krotkim postoju pod blokiem, chce wyjechac dalej posmigac... Ale przy wjezdzie na parking byłego D.H Gigant, dwie Hondy ST1100 To mysle... pałował nie bede przed nimi, zapaliłem szybko swiatełka, bo jeszcze nie zdazylem włączyc, i jade... a jeden z nich na srodek ulicy i halt! Zatrzymałem sie, nie bylo mozliwosci ucieczki za bardzo Ze mna stał zatrzymany rowniez przez nich czerwony TDM 850 (97r, 50 tys km, sprawuje sie bardzo dobrze ) Bo jak sie okazało pozniej, zgłoszenie bylo w sprawie czerwonego motocykla, a TDM czy CBR to juz jeden pies
-Dzien dobry! Dokumenty!
-Dzien dobry, juz sie robi...(wyciagam dowod rej, ubiezpieczenie, i nerwowo szukam prawa jazdy, ktorego nie mam... bo w sobote zostało wyrzucone przeze mnie do kosza w Energy2000 ->% Ale to i tak A1, wiec dupa zbita... Wiec mowie dokładnie tak jak było, nie wspominajac niz o tym ze to A1 Sprawdzaja mnie... w tym momencie pojechał kierownik TDM'a, a ja sie oficielnie dowiedzialem ze ktos mnie podpier#%^&*
Po chwili wyszło na jaw ze to A1, zjebka... 600zł i jakies tam punkty, odcholowania itd, wogole szkoda ze mnie nie zastrzelili odrazu!
Ale przez cała kontrole wydawali sie jacys znajomi... Okazało sie ze to Ci sami PANOWIE ktorzy nas eskortowali do Mnikowa i wlepiali madat Fellipe, a mnie zatrzymywali jeszcze za czasow NSR'ki przy BP na opolskiej, proponujac zakup kurtki na moto z logiem R6
Wiec sprawa przebiegła nieco inaczej... Skonczylo sie na mandcaciku 50zł za cos tam ktory musze zapłacic... w morde! Ale mogło byc gorzej

http://moto.allegro.pl/item132969332_peugeot_speedfight_2_x_race_lekki_tuning_93km_h.html

Ostatnia szansa .... jak nie będzie chętnych nie sprzedaje ....
(ew. zamiana na Derbi Sende 50/80cm lub jakiegoś ściga 125 .. najlepiej honda nsr 125 )

kom. 0 698 650 056
nr gadu-gadu 4163427
e-mail arhi9@poczta.fm

Sprzedam: chłodnice z Hondy nsr 50
Stan: bdb-
Cena: pisz, a się dowiesz;D
Opis: Sprzedam chłodnice z Hondy nsr 50. Chłodnica jest stanie bdb z małym -, ponieważ z lewej strony jest lekko zagięta (tak już kupiłem motocykl), ale chodził normalnie i na trasach nie było mowy o jakimkolwiek wychyleniu wskazówki. Ale jestem zmuszony ją sprzedać, ponieważ włożyłem silnik z nsr 125 i ta chłodnica nie wystarcza. Musze zamontować oryginalną z tego silnika i ta będzie mi zbędna. Jak narazie jeźdżę na niej, ale na trasie ponad 50km już lekko wskazówka idzie do góry....
Kontakt: gg(11337021), tu, PW

*Sprzedam: Silnik od Hondy nsr 50
*Cena: Nie orientuję się dokładnie po ile te silniki chodzą, ale myślę, że 300zł to dobra cena.
*Stan: Idealny, silnik jest kompletny.
*Krotki opis: Mam na sprzedaż silnik z Hondy nsr 50. Jest on kompletny oraz w 100% sprawny. Nigdy nie rozbierany, na oryginalnych częściach Hondy. Sprzedaję, ponieważ zastanawiam się nad kupnem silnika z ns1 bo to jest tylko 50ccm. Silnik nadal siedzi w moim moto i jest na co dzień użytkowane, jednak jak to bywa w 50ccm po dłuższym użytkowaniu brakuje mi troche mocy i myślę nad zmianą go na silnik z ns1. Osobiście jechałem na nim 80km/h (przyklejony do baku;p) więc myślę, że wynik dobry. Będzie on doskonały dla kogoś kto ma sima i chce przerobić go na coś mocniejszego, ponieważ bez problemów da się rozwiercić ten cyl na 70ccm. Jedynie będzie musiał zakupić chłodnicę i będzie się cieszył, że jego sim się nigdy nie przegrzeje i ma niezawodny silnik, z którym może jechać wszędzie. O resztę informacji pytać

Pozdrawiam;)
Kontakt: Tutaj, albo gadu (macie w podpisie);D

Kenio dnia Wto 19:36, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz

Zamienię Simsona S51 na inny motór którym można jeździć na karte motorowerową z niewielką dopłatą z mojej strony. Muszą być spełnione tylko 3 warunki:
- to nie może być skuter ani żaden inny automat
- musi być zarejestrowany na motorower
- musi być powyżej 1990 roku produkcji.
Najmilej widziane takie motory jak:
-aprilia rs50
-aprilia AF1
-honda NSR 50
-suzuki gr80
- lub inne motory typu ścigacz lub chopper.

Wszelkie pytania kierować na:
- numer gg: 6080234 (zazwyczaj jestem "niewidoczny")
- maila szatek1.3@wp.pl
- na tym forum w tym temacie

SIMSON JEST Z WOJ. KUJAWSKO-POMORSKIEGO

thomas93 dnia Wto 22:00, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz

Cześć
Kupię jakieś moto typu,honda nsr,yamaha dt,aprilia af-1,suzuki rd,yamaha tzr itp.
Składajcie propozycje a ja się zastanowie
Może być 50,80 lub 125ccm,najlepiej zarejestrowane na motorower
Cena do uzgodnienia,dogadamy się.
Kontakt gg 10110841
kom 513 693 600
lub tutaj w temacie
Woj małopolskie,śląskie,świętokrzyskie

Witam;D

Sprzedam: Gaźnik o przelocie 19mm
Stan: Moim zdaniem idealny;D
Cena: zaproponuj cos;D
Kontakt: najlepiej tutaj;D
Informacje dodatkowe: Gaźnik ten pochodzi od Hondy mbx 80, ale mam go zamontowanego w nsr 50 i niestety jest za duży i chce zmienic na oryginala dlatego sprzedaje. Na obudowie pisze "PF 18", ale jak mierzyłem to na łączeniu gaźnik kruciec ma 19mm. Dysza w nim to 80.

Zainteresowani pisać;D

Sprzedam: Gaźnik z Hondy nsr 50
Stan: Idealny
Cena: Dogadamy się, ale są to grosze;))
Kontakt: Tu, PW, GG(11337021)
Opis: mam na sprzedaż gaźnik pochodzący z Hondy NSR 50. Gaźnik ma ssanie ręczne. Chcę go sprzedać bo używam go przy 80ccm i jest on za mały. Tylko 85km/h bo więcej nie ma siły, chociaż itak dobrze, że na takiej pojomności gaźnik o przelocie 13mm chodzi. Dysza głowna to 72.

Mam na sprzedaż również kruciec ssący pod ten gaźnik. Sprzedaję z tego samego powodu co gaźnik. Przelot 13mm. Jego stan jest idealny. Co do ceny to wiecie gdzie pisać)

Pzdr.

Mam małe pytanko....
W mojej Hondzie nsr 50 z przodu swiatla to mam tylko on-off. Nie mam podzialu na krotkie-dlugie. Albo wlacz albo wylacz...
I dalem sobie z przodu zarowke H4 (zasilana z silnika) ale to mam tylko krotkie, a chcialbym rowniez dlugie i chcialem zrobic osobny wlacznik i dac na dlugie + z aku, ze w razie potrzeby wlaczylbym sobie te dlugie i wtedy swiecilyby sie i krotkie z silnika i dlugie z aku tylko nie wiem czy w tej H4 moga sie swiecic i krotkie i dlugie na raz?? I czy odblysnik sie nie stopi czy jakos mu to nie zaszkodzi??

pzdr;)

Ten motor w oryginale nie miał długich (tylko on-off) i został normalnie dopuszczony do ruchu, więc nie wiem....
Gdyby miał dwa reflektory to już by mi to dało wiele pomysłów jak to można zrobić, ale niestety jest tylko jeden;/
Schematu za cholerę nie moge znaleść;/ Ale tu masz fotki motoru (nie wiem poco je zamieszczam, ale może akurat coś pomogą...)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR,50/50361
Napisz jakie masz pomysły, żeby to przerobić, bo bez dodania innego przełącznika, czy jeszcze jednego dodatkowego to jest raczej niemożliwe....

Kupię motorower o pojemności 50, albo 80ccm... ale 80 to musi być na 50 zarejestrowane... motorki jakie wchodzą w grę to:
Honda MBX (50, 80)
Honda nsr (50, 80)
Honda NS1
Yamaha RD
Suzuki RG
itp... ogólnie ma to być japoniec... papiery MUSZĄ BYĆ!
motorek może być do remontu wizualnego, lekko zdekompletowany etc. ważne aby miał co najmniej 4 biegi, posiadał papiery i był na chodzie (choć może być i zatarty)...
dolna granica cenowa to 1zł, a górna granica cenowa wynosi 3000zł... oczywiście cena moto musi być adekwatna do stanu motorku...
kontakt na gg: 2396231

Pozdro

Ps. przyjmę informację, numery, adresy do osób które mają taki motorek, i prawdopodobnie będą chciały je sprzedać

Może ja zacznę:

Ja miałem zderzenie z Oplem Astrą 06r. na Hondzie NSR 50. Facet dojeżdżał z prawej strony do drogi głównej, którą jechałem ja. Zatrzymał się. Odległość do skrzyżowania malała, jechałem 50 km/h, do skrzyżowania tylko 50m...............30m...........15m............ i 5m - a on nagle mi przecina drogę- (ruszył)- potężne crashhhhhh i wyrzuca mnie z moto przez kierownicę, po drodzę uderzam udami w kierownicę, lecę nad jego maską iiiiiiiii spadam około 10 m za miejsce zderzenia. Leże na lewym pasie ruchu, widzę przechodzących i przyglądających się mi przechodniów- ale nikt nie podszedł do mnie. Po chwili sam wstałem. Nie krzyczałem na niego,wręcz po prostu spuściłem mu w dosłownym tego słowa znaczeniu opi@#dol, sam nie wiedziałem co gadam...... Odziwo nie miałem żadnych złamań czy coś... Umie się latać

On miał strat za 7,5 tys- naprawili mu pojazd w serwisie i nie miał żadnych problemów, ja z odszkodowaniem miałem trochę więcej problemu....

Miałem mbx'a miałem W sumie to ja nie miałem wogóle co narzekać, tylko ja miałem wersje 50ccm z silnikiem od nsr 50 ale zamontowany był tam seryjnie. Ogólnie jeśli chodzi o jazde prowadzenie i komfort to zaskoczy nie jednego, ja na swoim mbx'ie kładłem sie w zakręty jak sportowiec mając oponki 2,75 p/t i nie było mowy o wypadnięciu z toru jazdy albo coś w tym stylu. Jeździłem nim dużo, głównie w wakacje zdarzały się dłuższe trasy i nigdy nie zawiódł. Jedynym jego bólem jest komfort jazdy jako pasażer ale nie ja tam przebywałem Moc nawet w moim była dość wystarczająca, zdarza się w mbx'ach że przednie zawieszenie jest bardzo miękkie a tylne za to sztywne. Patent na to jest taki że tylne zawieszenie trzeba rozebrać i przesmarować wszystkie tulejki itp. a w przednich wymienić uszczelniacze i olej na gęstszy. Jak kupisz mbx'a to ja miałem takie odczucie że jak jechałem latem i miałem liczniki i owiewke od środka plakiem zrobioną to jak byś hondą civic jechał Inaczej mówiąc jestem zakochany w hondach i naprawde nie zawiedziesz sie na maszynach tej marki, no chyba że kupisz jakiegoś zakatowanego to wtedy sie zaczną schody.

No to tak... nazywam sie Krzysiek z czego łatwo sie domyslic, mam 16lat, chodze do szkoly energol tam gdzie wiekszosc osob z forum Grey_Light_Colorz_PDT_12 Motoryzacja zajmuje sie od malego, lecz tak naprawde wsyslo mnie to dopiero 3lata temu. RS-ka to moje 2 moto przy ktorym robie wszystko sam zreszta w poprzednim moto Honda NSR 50 tez. Co jeszcze moge powiedziec?.... mieszkam w pieknym kawalku Bełchatowa zwanym Grocholice gdzie jest sporo motocyklistow. Jesli sa jakies pytania to walic smialo Grey_Light_Colorz_PDT_08

Jak wszyscy wiemy są i takie motocykle mniejsze od normalnych, skuterki, małe scigi, enduro. Właściwie wszystkie rodzaje i typy. Wszystkie pytania o nich na ten temat!! A takie pytanie ode mnie: który z pośród 50-tek jest wg Was najlepszy, a który z 125-tek. Według mnie 50-tki to przewde wszystkim Yamahy: DT50X, TZR 50 i Aerox. A 125to Cagiva 125, Aprilia 125 Rs, Honda Nsr 125 i CBR 125.

Ale On chyba nie chce "ścigacza" na którym wyglądał by jak głupek, takie jest moje zdanie, Nsr Mito fajne sprzęty ale pierdzą.... osiągi mają niczego sobie (podobno 150km/h) ale nie kupił bym takiej, tak jak powiedziałem chodzi to gorzej od skuterka ja też w wakacje się przesiadam i moi faworyci to CBRka i Hyosung
Honda ma 14 km (4suw=piękny dzwięk) ten Hyosung też koło tego prawdopodobnie, i wygląda jak MOTOR a nie jak te kosiarki pzdr


125 pierdzi? Kumpel ma nsr-ke 125/50 zalozyl inny wydeszek i chodzi basowo i nie pierdzi tylko tak mozna powiedziec buczy v max 160 kolega wazy 85KG

Właściciela Hondy NSR 50 chłopak najwiecej pisze na tym forum i uważam że sie nadaje:)
Pozdro Xelibri


Hehe...
A o jakiej teraz fukcji rozmawiamy ?
Dzięki za zaufanie

Siema

na wstępie mówie , nie patrzeć na wygląd wygląd to SZROT

Tak więc , motorek Honda MBX/NSR 50 . Przejściówka z końca produkcji mbx-a a początku nsr , r produkcji 91'. Motorek z wyglądu jak pisałem , szrot .
Silnik ^^
jednostka z Hondy CRM 125ccm .
Tjuning ?
hmm
owiewka UFFo xD
cylinder 170ccm Polini For Race
gaźnik Stage6 36mm
króciec Stage6
wydech Hebo Perform
membrana Stage6

mały , zwinny popylacz

oczywiście moto sprowadzone zza zachodniej granicy , i jak to przystało będzie na 50ccm ^^

oto fotki :



Wygląd to sprawa na długie zimowe wieczory ^^

Siema wszystkim

Imie : Michał
Pseudo :Gołcyn
Wiek : no 17 Mi stuknie w tym roku
Miasto : Lubliniec
Zainteresowania : Motoryzacja i Koszykówka
Poprzednie moto : Simson SR 2 , Itteco pt 50 . Honda NSR 50 , Kawasaki KZ 250

Obecne Moto : Aprilia RS 125 98' Śmigam od 6 Miechów

Namnożyło sie ich teraz jak psów A ostatnio widziałem honde NSR ke 50 hyba najnowszą na Kalifornijskich blachah ładnie wygląda ale nie chciał bym takiej Jak znam życie to jest pewnie kogoś ze słopnic bo tam lubią takie szpanerskie świecidełka

Witacje.. Mam 17 lat, kilka lat już śmigam motorkami.. zacząłem od poczciwego starego ogara a teraz od 2 lat pocinam na simsonku. Chciałbym kupic coś większego i ładniejszego.. myśle o 125 zarejestrowanej na 50. A kokretnie o yamaha Tzr.. lub honda nsr. Miał ktoś styczność z tymi pojazdami? Jak się sprawują? juz nie chodzi mi o same osiągi co o żywotność, czy są one dośc awaryjne czy raczej długo da się tym pojeździć.. i druga sprawa, czy miał ktoś problemy z policja jezdzac 125 zarejestrowaną na 50? jesli tak to prosze o tym opowiedziec.. Jest to moj pierwszy post na tym forum i nie wiem nawet czy w odpowiednia rubryke wpisalem ten temat, wiec jak cos to przepraszam, prosze nie krzyczec:)

dopiero niedawno znajomy pierniczył mi że jego stara honda 125cc wyciąga mu 150km/h

tak że powiem ci że jak mi elyseo 50 leciał 70-80km/h było dobrze, a elystarem 150ccm którego aktualnie mam nigdy nie leciałem więcej niż 120km/h,

tak że wątpie że poleci ci to więcej niż 100km/h bo musiał byś wpakować w tzw "TUNING" coś w granicach 1200-2000zeta,
tak że ci sie to nie opłaci


150km/h to chyba Hondą NSR ;p ale skuterem, to też bym mu nie uwierzył ;p

Znaczy sie zdażaja sie wyjątkowe 50-tki np. zdrowy aerox przy mocnym katowaniu i prostej drodze wyciągnie te 90. Ale ten skuter jest mały, lekki i nie wygodny. Wiec nie ma co porównywać osiągów do Elyseo/elystara 50 bo jest wieszky, masywniejszy i co najważniejsze wygody
Ten skuter nie jest przeznaczony do "street race" tylko do wygodnego przemiszczania sie z punktu A do punktu B

Michał-drdjmike wyprzedziłeś mnie ;p o 1 min ;p ale wiedze ze mamy podobne zdanie na ten temat ;p pozdrawiam ;p

K4MILos_POL dnia Wto 18:38, 02 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz

noo furka jest konkret styknelismy sie ostatnio na miescie pod blaszakiem i furka jest nieziemska szkoda ze nie wzielem aparatu to jest starsza honda nsr 125/50 too konkret furka jak wyskoczyłem nia na jana pawla to na 3 mialem 100 i sie balem dalej hehe do zobaczenie posdro

Haha nie wytrzymałem pojechałem dziś bez OC do roboty...

+2 stponie, trasa około 10 km, prędkość przelotowa NAWET 50 km/h miejscami. (dodam że pracuje za miastem )

opis ubranka gdzieś w innnym temacie jest ("moto a zdrowie" bodajże)

Hehe i spotkałem 3 wariatów (jakaś Honda NSR 125, 2 na enduro nie wiem co to było) Oczywiście pozdro ryj mi sie cieszy tylko czemu ludzie w puszkach sie tak krzywo patrzą jakby UFO wylądowało??

Zajeżdżam do roboty, właże, kłade kask, a szefo tylko "pojeb*** cie?" i odrazu na parking i oglądamy sprzęta. Widać, że gość też ma już ciśnienie żeby Hary'ego wytoczyć z garażu ale żona mu zabrania

Jutro płace OC a w sobote nabije troche kilometrów może z koleżka na GS 500.


dzieki kali za zainteresowanie
mowisz o czyms takim: http://www.romet-motors.pl/produkty_motocykle_crs50.html
piekny chińczyk. kwestia pojezdzenia 2-3 lata i po gwarancji sprzedać.
za kilkaset złotych mniej mozna kupic to samo bez mylącego napisu "romet":
http://www.moto-magnus.com.pl/index.php?id=10&sg=39&
http://www.motorower.com.pl/mototxt/enduro.htm
albo całkiem inna "znana" marka
http://www.motorek.pl/jawa%20robby.htm

a tak na poważniej

myslałem wiec raczej o czym "lekko" uzywanym w przystepniejszej cenie:
DT 50 za 1800 - Gorlice
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=263658235
moze ktoś wie coś tym, czyja jest ta Cagiva supercity z 2004 z Jarosława
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M561004

ponieważ dopuszczam coś a'la naked:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M582222
moze to ? Honda NSR 50 Rok produkcji: 1993, 11 600 km, za 2600, Bełżyce?

sorki jesli naginam regulamin - nie jest to tablica ogłoszeń, prosze o wasze opienie na temat ww motorków, szczególnie tej NSRki (a nie chińczyków
z góry dzieki

siemasz, jak kazdy z ogara czas przesiasc sie na cos wiekszego tylko pytanie, na co?, mam do wydania jakies 4tysiaki, gora 5 ale to maksimum. chcialbym jakiegos sciganta, chociaz nie mowie ze w gre nie wchodzi jakis fajny krosik, oczywiscie fajnie by bylo zeby byl motorek 125/zarejestrowany na 50. albo mocna 50 lub 80. chciałbym cos co sie dobrze prowadzi ( pierwsza szybka maszyna ) , ale bardziej stawiam na bezawaryjność. myslalem nad aprila rs 125 tego duzo jest zarejestrowanego na 50, albo honda nsr , cbr? chciałbym tez zeby motorek mial troche koni, 25-35 ,jak kupie motor to na dlugi okres z racji finansowych, a po pewnym czasie z checia sie przesiada na cos szybszego- elastyczniejszego . Prosze o pomoc!
------------
dzieki tomix000 juz poprawilem

Konkrety
Ścigacze:
Tzr 50, 80/50, 125/50 (super ścigacz)
Suzuki Rg 80/50, 125/50 (chyba jest)
Aprilia RS 80/50, 50, 125/50
Cagiva Mito 125/50, 80/50, 50
Honda NSR/NS1 125/50, 50, 80/50
Rieju Matrix, Peugeot Xr6, Motorhispania Rx
Crossy:
Yamaha Dt 80/50, 50, 125/50
Honda CRE 80/50, 50
Suzuki RM 80/50, 50

Chopperków nie chce mi się już wymieniać

1.
pocket mini bike

tuning hehe
Filtr stożkowy
Sprzęgło sportowe

2
LONGJIA EXACTLY 50


Tuning:
leci do mnie filtr wario sprzęglo wydech

3
honda nsr 125

Mam pytanie. Mam prawie 16 lat na moto już około 6 lat jeżdżę głównie były to motorowery Romet które z pasją remontuje. Teraz chciałbym kupić sobie coś większego zastanawiam się nad Yamaha DT 125/50 musi być na 50 ponieważ tata by mi inaczej nie pozwolił jeździć (on uważa że motocykle to śmierć i tyle, nie przegadasz mu ) co o niej myślicie? Macie jakieś doświadczenia? Podobają mi się bardziej ścigacze 125/50 ale enduro jest jak na razie dla mnie bardziej praktyczniejsze i tańsze dt przyzwoitym roczniku i w dobrym stanie kosztuje około 3 500 zł a np. Honda NSR 125/50 około 8 000 zł w dobrym stanie. Więc jest różnica.

Witam wszytskich kolegów.
Kilka słów o sobie. Z motocyklami związany od 2005 roku. Motocykle jakie posiadałem to:
najróżniejsze skutery... potem półka wyżej Aprilia rs 50, Yamaha dt 80, Yamaha tzr 80, Yamaha TDR 125. Obecnie bez zadnego sprzęciku ale zastanawiam się nad kupnem Hondy NSR 125 lub CBR 125.
Pozdrawiam

Romet - Tuning po Dziadku
Honda Nsr 50/80 - kumpla sprzęcior no i od tego się zaczęło
Suzuki RMX 50 - w końcu własny sprzęt, jak jechał wiadomo ale wspomnienia są zajebiste co po niektórzy widzieli co to za rakieta
Ktm 125, YZ 250, Husqwarna 660 również kumpla ale dzięki temu się człowiek czegoś nauczył
Yamaha TTR 600 również kumplowy to dopiero była zabawa
Potem nie zapomniane przejażdżki na Hondach w Borsku dzięki uprzejmości takich osób jak Sokół 954 i Many 1000rr (REPSOL) POZDRO dla Was od tego tak naprawdę wszystko się zaczęło
No i zakup własnego potwora piknej Hondzi 1000rr ( z początku strachu było tyle że lepiej nie mówić) No ale do teraz jakoś żyje więc nie jest tak źle
Ps. Trochę sie rozpisałem więc sorx mogłem też coś pominąc no ale nikt nie jest idealny

Pozdro dla Wszystkich !!!!!

Elo mam takie pytanie... dlaczego akurat kingway, albo inaczej dlaczego znowu chi?czyk?? :? ja bede kupowa? skuta na zime i mam zamiar kupi? albo apka area albo sr'ke, ma?o awaryjne dobry silnik i plastiki nie s? takie s?abe jak w chinolach :? mo?e co? u?ywanego?? lepszego.... ni? chinole, a co do chopper'a to te? to kupic chcia?em ale s?abe to jest je?li chodzi o moc.... a biegówka to Aprilia af1, Suzuki rg80, Honda nsr 50! lub mocniejsz?:D

Pomalutku i spokojnie Ziemniak:

Zacznij już pomalutku tryb "Career Mode" tryb ten pomoże ci zrobić twój własny profil gracza i motocykl .

Ustawienia początkowe :

Honda NSR 500

Distribute credit 50/35/40/50

1500 średnica opon

Skrzynia HIGH

Opony - SOFT ( Hard założysz jak się wgryziesz w klimat ).

Nim ukończysz trening ,to będziesz musiał troszeczkę się pomęczyć .

Na samym początku musisz sobie zdać sprawę z tego ,że wyścigi motocyklowe różnią się od gier samochodowych .

Pewnie o tym wiesz , najtrudniejszą sprawą w tej grze to odpowiedni tor jazdy motocykla .

Hamuj wcześniej i staraj się wchodzić z taką prędkością , abyś w połowie zakrętu można dodawać ciągle gazu.

Zasady nie są proste , ale z czasem do wszystkiego dojdziesz .

Jeśli chciałbyś zobaczyć koronacje wyników to zapraszam na stronę :

http://www.network-challenge.org/video/

Zobacz co się tam dzieje.

Powodzenia kolego ...

Oto wyniki testu motocykli przeprowadzonego przeze mnie :

Motocykle sprawdzałem na statach:

Cornering: 45
Braking: 35
Top Speed: 50
Acceleration: 45

1. Honda RC 211 V - Czas: 1,42'13 V-max: 332 km/h (najszybszy)
Ocena: 16,87

2. Honda NSR 500 - Czas: 1,45'72 V-max: 307 km/h (najlepiej sie prowadzi)
Ocena: 11,51

3. Yamaha M1F - Czas: 1,47'35 V-max: 331 km/h (prowadzenie i zwrotność jeszcze
lepsze niż w M1) Ocena: 10,65

4. Kawasaki ZZ-R - Czas: 1,47'51 V-max: 321 km/h (najlepsze przyspieszenie)
Ocena: 8,93

5. Aprilia RS Cube - Czas: 1,50'85 V-max: 327 km/h (Przy dużych prędkościach
prowadzi sie lepiej niż przy małych) Ocena: 8,85

6. Yamaha M1 - Czas: 1,48'89 V-max: 328 km/h (bardzo zwrotna i super sie prowadzi)
Ocena: 7,00

7. Suzuki GSV-R - Czas: 1,49'12 V-max: 321 km/h (wszystko w miare dobrze)
Ocena: 6,83

8. Yamaha YZR 500 - Czas: 1,51'02 V-max: 320 km/h (wszystko w miare dobrze,
ale Suzuki GSV-R jest lepsze) Ocena: 3,93

9. Proton KR3 - Czas: 1,54'95 V-max: 306 km/h (totalna beznadzieja, najwolniejszy i
najgorsze czasy robi, w sumie to niczym sie nie wyróżnia i niczym nie zaskakuje,
coś dla początkujących) Ocena: 0,00

Czasy były robione na Suzuce, a prędkość sprawdzana na Sachsenringu.

========================================================

Teraz się zastanawiam czy przejść z Hondy RC 211 V na Yamahe M1F, czy Kawasaki
ZZ-R.................

Kronos wolał bym jednak ciebie przekonać do opcji zwykłego SIM 100% .

Naprawdę z nami nie będziesz się nudzić , przeciwnika każdy znajdzie dla siebie.

Chcesz realnej dynamicznej jazdy z odciskami na palcach wybierz Hondę RC 211V i spróbuj w czasie Real laps ani razu nie wyglebać .

A co do NSR to nic się nie bój chłopaki dają rade hehe NSR & RCV .

Co do moda 07 to ja się jeszcze na nim poszwendam ,bo ciekawi mnie czemu ten motocykl się przewraca przy 50 km/h

Witam.

W dziale download jest do pobrania PROFIL ridera z odblokowanymi trasami i wszystkimi kredytami,
jak się komuś nie chce męczyć ze zdobywaniem może sobie pobrać.
Profil należy skopiować do katalogu save w grze,puźniej stworzyć już swój profil i zaimportować ustawienia z niego.
Ustawienia kredytów są na honde nsr,
na rcv jest to 50,45,40,40.

Pozdrawiam
LUK.

1
Imię:Kamil
Miasto:Żarki
Skuter:kingway maximus tuning ;]
Skąd dowiedział się o naszym forum: maila dostałem

w planach mam sprzedaż chinola i kupno hondy nsr 125/50 ;]

uwielbiam doradzać i tuningować skutery kumplom którzy są w takich sprawach zieloni ;]

a co myslicie o Viper RMMOTOR ? http://www.rmmotor.pl/strona/20 ? mam do wydania 4500 z? mysla?em nad jak?? 125 Hond? Nsr u?ywan? kumpel ma do sprzedania i za 5 by sprzeda? ...? ale narazie to na legalu hehe moge tylko 50 co doradzicie za 4500 pewnie Focusa ?? albo Matrixa ? ale interesuje mnie narazie ten Viper che us?yszec cos o nim ! to chyba chinczyk

Skuter .. dobry Skuter bo jesli chodzi o motorower ?ciagacz o pojemno?ci 50 to straszna porazka moze fajnie wyglada ale chcialbys jezdzic scigaczem co pierdzi ? gorzej niz skuter a pozatym te kola tylnie chudsze niz w skuterze a scigaczowie tylnie szerokie kolo daje uroku a jak masz kase to scigacz 125 np Honde NSR 125 nawet fajna ale to tez nie to samo Albo Aprilke 124 Extrimke jak j? zobaczy?em nówke w limitowanej wersji sport to sie zakocha?em niejeden ?cigacz gorzej wygl?da ale 22 ty? za nówkie w salonie suzuki u mnie ...

a Ty chcesz go kupić ???

Powiem tak... w chwili obecnej to muszę załatwić jedną bardzo ważną sprawę, aby potem spokojnie zrobić prawko, jak już je zrobię, to raczej wsiądę albo na...
HONDA CBR 125R ,NSR 125 albo YAMAHA TZR 50/80 CZY... HONDA XL 125V no i tu mam dylemat... wiem.. to jest śmieszne , prawka jeszcze nie mam, a już mam problem, który wybrać, który będzie lepszy dla takiej nowicjuszki jak ja, no ale gdy w końcu wybiorę odpowiedni dla mnie model, to będę się uczyć pod okiem specjalisty, czyli KILERA , a gdy już będę czuła, że jestem gotowa, aby usiąść na szybszy, to wówczas pomyślę o tym, a narazie to mogę TYLKO POMARZYĆ!!

Witam.
Wlasnie odebralem Honde Nsr jest juz u mnie nie mam fot bo nie ma z czym zrobic ale moge dac fotki tej hondy zapozyczone od kolesia ktory go sprzedawal

http://img507.imageshack....96227062cq0.jpg

http://img210.imageshack....69399022ol7.jpg

Honda jest sprowadzona wiec zarejstruje na 50 bo wiem jak i to mnie tylko 0.7 Bolsa bedzie koztowalo

98 rok
pod honda sa pekniecia plastikow ale tylko 2 takie na 1-2 cm poprostu od kamini

co myslicie?

Cześć. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jeżeli chodzi o moją znajomość branży motoryzacyjnej to jestem kompletnie zielony i muszę was trochę pomęczyć pytaniami. Mieszkam w 3mieście i do życia potrzebny mi skuter, ponieważ zdarza się że odcinek 15 km autobusem przejeżdżam w 2 godziny!!!!! Na allegro znalazłem m.in. Asprille RS 50, Honde NSR. Coś takiego by mnie interesowało. Teraz powiedzcie czy potrzebne jest na to prawo jazdy na motor? Na allegro jest napisane raz że to jest zarejstrowane jako motorower innym razem coś innego. Znajomy powiedział że na jedne potrzebne jest prawko na motor na inne wystarczy sam dowód. To prawda? Jeśli tak to po czym to poznać??? Jak mam rozróżniać te motorowery????

[ Komentarz dodany przez: tomek91pl: 2008-05-27, 09:51 ]

Witam mam na imię Damian.
Mieszkam w Karolinie jest to miasteczko polożone pomiędzy Lublinem a Warszawą.
Na forum trafilem przypadkiem ale widze że atmosfera na nim jest bardzo miła tak więc postanowilem sie na nim zarejestrować.
Mam 15 lat jeżeli chodzi o jakiś motor to posiadalem już skuter moto-zeta 50 rally
i aprilie sr50 starszą wersje.Teraz Mysle o zakupie Hondy nsr tzw Kocie oczy:)
Mam nadzieję że wniosę coś do tego forum a także wyniose dużo z niego
Pozdrawiam

Napisze tak, ja miałem :
1) WSK Cross i inne wynalazki typu romety jawki i inny badziew
2) Honde MB 50 '82 (cross'ik),
3) Aprilie Af1 125 '88 (Tuning Polini na 168ccm, mały Ścigacz)
4) Suzuki TS 50 '94 (enduro zablokowane niestety... )
5) Aktualnie mam Suzuki GT 80 '88 (Chopperek zarejestrowany na 50)
Oraz oczywiście mam 2*MZ ETZ 250 i 1*MZ ETZ 150. Jeżdze na jednej z ETZ 250, która
jest idealna i wole ją od innych motorów . Ktoś by powiedział ma Suzuki i MZ jeździ... ale wam chyba nie musze tłumaczyś dlaczego wole ETZty...

A jeśli chodzi o NSR to mój brat cioteczny z którym jeżdze od już długiego czasu miał :

1) Jawkę Mustang 50,
2) Honde NSR 125 '91 (którą nieszczęśliwie rozbiliśmy, jak wspominałem )
3) Aprilia RS 125 '2000 (którą rozbił równie nieszczęśliwie, nie z jego winy, jak też pisałem )
Obecnie ma w garażu rozbitą tą Aprilkę, czeka na orzeczenie sądu, dlatego że jakiś nieodpowiedzialny kierowca (Nazwał bym to inaczej, ale kulturka musi być ) zajechał mu drogę i zaliczył dzwona
Mam nadzieję że wyjaśniłem kwestie mojej motoryzacji.... :diablel1:

Tak, ale jeszcze trzeba nadmienić, że on jechał z cała ekipą( tle że oni w samochodzie=warsztat na kółkach ) No jeśli chodzi o Cagive Mito to nieporozumieniem jest siódmy bieg.. z motorków nie do zdarcia ciekawa jest jeszcze TZRka. Honda CBR owszem mało awaryjna, za to NSR 50.. no chude to jest.. Ja osobiście jestem miłośnikiem yamah i chyba tak już zostanie. R6, ew. roczniki się będzie zmieniało- sentyment do maszyny.

[ Dodano: 2009-02-14, 13:12 ]

Więc i ja tu coś opisze...zaczynałem od motorynki i jawki 50,latałem na nich torszke choć nie były moje,poźniej nadszedł czas na Peugeota SpeedFighat 2 polatałem sezon,sprzedałem....przeczekałem i kupiłem moją miłość NSR P Motory jak każdego tu chyba ciągneły i ciagną mnie ciągle P W następnym roku kupuje Honde Cbr600RR bądź R6,a za 2-3lata pomyśle nad R1 bądź Cbr954 ) Ale jak to ktoś wyżej wspomniał
"moto od zawsze..i na zawsze" Pozdro

bardzo prosze szanownych forumowiczow o rade otoz chcialbym na wiosne kupic jakies jezdzenie ale problem tkwi w tym ze ze wzgledu na zdrowie bede mial problem ze zrobieniem prawka a zreszta nie mam doswiadczenia w jezdzeniu na motocyklach i chcialbym zaczac od jakiejs 50ccm sek w tym ze mam prawie 190cm wzrostu przy ok.70 kg wagi i boje sie ze nie znajde odpowiedniego moto do mojego wzrostu prosze o rade co mi radzicie? ktora z popularnych 50 moze byc dla mnie dobra apa 50rs honda nsr 80 yamaha tzr 50 czy jeszcze jakis inny z gory dzienx i pozdro dla wszystkich maniakow jednosladow:)

Mam małe pytanko. Widziełem fotki HONDY NSR50 wyglądem przypominającą HONDE NS1. Wie ktoś może czy były takie wersje, czy to po prostu był inny zestaw owiewek ???? Jest to dośc cenna informacja, ponieważ bardziej podoba mi się NS-1 ale jest to 75 ccm i moge mieć problemy z rejestracją. A może ktoś zna strone, gdzie mogę znaleźć odpowiedź ???
Pozdrawiam

Ta chłopie!!! Nie kombinuj żeby kupować motor w polsc do teras jak jeszcze nie ma cła i akcyzy to JEST ZAJEBIŚCIE!!!! Z moich informacji to tam motoy kosztują grosze! np. kumpel mówił że jego znajomy przywozi motory z niemiec i za ok. 2500 zł może już przywieść Aprili RS 50 z Niemiec!! wiec nie wiem poco kupować teras motor w Polsce!!!!!! i taka Aprilia to jedzie troche jak komar tylko że ma wiecej biegów. Kupuj tak jak ja mam zamiar ściągać motor z niemiec czyli mnie onteresuje ściągnięcie HONDY NSR albo sportową wersję HONDA NS1!!!! TO JEST ZAJEBISTY SPRZĘT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Do przemiany moto z 50 na 80 jest potrzebna opinia rzeczoznawcy albo danie w lape lub niezle chody ale lepiej kupic juz tak zarejestrowany sa na alegro 80 a nawet 125 zarejestrowane na 50 dzisiaj widzialem honde nsr 125 na 50 jest tego w brud i nieczeba chodzic i zawracac sobie dupe .Sluchaj mnie a umrzesz mlodo.

mam suzuki gn 125 i spokojnie idzie te 120 przy 10 tys obrotów wiec cię koles spokojnie bym prześcignął oczywiście motor jest odblokowany na go 2 lata 18 tys km chodzi ja zloto ale jest na mnie za wolny. kupuje yamahe 125/50 tzr 36 km troche duzo pali od 4 do nawet 7 ale za to 6 s do 100 km/h lub honde nsr tez 36 km mi sie wydaje ze bedzie wolniejsza ale wytrzymalsza i zużycie paliwa sie pewnie zmniejszy ok 170-180 hm/h na poczatek wystarczy a co do suzuki gn 125 na 100 proc wezmie simsona na 2 biegu, ja swoja suzuka bralem mz 250 i tylko troche sie przy tym meczylem ale dopiero kolo 125 brala mnie suzuka 125 gn to potwór simson nie ma szans chya ze ta suzuka bedzie stara słaba i rozwalona. ale jak to się ma 125 do 50 cm/3. ta suzuka musi tyc chyba troche zdezelowana ze tak malo jedzie nie chce mi sie wierzyc ze to 125 moze 100? simson to jest fajny ale co chwile trzeba do niego dokladac a jak sie kupi japoński motor to tylko trzeba sie bac zeby paliwa na stacji nie zabraklo. MOTUR
narax
Bizon jak cos piszcie nr gg:11428889

Mam zamiar kupić pod koniec sezonu jakiegos sciga 50-125cm, nie jestem jeszcze zdecydowany.
Moje typy to
Aprilia rs125
Honda nsr (125)(najbardziej mi sie podoba ale droga)
Honda ns1 (125)
Yamaha tzr125 ( chyba najleprzy dostęp do części zamiennych)

Wszystkie są fajne Honda nsr najładniejsza ale nie wiem jak z częściami awaryjnością itp.
Co byście wybrali ? Interesują mnie roczniki 96-99 i nowsze ale są duzo droższe

No tak kupisz Amala lub Binga, RZT 60, wał MZA, LV wiem będzie miał vixe ale pomyśl o skrzyni czy to wszystko wytrzyma, silnik od Japońca ma już wszystko przystosowane do tej mocy ( no i 6 biegów ma taki silniczek) drugim plusem jest możliwość założenia dozownika, lepsze światła i ładowanie, silnik praktycznie bezawaryjny, no i pożądny dźwięk. A nie lepiej kupić poprostu coś mocniejszego?? Sprzedać Simka i dołożyć te 800zł i masz już coś mocniejszego np. Dt80/50 Honde MTX, MBX, NSR, MB, Suzuki RG ale wybór należy do ciebie

Gilere dna?? Odrazu odradzam. Dziadostwo małe i sie rozlatuje. Na początek kup sobie aprilie rs,yamahe tzr albo honde nsr 50. A jezeli chcesz mocniejsze pierwsze moto to honde cbr 125.

Witam chciałbym kupic do 4500 dobra tzr 50 lub honde cbr 125 lub honde nsr 125:D:D z wszystkim czyli ubezpieczenie itd:D Własnie ile wychodzi ubezpiecznie ??

Ja miałem honde nsr 50 -->>Aprilia rs 50-->>aerox-->>tzr-->>aerox fullm tuning 21km 130km/h nim jechałem-->> potem nieszczęśliwa yamaha dt 50 ( wypadek) -->>> no i teraz tzr 50 2007r by trafka :)

o to i moja histryjka

nie kupujcie wiertarek kosiarek czy mixerow (rozne nazwy) kupcie lepiej cos typu Honda NSR 50 , Rg 80, Ns-1 ,Tzr 50 ... nie robcie z siebie posmiewiska i nie kupujcie skuterow ;]

chyba ze gpr ale to troszke duzo kosztuje ;p a mi w granicy 50cm3 oczywiscie na tyle zarejestrowane moze byc 80/50 moze ma ktos do sprzedania tanio honde ns1 nsr 50 yamahe tzr 80/50 ? kto sprzeda dostanie + ;p

KUpie aprilie rs lub honda nsr 125/50 rok 1999> cena do 5000 zł pisac gg 15548471

NICK: Dede
SKAD: wrząsowice k/krk
SPRZET: suzuki smx 50<wczesniej>honda nsr 125<teraz>
ZAINTERESOWANIA: motocykle...snowboard...
SKAD WIEM O OSTREJ JEZDZIE/O FORUM?:...od qmpla...

hehe ja w wakacje do pracy pujde troche zarobie to sobie honde nsr 50 kupie albo ns1 co wybrac/?z uzywanych:D

WITAM WSZYSTKICH
Pochodzę ze Staszowa... ( taka wioska 50 km na południe od kielc ) Aktualnie jeżdzę Hondą NSR 125R 02' lecz w przyszłym sezonie zamierzam przesiąść się na 600 ( jakiś naked. coś ala Bandit, Fazer lub kawa z750 ) POZDRAWIAM i do zobaczenia na Szosie SZEROKOŚCI

Siemanko, Jestem Krysti@n, mam skuter MOTO ZETA Rally 50/80, ok. czerwca bedę miał prawdopodobnie Honde NSR 125, mam 16 lat, chcialbym wstapic do KMB, o tym klubie dowiedziałem sie od Przemasa, który bardzo zachwalał KMB, jestem tak jak i on z Górzyskowa.

Sprzedam:60/5M+tłumik spawany i gaznik
Opis:Cylinder 60/5M - membrana z hondy NSR 50 (naprawde wyjatkowe gietkie listki w porownaniu od membrany z AM6).Cylinder swiezo po szlifie(tłok Mza 2 ringowy z czego jezdzilem na 1 pierscieniu , podciety od strony ssania na półksiezyc).Okno wydechowe na 26 mm na polokraglo.Do cylindra dorzucam Głowice DDR ( nie planowana ).Cylinder wraz z głowica pomalowany na czarny mat.Tłumik spawany pod ten cylinder tez koloru czarnego matu. Gaznik 19n1 przetoczony na tokarce w zakładzie , cały kompletny. Osiagi jakie na nim mialem to 97 km/h bez wspomagaczy typu górka ani jazda z tirem.Kit gotowy do założenia ( gratisowo dorzucam nowa uszczelke pod cylinder , uszczelki pod membrane i klocek mojego autorstwa oraz łożysko igiełkowe od Pana K.)
Cena: do Negocjacji
Kontakt:5382437
http://iv.pl/images/c3qvaeumws2pkta5tgiz.jpg
http://iv.pl/images/2uetpvz82vf3s0q8p.jpg
http://iv.pl/images/nyh5nowd9ddcg9p2lef.jpg
http://iv.pl/images/nb5fn8cw8tk4khwdpvd9.jpg
http://iv.pl/images/24y29gww76k16fcxawd.jpg
http://iv.pl/images/kypqk5o03jsuxxwckme.jpg
http://iv.pl/images/4r9kye4sqyp34m10l6a.jpg
http://iv.pl/images/00552mpbyj7lg2n41fav.jpg

JacekM dnia Wto 21:07, 30 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz

Byłbym wdzięczny za namiary na kogoś kto ma do zaoferowania mniej więcej taką maszynę

Kupię: NSR 125/50 (inne nie wchodą w grę)
Stan: do jazdy
Cena: na naprawdę ładną max 6000
Kontakt: na forum

Najlepiej z województw południowo wschodnich.

=> Kupię : Honde nsr 50
=> Stan: db -bdb
=> Cena: do 3500
=> Kontakt: tutaj lub pw
=> Informacje dodatkowe: sprawna , najlepiej ze śląskiego

Ale co chcesz kupic enduro czy scigacza
Enduro Yamaha dt 80/50
Suzuki rmx

Scigacz
Honda ns-1 montessa
yamaha tzr
honda nsr

Cześć!

Rok: 1998
Przebieg: 26300 km
Cena: 5000zł do małej negocjacji albo 4800zł bez negocjacji - jak kto woli

Co do ceny - jest jaka jest, w moto wsadziłem trochę kasy, więc proszę bez komentarzy

Dużo nowych części:
- olej i uszczelniacze w przednich amortyzatorach
- łańcuch x-ring DID
- zębatki Sunstar
- świeca NGK
- klocki EBC
- olej silnikowy
- łożyska/szczotki w rozruszniku

Części mają przejechane po 1000-3000 km, klocki wymieniałem 50 km temu także są jak nowe

NSRka jest w oryginalnym malowaniu, więc ma parę rys - małe ryski na owiewce, jedna rysa na baku. Są to małe rysy, tzw. kosmetyka.

Silnik jest w stanie bardzo dobrym, odpala i wkręca się na obroty bez najmniejszych problemów, motocykl jest odblokowany, v-max 160 km/h, przyspieszenie do 100 około 7 sekund.

Mam małą obsesje na punkcie motocykla, więc zainteresowanym mogę podesłać "dzienniczek" gdzie zapisywałem wszystkie wymiany/przebiegi itd. :mrgreen:
Zainteresowanym mogę podesłać także pełny opis motocykla i dużo więcej zdjęć.

Honda jest zarejestrowana, ma aktualne OC (jeszcze z 10 miesięcy) oraz aktualny przegląd.

Z wad - zacina się kontrolka luzu skrzyni biegów no i te parę rysek

Na razie ogłoszenia wrzucam tylko na zaprzyjaźnionych forach, za jakiś czas wrzucę ogłoszenie do serwisów typu otomoto/allegro.

KONTAKT
tel. 606-571-138
gg: 4231463
mail: quba0@wp.pl

Moto do obejrzenia w Sopocie (woj. Pomorskie).

Zdjęcia:






Pozdro

Witam mam na sprzedaż Honde NSR 125/50 z 2002 roku.
Honda ma 13500 przebiegu .Jest w 100% orginalna.
Cena jaka mnie interesuje to 7500.

Więcej info 512280289 lub GG 4805989

Kawasaki KX 80 (97r.) 2004-2006
Aprilia SR www 50 (98r.) 2006-2006
Honda NSR 125 (98r.) 2007-???

Dla osoby która po raz pierwszy siada na biegówke polecałbym Honde Nsr 50...świetna do nauki jazdy, 4 biegi, 70km/h, 5km...A jak taki dzieciak na tym się nauczy jeździć wtedy można mysleć nad 80 albo 125

Imię i Nazwisko: Adrian Budzik
Skuter (motorower ) : Honda NSR 50

Zdjęcia dodam niedługo, jak zrobie nowe, bo mam brzydkie

Właściciela Hondy NSR 50 chłopak najwiecej pisze na tym forum i uważam że sie nadaje:)
Pozdro Xelibri

motorower----> Honda NSR 50


mało popularne----> Honda NSR 50

Honda NSR 50 -xelibri

mialem na mysli Polske

Źle mnie zrozumiełes..
Chcę sprzedać skuter i kupić inny jednoślad.. Przykład ? Yamaha TZR 50 ccm - to nie jest skuter.
Oczywiście mogłabym kupić Yamahę TZR 125 ccm, Hondę NSR lub CBR ale musiałabym albo zarejestrować na 50'kę, albo zrobić pravko.

Pzdr ;]

a wiec tak,
Imie: Krzysiek i jestem adminem na tym forum
Wiek: mam 16 i od roku smigam na RS 125
Miejscowosc: Bełchatów
Poprzednie moto: Honda nsr 50
Zainteresowania: tylko i wyłącznie motoryzacja

Ja przed RS mialem tylko Honde Nsr 50

witam!!!Kupie honde nsr 125/50!!!Najlepiej młodą z 2002/3r. w stanie bdb!!!?????

Witam mam takie pytanie: Jak ludzie rejestrują np. Hondę NSR 125 na 50?
Czy łatwiej to zrobić gdy ma się jeszcze zagraniczne papiery nieprzetłumaczone czy jak? Jak to działa?

Prawdę mówiąc, żaden z tych(wiadomo czemu ).
Kup sobie np. Aprilię RS 50, Yamahę TZR(choć może Ci nie starczyć kasy), albo Hondę NSR 125/50.

Tu w Łowiczu dużo ma motorki. Wiem, że jeździ Yamaha Tzr 50, Honda Nsr 50, Aprilia RS 125/50. No i dwa enduro mi się przewinęły ale nie wiem jakie.

mowisz ze najlepiej 80ccm3 ale nie koniecznie. Polecam honde nsr 125. Dobra jest na poczatek nie wiem czy juz miaels kiedys cos wiekszego niz 50 ;]

A co sądzicie o Hondzie nsr 50???

Honda SH-50 95' (przeszlosc)Dobry skuter jak na 50 takiego kopa to zadna 50 nie ma:D
Cz 250/513(obecnie)
Honda Nsr (moze w tym miesiacu:D)

Na własne oczy widziałem hondę 1000 ccm, 350 na budziku a w dowodzie 50 cm.


hahaha padlem ! 1000 ? czy 100 ?
Chłopie bez przesady, moze widzialeś ta honde ale z tym ze stoi na 50tke to chyba sie dales nabrac.

Takie rzeczy sie udaja przy aprilce rs czy hondzie NSR, ale nie przy tak duzych motorach.
Pomysl to sie mija z celem, jak cie zatrzymaja to odrazu widzą ze to wiekszy motor a nie 50 wiec ? (jedyny plus w tym przypadku to to ze nie trzeba robic przeglądow).
Robi sie ze 120 50tke, lub z 50tki 120-180 (zakladając wiekszy tlok i cylinder,) rejestrując jako motorower, wtedy policjant moze sie nie polapac, bo przeciez nie będzie ci pojemnosci mierzyl podczas kontroli. (chociaz może zlecic takie badania w stacji kontroli, jesli taką "50tką" bedziesz mial 120 na budziku i cie zobaczą)

Co do skuterów, jesli czytam:

-wez sobie osdpusc skutery, szkoda kasy zrobie prawko to kupie konkretny motor
-a wee to dziadostwo odkurzacze sa do bani wee

To rowniez rykłem śmiechem, skuter mozna kupic na krotki okres, troche czasu do nauki jazdy po miescie, bardzo to pomaga pózniej gdy kupisz cos wiekszego (mowie na swoim przykladzie). No chyba ze jestes hardcorem i zaraz po zrobieniu prawka kupujesz scigawke i heja w swiat rozdawać organy.

Co do automat-manual, cala przyjemnosc jazdy motorem to...zmiana biegów, nie kazdy moze usiasc podkrecic gaz i jechac -to irytujace, więc kup sobie SIMSONA

**
nie czytalem dokladnei calego tematu, tylko te kwiatki co lepsze, jesli "powtórzylem po kims" posta to sorka

edit***

ostatnio czytalem na wp.pl ze niedlugo od 16 mozna bedziec jeździć do 125cc


ostatnio to coraz więcej skuterkow na drogach, ktorymi kieruja dzieciaki po 12 lat,
stwarzaja kurweskie niebezpieczenstwo, wiec mysle ze zamiast wprowadzenia takiego przepistu (jeszcze wieksze motory dla dzieci) to DODATKOWO ZAOSTRZĄ aktualne przepisy i skonczy sie ta jazda bez wyobrazni chodnikami i po osiedlach.

Dokładnie Kumpel Ma Honde NSR 50..niepowiem Fajna...ale Mój ogar ją odsadza gdy już sie rozpędze..bo start słabszy niestety

Radzę Ci kupić Hondę CBR 125 bo to czterosuw(mało pali,nie pierdzi, trochę wolniejszy od nsr,tzr czy rs), a chyba sam najlepiej wiesz jak jest z dwusuwami mając Aprilie sr 50. .A poza tym cbr 125 jest niezawodna i ma najlepszy stosunek ceny do rocznika.

Witam
Ma ktos moze jakas strone gdzie sa podane dane techniczne(v-max, masa, skrzynia biegow, spalanie itd) hondy nsr 50 i 80? Szukalem na google, forach, salonach motocyklowych i niestety nie znalazlem ;/
pozdrawiam

Witam
Mam pytanie kolegów co bardziej byście mi proponowali NSR 125 czy RS 125.
Przede wszystkim chodzi mi o awaryjność itp.
Kiedyś mialem rs 50 i ciągle się sypała.
Prosze o propozycje.

heh kupywalem tak samo 2 lata temu tylko dysponowalem kwota 4000zl.. i co? jak nie masz 6000zl to zapomnij o fajnej 125 zarej. na 50! np. honda nsr. Ja wtedy chcialem kupic ns-1 70tka zarej. na 50. i tez mi kasy nie starczylo... no chyyba ze na jeżdrzącą trumne

1 Aprilia RS 50 97 - 16 lat
2 Honda NSR 125 98 -17lat
3 Honda CBR 600 F2 93 -17lat
4 Honda CBR 600 F4 00- 19lat
5 Honda CBR 954 02- 20lat

Jak narazie wiernie trzymam sie Hondy i CBReek

Tak to Aprilia Maria 50/80. Nieźle ją rzuca bo ma za lekki tył ale i tak spoxik kółeczko wyszło.

Ironhide gratuluje inicjatywy, motorki to super sprawa. Też mam Honde NSR 125/50.

60 km masakra. Nie znam tego moto a wiec się nie wypowiadam. Ale nie wiem czy czasem Yamaha TZR 50, Aprilia rs 50 albo Honda NSR nie jest szybsza; tylko czy to nie są cztersosówy. Narazie nie mam czasu aby to sprawdzic ale je wkleiłem.

A ja chciałbym mieć Honde NSR 125 zarejestrowan± na 50...

1
jak ja bym mia? kupowa? ?cigacz 50/125 to wybra? bym honde nsr:
http://moto.allegro.pl/it...02_orginal.html
albo jak?? cbr-k?

wiesz to naprawde za duzo zebym tutaj wypisa?:) m in. R6,R1,GSXR,KTM 450, YAMAHA XT 125, HONDA CBR z 2006r. itd..... skuterki: duuuuzo, m in. sr,aerox,speedfught, peugeot ludix , jetforce compressor, nsr 125, tzr 50, ?atwiej by?oby napisa? na czym nie je?dzi?em, italjet dragster i formula....

Kupie hondę nsr 125 zarejestrowaną na 50 lub aprilie 125 / 50

Skuter Polecam :

TGB Orion 101S - ładne przyspieszenie jak na skuter

Motor :

Honda NSR 125 - łatwo na 50 zarejestrować

A w większych pojemnościach :

-R1 , R6

No i oczywiście Suzuki Hayabusa

1
Masz pare do wyboru:
- aprilia rs 50
- yamaha tzr 50
- honda ns1
- albo honda nsr ale w ten nowszej ładnej budzie

Czytałem opinie o tym produkcie i mówią że dobry ja osobiście nie będe już nią jeżdził robie ją żeby sprzedać za 2700 i kupuje apke rs 50 albo Honde nsr 125 zarejestrowaną na motorower

Witam. Jestem Maciek. Pseudo Keharan. Mam Honde NSR 125/50. Super sie sprawuje

Nie widzisz toż to HONDA NSR 80/50

i mojego :p Chociaz jescze lepsze od tzr jest Honda NSR 125 zarejesdtrowana na 50 :D Pelno ich na alledrogo,

1
400-700 euro?? to chyba raczej nsr z 89r w dol :-(. no jednak taka przyjemnosc jak honda ns-1 i aprilia, to kosztuje troche wiecej. ostatnio zech widzialem aprilie rs 50 z 1990r za 1000euro :], nizle rumuny:].

Cześć potrzebował bym schemat instalacji do tej hondy.I gdzie jest w niej blokada i ile kosztuje zdjęcie bo się dowiedziałem że trzeba cały gaźnik wymieniać?

witam. który z tych motorowerków jest najlepszy prosze o komentarze i oceny:APRILIA RS50,DERBI GPR50 R,HONDA NSR50,MOTORHISPANIA RX SUPER RACING,PEUGEOT XR6,RIEJU RS1,RIEJU RS2 50 MATRIX,YAMAHA TZR 50.Z GÓRY DZIEKJE.

Czy ma ktoś może Serwisówke do motocykla Honda NSR 50 z 1992r. Proszę o kontakt

Ja własnie nie chciałem skutera nie podobaja mi sie kosiarki dlatego wziołem tego kingwaya zastanawialem sie tez nad uzywanym peugeot xr6 yamaha tzr 50 honda nsr 50

Tylko nie wiem ile moge nim jezdzić bez przerwy bo chłodzony powietrzem ;/

Witaj przyjacielu ,bardzo się cieszymy ,że nowy braciszek chce dołączyć do naszego grona .

Na wszelkie pytania postaramy się wspólnie odpowiedzieć .

W razie szybkich pytań proszę pisz na gg. "3058509" lub skype "bubunsr" .

No a teraz konkrety :

Ściągnij jave aby móc wejść na chata .

Zwykle na chacie spotykamy się przed wyścigiem i otrzymujemy adres IP za pośrednictwem którego możemy wejść na serwerek.

Chat znajduje się pod literką "O" na głównej stronie Polska Liga Moto gp z lewej strony masz zakładkę "forum".

Wyścigi ligowe jak dotychczas odbywały się w dwa dni czyl:

Wtorek 21:00 Sim 0% .

Czwartek 22:00 Sim 100% .

Możliwe ,że będą też wyścigi Moto gp 3 i części 07 ( wszystko zależy od liczby uczestników ).

Spokojnie popatrz na główną stronę tam wszystko jest czarne na zielonym

Sim 0 % i sim 100% różnią się poziomem trudności i stylem gry .

Sim 0 % to zwykłe pospolite Arcade i twoje nabyte umiejętności nie będą odgrywać dużej roli w trybie sim 100% .

W trybie sim 100% liczy sie jak wiesz z wyścigów odpowiednia prędkość wejścia motocykla w zakręt i szybkie wyjście .

Dużo łatwiej jest się wywrócić i to jaki tryb wybierzesz zależy tylko i wyłącznie do ciebie .

Generalnie ja zachęcam ciebie do gry w trybie sim 100% ale spróbuj swoich sił wpierw w sim 0 % .

A teraz jaki motocykl :

Honda NSR 500 w obu trybach jeśli twoim kontrolerem jest klawiatura będzie trafnym ,aczkolwiek bardzo trudnym zadaniem do przejścia .

Od razu chciałbym uświadomić koledze ,że to nie jest gra na miesiąc czy dwa na wyrobienie formy, ale to sam zobaczysz .

Teraz tak kontrolery mogą być różne , ze Świata dość popularny stał się Pad XBOX 360 .

Są to pady z końcówką na Usb , więc jeśli masz windowsa XP to możesz śmiało grać .

Gorzej jeśli posiadasz Viste brak sterowników .

Aha równie ważne jeśli będziesz mieć pada o którym wspomniałem powyżej to :

Proponuje przesiądź się na Honde RC 211 V .

Na tym padzie masz możliwość płynnej kontroli przepustnicy gazu , nie jest to łatwa sprawa , ale dająca niesamowitą frajdę i co najlepsze w czasie Real laps srogo zostaniesz skarany za najdrobniejszy błąd .

Ja lubię realistyczne gry więc polecam ten motocykl .

Co jeszcze motocykl możesz zrobić samemu ale to praca jak dla początkującego skromnie na miesiąc , możesz również pobrać gotowy motocykl .

Widok z gry kamera 2 lub 3 za plecami lub z owiewki ale to wyższa szkoła jazdy .

Większość z nas gra na czystej grze bez moda .

W kolorystykę motocykli się nie bawimy , ale tu na forum jest temat podany przez "Kronos " który wymienia linki na strony z takimi programami co ułatwiają zmianę szaty graficznej motocykla i co tylko chcesz .

Ustawienia motocykla jak wiesz odgrywają tu kluczową rolę:

Na początek proponuję ci Honda NSR 500 i ustawienia w trybie sim 0 % :

rozstaw osi -1500
Skrzynia High
Opony Hard
Zawieszenie przód i tył 10/10
Distribute credit :
50 balans
35 hamulec
40 prędkość
50 akceleracje

Po niedługim czasie próbuj zmniejszać rozstaw osi do 1400 .

Następnym twoim krokiem to będzie gra na manualu i teraz na początek proponuje takie ustawienia :

50 balans
25 hamulec
50 prędkość
50 akceleracje

A twoim wymarzonym ustawieniem będzie :

50 balans
0 hamulec
50 prędkość
50 akceleracje

Wierze ,że starczy ci sił na opanowanie wszystkiego.

Co do ustawień bardziej fachowych jaka skrzynia na jaki tor , nie martw się podam ci wpierw się oswój i szerokiej drogi .

[ Dodano: 2007-07-17, 14:42 ]

Aj jakie zdenerwowanie. Pierwsza rzecz zapraszam do pościgania się Ale ja mieszkam w Białymstoku więc może ktoś do mnie przyjedzie.

Panie LordRamzes Gilera się nie zatrze bo jest chłodzona cieczą i przy zjazdach z górek mam o wiele lepsze hamulce(2x tarcza), Ja napisałem że jak na 50ccm to jest bardzo szybkie(zostawiam yamahe tzr 50 2003r) a jeździłem na cbr 1000 więc ta yahabusa nie zrobiła by wielkiego wrażenia. Ciekawe który simson z forum 50ccm weźmie Gilere?? albo jak ja wsadzę jeszcze wał i cylinder stage6 racnig to wtedy na 100% żaden simson z forum nie ma szans.

simson 56cm Mój simson chodził z 2-3 razy głośniej choć miał idealnie uszczelniony wydech. Za 1500zł zrobiłem całkowity remont simsona a nie tylko silnik, zresztą silnik był robiony w ASO simsona. Podczas gdy go sprzedawałem znałem całą budowę simosna na pamięć. Jak skończe tuningować Gilere będzie miała około 14ps , vmax około 125kmh i z 8-9s do setki

Adams jak mi coś padnie to nie 2 tys zł , zależy co padnie ale do końca wakacji tylko z oryginalnego silnika zostaną kartery więc nie będzie mało co padać.

Krystek07 co mi może "pożądnego" paść że na złom sie nada Gilera.

Kuraś na mechanice naprawdę się znam szczególnie na simsonie cały silnik bym rozłożył i złożył bez problemu. Po wsadzeniu 1500zł chodził już nieźle ale czasem coś nadal "wyłaziło" Jak coś zepsuje mam od reki na "mielochu". "simek palac 4,5L to sadze ze osiagi by mial lepsze niz rakietA" dobra dobra ale to ma być simson 50ccm jak Gilera. Jak skończę robić silnik to może by się ścigać 70ccm vc 70ccm. Znam kolesia co ma Piaggio typhoona i jeździ do dziś bezawaryjnie i ma ten typhoon juz 15 lat!

cinek89 ile ten simson ma lat? Znam kolesia co ma simsona z oryginalnym przebiegiem 8 tys to też sie nic nie psuje. Ale to jest ewenement

Alex większość kolegów się śmiało że jeżdżę złomie więc DUPA. Ale 3 razy zdażyło mi się na mieście że ktoś mnie zapytał gdzie kupiłem nowego Simsona - fakt to było miłe

Krystek07 przyznaj że do miasta a szczególnie w korkach wygodniejszy jest automat. Ok moge sie ścigac tylko 50ccm vs 50ccm

rafalsl są gilery runner co maja przebiegi 40-50 tys km i wtedy sa do remontu a ten jest kosztowny fakt. Mój skuter na prawdę chodzi ciszej na seryjnym wydechu!!! Ale na tuningowym nie. Ok moge sie ścigac tylko 50ccm vs 50ccm

Umiem jeździc, simson ma krótkie biegi bo kręci się do małych obrotów dośc a się je tak "ciągnie" bo wolno przyśpiesza. 1500zł to wydałem na remont całego simsona a nie tylko silnika. A dobierac biegi umiem i czasem śmigam na gs500 ojca ale to mały szczegół.

Simson jest dobry ale gilera jest lepsza to moje zdanie i czekam na inne wypowiedzi [/i]

Dodane po 1 minutach:

MARi Giler to takie ferrari wśród skuterów ale to szczegół


zapraszam do wyscigu Twoja CBR a moja hayabuza gwarantuje ze nie zdązysz zmienic biegu :D:D a ja na jednym kole cie wezme człowieku dośc ze to najszybszy motor na świecie to jeszcze z Turbo ale respekt dla Ciebie szanuje Twoja wypowiedz a co z tego że masz chłodzone CIecza rozczaruje Cie bo kumbel honde NSR 125 zatarł choć była chłodozna ciecza a wiesz dla czego ??? bo zatkał mu sie kanalik ytak wiec ma TO +I -