Pudelko FK a Lampy DEPO .

No i dosz?a rozpórka robiona przez kolege "nakretka" . Rozporka bardzo solidna i wyglada na bardzo mocna W miedzy czasie zamowilem gwint ktory powinien przyjsc w piatek ( wiec w sobote beda fotki po zamontowaniu gwintu oraz rozporki )



I to koniec nowych fantów na sezon letni furka narazie pojdzie do garazu, poniewaz na sezon Letni kupilem troche szybszy pojazd

Moje drugie malenstwo Honda cbr 954 FIREBLADE ( 154 km 2.8s do 100km/h )




· 

Wszystkie motory tylko 5 Sc

Yamaha TZR 50


Yamaha FZ6 Fazer S2


Suzuki GSX-R 1000


Suzuki GSX1300R Hayabusa


Yamaha R1


Honda CBR1000RR


Kawasaki ZX 12R


Aprilia RS125 Extrema


Triumph Daytona 675


Honda CBR 954 FIREBLADE

Moje jednoslady w odp kolejnosci:

Yamaha Aerox 50 2003
Yamaha Maxster 125 2003
Yamaha XJ600 S Diversion '94
Suzuki GSX 750 Innazuma '99
Honda CBR 954 RR Fireblade '02
Suzuki GSX-R 1000 K4 (2004) - obecnie, wybor najlepszy, poprostu potega.

A jezdzilem jeszcze na:

Honda Shadow 600
Yamaha FZ 750
Yamaha FZR 1000
Suzuku DL1000
Honda VFR 800 V-Tec
Honda CBR 900 RR '98 (sc33)
Yamaha R1 '07
Suzuki B-king '08
Suzuki Hayabusa '08

Wiec jakby ktos chcial porady na temat jednego z w/w to sluze pomoca, podobnie w przypadku wiedzy ogolnomotocyklowej, w tym jestem bardziej biegly niz w tematach BMW

NO ja musze swoją kawe sprzedać i chcę kupić CRX'a Mogę się nawet zamienić z moją dopłatą ..potrzepuje autka bo nie mam prawka na motor i się troche boje
A CBR 954 to zajebisty sprzęt jeżeli chodzi o wygląd ,ale o ten model jest mi mało znany Hondy są bez awaryjne!!! Bo cbr'a będzie Ci do końca słuzyła i płynnie chodziła,aż do zatarcia

· 

Witam, jezdze dwusladem BMW, ale moja pasja sa rowniez jednoslady. Mam Honda CBR 954 RR Fireblade i Honde Hornet 900 i że tak powiem nie oddałbym ich za zadne skarby, lubie sie na nich odstresowac i ogólnie są fajne. Na forach czysto motocyklowych posiadacze samochodow(katamaraniarze), sa bardzo brzydko nazywani, a szczegolnie jak to oni mowia własciciele BMW: Dresy z lokciem za szyba, wies tuningiem i techniawka 700 wat:D. Oczywiscie ja nie mam takich rasistowskich pogladow, bo sam mam Bardzo Mocny Wózek, ale ciekawi mnie jak Wy kochacie jednoslady?

No i doszła rozpórka od "nakretki" . Rozporka bardzo solidna i wyglada na bardzo mocna W miedzy czasie zamowilem gwint ktory powinien przyjsc w piatek ( wiec w sobote beda fotki po zamontowaniu gwintu oraz rozporki )



I to koniec nowych fantów na sezon letni furka narazie pojdzie do garazu, poniewaz na sezon Letni kupilem troche szybszy pojazd

Moje drugie malenstwo Honda cbr 954 FIREBLADE ( 154 km 2.8s do 100km/h )




Zastanawiam Sie nad kupnem drugiego motorku, ktorym będe smigal w soboty i w niedziele, nie chce czegos duzego typu yamaha r1 czy kawasaki zx10 albo gsxr 1000, Myślę nad 600-tka 750-tka albo znaną mi juz 900-tka, mam namysli: Honde cbr 600 f4i, suzuki gsxr 600 k4-5, gsxr 750 k4-5, lub honde cbr 929 badz 954 sc50,(te dwie ostatnie najbardziej mi przypasowywuja)ale rowniez warto zobaczyc cos innego, wszystkie te 5 motorkow mi sie najbardziej podoba ze wszystkich, Nie znam sie tak na nich jak na sc33 ktorym obecnie jezdze, ale czesto jest tak ze nie wykorzystuje polowy mocy tego motoru wiec po cholere mi taki, w 99% jezdze po warszawie samym centrum, ale czasem sie zdarza ze przycisne go:), chcial bym poznac Kogos Opinie na ten temat ktore moto bylo by optymalne, ktore jest tansze w utrzymaniu, mniej pali, czesci sa tansze, i zeby mial dobrego kopa i swietnie sie prowadzil, najmniej awaryjny i ktory ma naj mniej tzw"fabrycznych wad"ze cos tam tak ten typ ma cos w tym stylu Ciekawe czy wymysla zakup kontrolowany z motorami, z checia bym sobie zrobil takie porownanie z motorami Nie dawalem konkretych ofert bo niektore moga wygasnac i nic sie nie zobaczy.

Kwiatunio jestem z Katowic, ale na zloty jeździmy w różne rejony Polski, wiec jest możliwosć, że w sezonie się gdzieś zobaczymy

Jeśli chodzi o motocykl, to historia jest długa....w tamtym roku miałam odłożone pieniądze na zakup Hondy CBR600 ale test pokazał mi 2 kreski i zrezygnowałam, bo i tak z brzuchem bym nie wsiadła. W tym roku obiacalam sobie, że kupie coś lepszego niż zamierzałam w tamtym i wybór padł na Kawasaki ER600f z 2005 roku, z tym że ten mój upatrzony stoi jeszcze we Włoszech kumpel, który zajmuje się sprowadzaniem motocykli ma go przywieźć. Ale wiadomo jak to bywa z motocyklami zza granicy, więc jeśli wyjdzie coś nie tak, to będę jeździć motocyklem męża (CBR 954) - moj mąż się już przyzwyczaja do tej myśli

Albo V albo diesel. Ja tam nie lubię jeździć rzędem ale niestety jestem na to skazany przez brak hajsu. Sprawdzając dwa golfy, jeden 1.6 td intercooler 82konie (SB) i 1.8 90koni (Rp) diesel dyma benzyne. Oby dwa silniki naprawde zdrowe. Błędnym myśleniem jest że gdy diesel kończy moc na danym biegu benzyna go dyma dopiero wkręcając się na obroty. Tak samo jest wśród motocykli. Tu przykład mojego porównania: honda vtr1000f 115koni (V2) a cbr 954 160koni (rzędowa 4), vtr dyma cbrke momentem, i nawet gdy cbr jest już na swoich obrotach nie może odrobić straty jaką ma na dole. Zresztą dla mnie rzędem nie ma funu, przynajmniej wśród 2 kółek.

Witam.

Jako ze mamy wiosne [SIC] w UK czas zebrac wszystkich zmotoryzowanych inaczej czyli Motocyklistow.
Oficjalnie wiec otwieram pierwsze stowazyszenie motocyklowe w Manchesterze - LOS BANDITOS BURAKOS RIDEROS - dzieki ktoremu bedziemy molgi przezyc wszyscy razem niezapomniane chwile i przyjemosci polaczone z grupowym jezdzeniem na motocyklach

Na dzien dzisiejszy LOS BANDITOS BURAKOS liczy 13 oficjanych czlonkow (ci, z ktorymi juz sie zboywalo motorwaye):

Daniel "Kid_man" - Suzuki gsxr 600
Michal "Timac" - Yamaha R1
Szymon "rico77" - Yamaha R1
Slawek - "Osek" - Yamaha R1
David "David954" - Honda CBR 954 RR
Grzegoz "Diabolic" - Honda CBR XX Black Bird
Artur "ArtGSF" - Suzuki GSF650
Wojtek "Bzyk" - Kawasaki zx9r
Tomas "Szalony Rusek" - Harley sportster 1200
Piotr - Suzuki GSX 600
Tomek "tomus79" - Honda Hornet 600
Arek - Suzuki Hayabusa 1300
Lukasz "Luke_1300_GSXR" - Suzuki Hayabusa 1300

[color=#BF0000]W tym temacie chialbym komunikowac poznane grono (i nie tylko) o pomyslach co do miejsc szybkich, spontanicznych wyjazdow, dat i innych z tym zwiazanych problemow.

Wszystkie informacje bedziemy z BURAKOS zamieszczac w dziale MOTOCYKLE , lecz w razie potrzeby szybkiego kontaktu, spontanicznych wyjazdow walcie do mnie na kome ( 07854679153 ) badz GG ( 6375496 )

Wszelkie Wieksze wyprawy - Typu IMPREZY MOTOCYKLOWE, BIKE SHOWS ZLOTY itd, prosze oglaszac w osobnych tematach!!

Motor to mi sie maży KAWASAKI NINJA...

No to wyjasniles kolego

Jezeli chodzi o temat to:

Motorower- Jawka 50

Motocykl- Honda CBR 954RR, Kawasaki ZX-10R

SAAB 9-5 23 T 1999 R
Audi A8 2.8 QUATTRO pelna opcja 95'
ALFA 156 98'
BMW 3 COMPACT SPORT 1.8 16V 140KM 95'
Seat leon 02' 1,6
MAZDA 323F-1,8- 16V ROK 1997
golf IV

tak serio to:
YAMAHA YZF600R THUNDERCAT 2005 r
HONDE 954 RR FIREBLADE
yamaha r1
kawasaki zx9r
cbr 600rr
cbr 500f


Cześć Chłopy

imie: Adam
wiek:29
moto: HONDA CBR 954 RR
Poprzednie motocykle: HONDA DBR 1100 XX, HONDA CBR 1000 F DUAL, HONDA CBR 1000 F, HONDA CB 450, SUZUKI GS 650 KATANA.
sezon: 12
skad: Elbląg

Na wstepie witam wszystkich motomaniakow.

Chcialem sie pochwalic iz kupilem Honde CBR 954 2003r identyczna jaka ma MACK w tym samym kolorze. Jest sprowadzona ze szwajcarii. Mam kilka problemow z zwiazanych gdyz motor jest po delikatnym UNFALLU.
Fakt faktem iz rama , silnik, widelki sa w idealnym stanie, motor ma 2500km.

Mam problem z elektroniika w nim. Problem polega na tym iz gdy przekrecam kluczyk w stacyjce i chce zapalic motor tzn przelaczam czerwony przycisk z pozycji ENGINE STOP na pozycje do zapalania to bez powodu zalacza sie jakas papka czy cos tam takiego.
Jest to przymocowane pod zbiornikiem, kolor czarny i ma wtyczke czteroprzewodowa, co to moze byc i czy to jest normalne?
Dodam jeszcze ze zbiornika paliwa nie ma, czyli popy paliwa takze, czy przez jej brak moze to cos sie caly czas zalaczac?

Mam jeszcze jedno pytanie, co wskazuje czerwona lampa u gory licznika obok lampki kierunku lewego? Czy to smarowanie czy ladowanie czy poprostu wskazuje slaby akumulator?

nie lubię Bladych powyżej 1999 roku, bo zupełnie straciły swój charakter... przykro mi tostwierdzać. ogólnie Honda stała się jakaś taka spolegliwa, nawet w przypadku supersportów - cholernie liniowa, przewidywalna, zupełnie niczym zaskakująca... takie jest moje zdanie, a ja szukam w motocyklach czegoś, co mnie nawet przestraszy - tak jak nagły przyrost mocy w Kawie ZX10R - bajeczna masakra

ale nie każdy musi myśleć tak jak ja... wprost przeciwnie, bo co by było, gdyby wszyscy dzidowali na, np. Suzuki GSXR 1000?!

mack, co do kłopotów, to chodziło mi o to, że jakby co, to pojawiają się problemy z częściami, do cholernych CBR 929, 954 ciężko kupić jest plastiki, zbiornik, zegary w rozsądnych cenach i extra stanie... no, chyba, że ze świerzej rąbanki


Gixer 7,5.. moto zaiste zacne i warte jak najbardziej uwagi, polecane z pewnoscia i bez wachania, ale cena jak za 1000 CBR to lekko jakby ciut przy duzo..

no i teraz blady (...) silnik cholernie zywotny (tak mowia chlopaki od stuntu, a oni silnikow nie oszczedzaja jednak mimo wszytko


Tutaj Michaś Twoja wiedza zatrzymała się na roku 2003 kiedy to Honda wyprodukowała swój ostatni udany motocykl - 954. Od 2004 jeżdżą same kible - w stuncie mało się używa 1000RR (pomijając fakt, że tam obecnie jest moda na ultralekkie 600tki), właściciele narzekają na zużycie oleju, charakterystykę silników itp.

Pomijając wszystko to co zostało powyżej napisane, uważam, że powinieneś kupić sobie to co Ci się najbardziej podoba. Wydaje mi się, że Twoje obecnie życie (jak i wielu z nas) jest takie, że motocykl więcej stoi niż jeździ, zatem może lepiej nacieszyć wzrok pijąc piwo w piątkowe popołudnie w garażu i oglądając sprzęt niż zastanawiać się czy silnik wytrzyma 100 tys. km. Zawsze mówiłeś, że Twoim marzeniem był sprzęt typu RSV - może właśnie nadszedł ten czas... Może należy zadać sobie pytanie - jeśli nie teraz to kiedy...

Może kiedyś zminię na Hondę CBR 954, ale nie tak szybko bo kot bardzo mi pasuje..a jak już mi duuży brzuch urośnie i nie bede mógł na sporcie jezdzić to chciałbym kupić sobie takie coś mmmmmm śliczny jest!! Tylko zapuszcze brodę i wonsy jeszcze

moim zdaniem-CBR 954 to najładnmiejszy sport hondy-nie żebym swoje chwalił... jest cos w tym, że uwielbienie dla R1 sprowadza sie do pewnej mody...mody na ilosc koni, mody na "POSIADANIE R1"...ja osobiscie wybierajac nastepce kota-kierowalem sie wrazeniami estetycznymi i krzywa mocy ..nie narzekam na brak kucykow, ale sposob w jaki ta moc jest oddawana-bajka...
caly czas liniowo, bez zaskakiwania, ktos wyzej wspomnial o Kawie ZXR 10 ..hhm. powodzenia..ja objezdzilem kilka litrow, ale kawa-masakra sprzet, tylko dla doswiadczonego jeźdźca, nawet R1 jest spokojniejsza... w zyciu nie zamienilbym 954 na inne moto..ale coz-zdrowia ma loterii sie nie wygrywa...stad decyzja o zmianie na cos bardziej skierowanego w strone turystyki....

Ja pierd... jak widze te wszystkie ogłoszenia z moto, w których sprzedający pisze" bezwypadkowy", "oryginalne malowanie" a na fotach juz widac ze dany opis jest daleki od rzeczywistości to az mi sie nóż otwiera!!!! Sam wlasnie przerabiam ten temat, tzn zakup motocykla, i mam juz dosyć tych frajerow co wciskają ciemnote.

PS
Ostatnio szukalem Hondy cbr 954 i oto co znalazlem http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M990231

z tego co sie orientuje moto bylo robione 02 - 03 wiec dzwonie do typa i pytam o date produkcji, czy ma jakas specjalna re-edycje czy cus. Okazało sie ze "on patrzyl na allegro i inne 954 tez sa 2004r i w takim razie jego tez jest 04" Ku*wa, zal dupe sciska.

Witam wszystkich posiadaczy i miłośników VFR

Jeżdżę na enduro, na Hondzie Nx 650 Dominator. Niestety w październiku miałam wypadek i rozwalone kolano, dlatego przerabiam enduro na supermoto. Na rok-2lata muszę odpuścić sobie szaleństwa w terenie...

Do niedawna byłam pewna, że to Forum zamknięte tylko dla właścicieli VFR, jednak pewne osoby zapewniły mnie, ze jest inaczej i zachęciły mnie do zarejestrowania się
Z niektórymi poznałam się wczoraj, tj. 01.06.2008, w Dzień Dziecka, w CZD, w Wawie, a z niektórymi już wcześniej Dziękuję wszystkim na rewelacyjnie spędzony, niedzielny dzień. Było naprawdę bardzo miło Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze z Wami pojeździć, tym razem na własnym moto...

W CZD impreza była bajerancka :} Naprawdę wszystko super zorganizowane :}
W przyszłym tygodniu postaram się opublikować całą relację z CZD wraz ze zdjęciami Daniela (CBR 954). Cała relacja pojawi się na stronie www.motogen.pl
Zapraszam :}

Pozdrawiam wszystkich ;}
Liza

Ze wzgledu na to że już ostatecznie najprawdopodobniej zakupie 954 chciałem zadac kilka pytan i usłyszeć opinie OD UZYTKOWNIKÓW/BYŁYCH UŻYTKOWNIKÓW lub osób które MIAŁY STYCZNOŚĆ(jeżdziły) Bladym 954.Chodzi mi głównie o jakieś awarie,niedociągnięcia oraz charakterystykę jazdy tym sprzętem.Dzieki z góry

w zawieszeniach upside down mam pełną regulację zawieszenia i powinienem teoretycznie pokombinować z nimi bo przecież standardowe ustwienie z CBR jest ustawione pod lżejszy motocykl niż VFR. Jednak jestem bardzo zadowolony z pracy tego zawieszenia, łyka dołeczki bez trudu i nie trzepie mną jak na twardym od 954.
I powiem jeszcze że jednak dobrze że Honda zmieniła producenta hamulców na TOKICO (fakt, nie wyprzedzają słynnych hebli z Yamahy, ale są naprawdę dobre).

Problem jest taki iz chce pomalowac blotnik,czasze oraz zadupek a bak pozostawic bez malowania. Motor ktory maluje to Honda CBR 954 2002 w kolorze czerw-czarnym(bak czerwony).
Problem w tym iz kolor czerwony dobrany po kodzie tj R-258 w sklepie dorabiajacym farby jest po pomalowaniu inny niz kolor baku ktory jest orginalny.
Pytanie moje czemu tak jest, czyzby sklad farby po kodzie byl inny niz orginal? Czy moze inaczej maluje sie elementy plastikowe motoru? Kolor blotnika i reszty jest bardziej pomaranczowy niz kolor baku ktory jest krwiscie czerwony.
Moze wina jest tu sposobu malowania,nakladania warstw,nakladania podkladu?

Czy ktos z Was malowal moze Fireblade 2002r kolorem czerwonym i wie w czym jest problem?
Dodam jeszcze ze dorabiali mi w sumie cztery razy farbe i nadal jest to kolor ktory wpada w pomarancz.
Stosowany byl rowniez klar barwiony na czerwono ale on takze nic nie pomogl.

Aha pytalem w serwisie Hondy i u nich nie mozna kupic orginalnej farby czerwonej do motocykla.
Bede wdzieczny za Wasza pomoc.

Witam mam do sprzedania Hondę CBR 954 2003 malowanie czarno-czerwone po szlifie na prawą stronę cena jaka mnie interesuje to 16tyś. Uszkodzony zbiornik porysowana czasza owiewka i wydech,złamana stopka i dźwignia hamulca. Zainteresowanym mogę przesłac zdjęcia na meila kontakt pod numerem 508-196-366

1
[quote="orzech"] "Kupię CBR 954 w BARDZO dobrym stanie"

troche sie spóżniłeś z tym postem..bo ostatnie bdb 954RR były w salonie w 2003r.
Skoro moto z 2003 nie może być w b. dobrym stanie to w takim układzi czytm Ty jeździsz kolego ? 4 lata starszy toż to już wogule moto zakatowane na amen ?

słuchaj znaleść bdb honde gold wing z 1994r. to nie problem

ale 7 letnią 954RR to mało prawdopodobne

dlaczego...? bo każdy kto kupuje 954 używa jej do gnojenia na kole,palenia ite pe...ite de
przewaznie jeźdzą tym kolesie ktorzy nie mają oleju w głowie ani silniku

Witam!
Mój brat potrzebuje alternator i koło magnesowe do hondy cb 1300. Pytanie: czy podejdzie od czegoś innego?? Wygląda niby tak samo jak w CBF, CBR 900, 929 i 954 i nie wiem w czym jeszcze. Koło magnesowe przykręcane jest do sprzęgiełka rozrusznika. Czy ktoś ma do sprzedania taki alternator (w sumie bardziej mu zalezy na kole magnesowym bo stojan da się uratować a koła nie) albo ma rozkręcony silnik i mógłby podać wymiary tych części (średnice zewnętrzną, wewnętrzną, głębokość koła magnesowego, śerdnicę wewnętrzną alternatora, rozstaw otworów na śruby itp). Wiedziałbym wtedy od czego przypasuje.

Witam wszytkich
Mam zamiar kupic moto myslalem własnie o CBR 954 ale rowniez mam jeszcze dwa ktore mnie bardzo ciekawia jest to Yamaha Thundercat 600 , i honda CB900 Hornet. Co do hondy to bardzo mnie do niej ciagnie chodzi mi o bezawaryjnosc i mocarne jej serce tylko co mnie boli żebym nie trafil na jakąs katowana sztuke a ten motor pociaga ludzi do róznego typu zabaw. Wiec prosze o pomoc w zakupie jakies perelki co ma ktos do sprzedania.

1
witajcie ja tez mialem fajna przygode. jak mieszkalem w polsce to zawsze chcialem miec moto ale nie bylo mnie stac i mama sie cieszyla ze jak mam kupic moto to dolozy mi swoja kase aby kupic jakies lepsze auto. gdy wyjechalem za granice to pierwsza mysl to aby jak najszybciej zarobic ma CBR-ke. po kilku miesiacach kupilem swoja ukochana 954. kupilem ja w polsce. jadac po moto bylem z dziewczyna ktora odradzala mnie ze cos mi sie stanie ze zgine i abym tylko nie jechal. a ja do niej tak...ze milosc do hondy jest wieksza niz do jakiejkolwiek dziewczyny....(oby tego nie widziala)ale gdy zobaczyla na zywo moto to pokochala ze mna motocykle. jezdzila ze mna dzien i noc po zakupie moto tak bardzo jej sie spodobalo. i teraz wie ze to nie motocykle zabijaja tylko ludzie ktorzy nie umiejetnie je prowadza. moi rodzice nic nie wiedzieli ze jestem w polsce i ze chce kupic moto. zajezdzam do domu staje przed wejsciem i robie BACZKA....spaliem troszke opony aby wiedzieli ze syn wrocil..hehe, mama wyszla i pierwsze co powiedziala to" CENZURA synku czy ty madry jestes, chcesz sie zabic" a tata powiedzial tak " co to za bandyta jest". pogodzili sie z tym ze mam we krwi moto i teraz nic nie mowia. jedynie gdy kupilem sc 57 to zapytali sie " a ile ten ma koni...?????

Podłączę się pod temat:

Sprzedałem swoje 954 i zaczynam rozglądać się za nowym odrzutowcem.
W grę wchodzą 2 modele:
CBR 1000RR 07', GSX-R 1000 K7

Suzuki już smigałem i jest Si, ale nie miałem okazji polatać SC57b. Kto ma takie doświadczenie i wypowie się w temacie?
Oczywiście chciałbym pozostać przy Hondzie, ale wyczytałem już kilka kulawych opini na forum od samych posiadaczy tego modelu, więc zwątpiłem.
Pozdro!

Pewnie tak samo jak ja wszyscy tęsknicie już za wiosną .Patrząc przez okno na padający śnieg :evil: ogarnął mnie nostalgiczny nastrój. Zacząłem przeglądać sobie zdjęcia moich poprzednich maszyn i przyszedł mi do głowy pomysł abyśmy napisali od czego zaczynalismy swoją przygodę z dwoma kólkami i czym po kolei smigalismy. Oto moja historia:
1. Motorynka pony
2. Jawa 50 (skuter)
3. Jawa TS 350 (czarna) 1989r
4. Kawasaki GPZ 900R 1984r
5. Suzuki GSXR 750 1990r
6. Suzuki GSXR 750 SRAD 1996r
7. Honda CBR 954 2002r
8. ???
Pzdrawiam

No to ja też
Motorynka(pierwsza gleba )
Simson S51 enduro ( i krzywa rama)
HONDA CBR 600 F1
HONDA CBR 900 RR SC33
Juz niedługo CBR 1000RR SC57b
Byle do wiosny

[ Dodano: Sro Sty 09, 2008 12:28 pm ]
Zapomniałem o teraźniejszym sprzęcie
HONDA CBR 954 RR SC50

jak w temacie ponieważ w mojej cbr 954 pękł blok poszukuje drugiego silnika. Znalałem dwa silniki w włoszech i mam pytanie czy ktoś z tego formu jeżdzi po czesci do włoch i może mi taki silnikprzywieść?
http://cgi.ebay.it/HONDA-...p3286.m14.l1318
http://cgi.ebay.it/Ricamb...p3286.m14.l1318

1
Panowie zanlazłem silnik do cbr 954 za 1800zł i ma 1000km przejechane. to tyle z dobrych informacji. silnik "podobno" pochodzi z wymiany gwarancyjne dokonanej przez hondę ponieważ jest pękniety blok i płyn ucieka tak jak umnie tylko z drugiej strony. ta osoba daje mi gwarancje rozruchową na ten silnik. i brałem pod uwagę aby z tą osobą sie dogadać aby ta osoba sama pospawała to pęknięcie że w razie czego niebyło że ja podczas spawania coś popsułem albo coś tam!!!i kupić ten silnik i sprawdzić czy nigdzie płyn nie do oleju i nadwrót i jak tak to ZARYZYKOWAĆ?
Jak będzie gdzies leciało to odać
mogę wklejić zdjęcia tego silnika

[ Dodano: Czw Lip 24, 2008 10:30 pm ]
albo wrzuce do galerii

[ Dodano: Czw Lip 24, 2008 10:39 pm ]
http://galeria.fireblade....4&fraza=&album=
http://galeria.fireblade....4&fraza=&album=
http://galeria.fireblade....4&fraza=&album=

Samochód Ford-explorer 40 doch Bmw e 30 polonez caro badz truck Golf 3
Motory
Sportowej klasy Kawasaki zx6r 2004,2003 rok najladniejsze powyzej to kicha
YAMAHA r1 98-2007 powyzej kicha
YAMAHA r6 98-2007 powyzej kicha
Suzuki GsxR-600/750/1000 2000-2005 powyzej kicha
Honda cbr 900 95-99
Honda cbr 929 2001
Honda cbr 954 2003
Honda cbr 600 f4 2000 powyzej
Honda cbr 600 2003 powyzej
Crossowe
Ktm od 125 do 450 powyzej roku 2002
Honda cr 125 i wiecej z roku 2002 wzwyz
Kawasaki KX 125 2000 rok i wieksze
TM RANCING 250
Stare motorki
Wszystkie
WSK
MZ
JAWA
SIMSON
ROMET
IZ
JUNAK
M750
I otworze wlasna firme bede kupywal uzbieram z nowu kasy a potem sprzedam i dalej bede kupywał oczywoscie to tylko marzenie a mysle ze sie spełni

[ Dodano: 2009-07-17, 14:47 ]
a jak na razie mam
JAWE 350 TS
MZ 250 TS
Dirta 125
Simsona 50/4 na 70 robic bede z rozrusznikiem orginal

[ Dodano: 2009-07-17, 14:48 ]
poprzednie Motorynka na scigacza

Witam.
Sprzedam motocykl HONDA CBR 954RR 2003 rok, sprowadzona z USA zarejestrowana w Polsce, rzadko spotykany kolorek, który wychodził tylko na Stany, wersja otwarta, moc ok 170km, Przebieg 20120km i rośnie, ponieważ jest w użytku.
Motocykl nie był nigdy malowany, ma oryginalny lakier, motocykl ma kilka drobnych rysek powstałych od normalnego użytkowania.
Motocykl nie był katowany, nie jeżdżone na jednym kole, używany do szkolenia techniki jazdy w zakrętach.

Motocykl ma dużo dodatków:
- wydech Leo Vince,
- sportowe kolektory,
- amortyzator skrętu CSC HyperPro ,
- crashpady przednie oraz na wahaczu,
- sportowe podnóżki
- białe małe kierunki,
- lusterka z kierunkami diodowymi,
- sportowe, małe mocowanie tablicy
- tankpad,
- czarna sportowa szyba,
- prawie nowy akumulator.
- 2 kluczyki.

Oponki i łańcuch w bdb stanie, napęd wymieniony w zeszłym sezonie, olej motul full syntetyk i filtry w lutym, klocki hamulcowe wymienione 2 tygodnie temu na ferrodo platinum, tarcze w bdb stanie, brak oznak zużycia, rantów, zarysowań itp.
Motocykl naprawdę w bdb stanie, wszystko wymieniane na czas, zgodnie z zaleceniami producenta.

Zainteresowani wiedzą co to za motocykl, więc nie będę się rozpisywał na temat danych itp.

Cena jaka mnie interesuje to 18800 do małej negocjacji (ale po obejrzeniu motocykla), motorek na prawdę wart swojej ceny.

WYRAŻAM ZGODĘ NA SPRAWDZENIE MOTOCYKLA W DOWOLNYM SERWISIE

masz pytania, śmiało pisz lub dzwoń, fotki mogę przesłać na maila.
tel 668-079-440
mail: szymbor_xl@wp.pl
gg: 4497572

Wstepnie na pewno Suzuki GSX-R 750 od K1-K5-wspanialy sprzet!
Ponadto Honda CBR 929 lub 954-swietna maszynka!
Jesli celowalbys w V2, to Honde VTR 1000 SP1-SP2, a spokojniejsza-Suzuki SV1000S.
Kazdy sprzet jest w posiadaniu czlonkow forum N.,wiec w sprawie dokladnych danych nie bedziesz mial problemu.
Pamietaj, ze nie motocykl czyni porzadnego motocykliste. Pozdr!

Maxi ogolnie to podobaja mi sie na maxa hondzie np 954 jest moim zdaniem super 929 tez niczego sobie :) Suki maja potencial z tego co slyszalem hehe i VTR hmmm nie bardzo :D a SV fajny sprzet ale naked :/ a co myslicie o kawasaki zxr 600 ? slyszalem ze sa dosc tanie jak na swoj rocznik 2004 mozna juz znalesc za 15k :) Ogolnie to jak patrzylem najbardziej widzi mi sie cbr 954 poprostu miodek :) ale ciezko dostac cos dobrego co nie wymaga wkladu za 15k :( Chce kupic juz motorek na ktorym posmigam wiecej niz sezon np z 4 :D i niebede myslal o zmianie :)

Cytując koleżankę z Krakowskiego Forum Grupy Południe:

"W nocy z 20 na 21 lipca skradziono HONDE CBR 954 RR rok 2003 nr ramy to JH2SC50B23M101317 DW 6129.

Znaki szczególne:
- przytarta prawa owiewka
- wydech Micro Carbon
- klamka sprzęgła czerwony TITAX
- carbonowy błotnik przód i błotnik tył rozcięty od palenia gumy
- crashpady ZIPSER
- crashe ZIPSER wkręcone w wachacz
- amortyzator skrętu OHLINS, z dorobionym mocowaniem
- podnóżki czerwone LSL
- stormgrip n abaku
- manetki Harisa
- szybka - przeźroczysty niebieski MGG
- białe klosze w kierunkowskazach

nr kontaktowy do właściciela 509 216 518 "

Klient przyprowadził mi świerzo zakupiony motocykl który podczas stawiania na jedno koło gaśnie często i zapala się kontrolka immo. Po opadnięciu na dwa koła jest wszystko ok po paru sekundach. Instalacja ok kość przy sterowniku ok masy też. Nie był bity. Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że paliwa jesc pełny zbiornik. Jazda prubna odpada ze względu na pogodę

1
witam wlasnie kupilem sobie honde CBR 954 i mam problem. gdy silnik mi sie rozgrzeje powyzej 80 stopni zaczyna mi sie na wolnych obrotach swiecic cisnienie oleju?? co to moze byc?? oleju jest dosyc a byl zmieniany jakies 4,5tys km temu. zaczyna mnie to niepokoic wiec jutro jade zmienic olej i modle sie by to pomoglo. jak nie pomoze to chyba szalu dostane. Nowe moto i takie numery mi robi. A najlepsze ze jezdze nim 4 dni i dopiero przedwczoraj to sie pojawilo. Jak ktos ma pomysl co to moze byc to bede wdzieczny.

Tak więc decyzja zapadła, sprzedaję mojego Silverka.
Rok produkcji 2001, ale data pierwszej rejestracji (w UK) to grudzień 2003. Przebieg 7800 mil (ale oczywiście rośnie ). Skuter powypadkowy, naprawiany przeze mnie. Przednia lampa europejska, kolorystyka: silver&blue sportowy wydech od Hondy CBR 954 RR , nowe klocki Nissin (przód i tył), przednia opona taka sobie, tylna za chwilę do wymiany (ale jak ktoś dobrze zagada to dam nową ). Cena wyjściowa to na razie 11tyś zł, ale oczywiście targować się można, a nawet trzeba. Trochę nowych zdjęć tu: http://www.bikepics.com/members/magnes/03fsc600/

[ Dodano: 10 Maj 2009, 21:50 ]
Nowa cena wywoławcza link do ogłoszenia tu:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1301379
W ogłoszeniu obszerny dość opis skutera.

hmm... ja malowałem HONDE CBR 954 i z tego co wiem to nietrzeba żadnych specjalnych podkładów itp , ale co do koloru to moze to byc wlasnie z palety farb hondy cbr badź hondy vfr

(była)Yamaha Neo's 1998 -> (była)Yamaha TZR50 2003 -> (była)Aprilia RS125 2007 -> (jest)Aprilia RS125 2005 Nero & Honda FMX650 2005 & Kawa 636 '03 (4 sale) & CBR 954 '02 (4 sale)

PS. Też mam nadzieję, że się załapie na stare prawko ;]

No ja jestem zadowolony.
U mnie w sumie chodzilo o komfort i niskie koszty utrzymania dlatego nie moge powiedziec ze ma moc bo jej nie ma
Do mocy posiadam Honda CBR 954 160 KM a samochod służy mi do przemieszczania się

Na swojej Derbi Sendzie (szosowe enduro dla niewtajemniczonych) - 110 km/h
Na Hondzie Cbr 954 rr - 200 km/h

Niestety kto? w tym kraju musi zapier***a? ?ebym ja nie musial pracowa?

Chc? mie? Honde CBR - 954rr



a ja chcę Honde CBR 954 Fireblade w kolorze niebieskim

kiedys byla taka lista numerow telefonow dzieki korej moglismy latwiej sie umawiac i zalatwiac rozn sprawy, mysle ze trzeba ja uaktualnic

tak wygladala stara :

Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 664877070
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr ( GSXR 600 K3 ) - 662241624
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575
Zorro ( BMW K1200 R ) - numer usuniety na prosbe wlasciciela

prosze sie dopisywac pozniej umiescimy ja w dziale widocznym tylko dla osob z listy

kiedys byla taka lista numerow telefonow dzieki korej moglismy latwiej sie umawiac i zalatwiac rozn sprawy, mysle ze trzeba ja uaktualnic

tak wygladala stara :

Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 664877070
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr ( GSXR 600 K3 ) - 662241624
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575
Zorro ( BMW K1200 R ) - numer usuniety na prosbe wlasciciela

prosze sie dopisywac pozniej umiescimy ja w dziale widocznym tylko dla osob z listy

Trzeba cały post zacytowac i wasz nr dopisac wtedy jest ten pierwszy post tylko z waszym numerem dodanym

Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 664877070
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr ( GSXR 600 K3 ) - 662241624
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Rafic (chwilowo brak moto, Dywity) - 515639027
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575
Zorro ( BMW K1200 R ) - numer usuniety na prosbe wlasciciela

Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 664877070
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
Michu (GSX-R 750 K8 Olsztyn ) - 693-564-166
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr (Crejzol) ( 929 ) - 660834120
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575
Zorro ( BMW K1200 R ) - numer usuniety na prosbe wlasciciela

Bobek,ale daleko taka R1 od SC33 nie odskoczysz.Polecam CBR 954.No i Honda to Honda.

kupił bym rozbitą Honde CBR 954 a najlepiej sprawna bez owiewek i lamp

NICK: młody954
SKAD: Kraków/ Skalbmierz
SPRZET: Honda CBR 954 RR fireblade
ZAINTERESOWANIA: stunt
SKAD WIEM O OstrejJezdzie/ O FORUM?: zamknięty

NICK:Zonda
SKĄD:Rzeszów (podkarpacie)
SPRZĘT: Honda cbr 954
ZAINTERESOWANIA:szybowce ,latanie , lotnictwo, przeciążenie boczne 2g
SKĄD WIEM O OJ/FORUM?: Strona w internecie, filmy youtube :)

W bardzo spontanicznych okolicznościach zostałam właścicielka Rover'a 416 Si.Chodzi jak pszczółka .Latem jednak odstawiam go do garażu i smigam na motorze-dotychczas była to Honda CBR 954 Fireblade.Teraz czekam na odbiór nowiutkiej R1

Witka

nie zamierzam polemizować z Kolegą Tomaszem, bo ma rację w tym co pisze, a po drugie nie mam takiej wiedzy teoretycznej. Natomiast praktyka nie zawsze potwierdza w 100% teorię. Chodzi mi tutaj o szybkie zuzywanie sie silników wysokoobrotowych i szczególne predyspozycje dwusówów do wysokich obrotów. Tak się składa, że moim duzym hobby są motocykle, jeżdżę juz od lat, ostatnio nawet wiekszość kilometrów po torze wyścigowym. Przez ostatnie 5 sezonów heblowałem tam Hondę CBR 900 RR (954). Wygładało to mniej wiecej tak, że dwa dni w tygodniu motocykl jeździł przez 4 godziny permanentnie w zakresie 9 - 12,5 tys obrotów, przy max wykorzystaniu dynamiki, czyli manetka gdzie się tylko dała była odkręcona do oporu. Sprzęt regularnie serwisowany - zero awarii na przestrzeni 32 tys km. Przed sprzedażą zrobiłem mu duży przegląd, między innymi luzy zaworowe (wcześniej były kontrolowane - nigdy nie wyszły poza limit), na moja prośbe mechanik pomierzył wałki rozrządu i kompresję silnika. I co sie okazało - wałki w tolerancji dla części nowych, kompresja blisko górnej normy (nie pamietam cyferek). Więc jak sie okazuje, wspołczesna technologia potrafi naprawde wiele Miałem też enduro KTM 200 EXC (dwusów 200 ccm, ca 40 KM) I co sie działo - mimo dodawania max zalecanych ilości oleju do paliwa (dobrego oleju - wyczynowego Motula), zuzycie silnika (tłok i korbowód) było porażająco wysokie -nowy tłok co ca 40 godzin pracy. Wg mnie wynikało to z przymitywnego systemu smarowania tej jednostki (poprzez mieszankę paliwo/olej). I tutaj upatrywałbym klucza do trwałości silnika (pomijając oczywiście ew wady konstrukcyjne) - dobre smarowanie. Jeśli silnik jest dobrze smarowany i odpowiednio chłodzony, to nawet heblowanie nie zabije go przedwcześnie. Oczywiście pomijam tu sytuację kiedy tuning jest zrobiony do dupy, albo przesadzony. I podpisuję się "obiema ręcami" pod twierdzeniem, że najlepsza droga to podniesienie cisnienia doładowania (w razie potrzeby większa turbawka), schłodzenie powietrza za turbiną i wiecej paliwa wtrysnietego. I dokładnie cos takiego zrobiły CS w moim aucie

Pozdrówki

SPRZEDAM HONDE CBR 954 RR,2003/2004,pierwsza rejestracja w 2004, malowanie czarno-czerwone,stan bardzo dobry,zadnych usterek.Tlumik Leo Vince SBK Tytanum,wyswietlacz zmiany biegów,lampy Xenon,blotnik i nadkole tuningowe. Do rejestracji.
Cena 18 000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moim mazeniem na teraz to jest RS-ka 125 albo DT 125 ( w wersji supermoto) zresztą cieszył bym sie chyba z kazdej 125
Ale wsumie mazenie jest do spełnienie WSK 125ccm hehe...

A jak zrobie prawko to... hmm.. HONDA CBR 954 albo jak wszyscy .. R1 lub R6 ..

Szkoda że mieszkasz tak daleko bo moja znajoma z Bytomia ma do sprzedana Honde cbr 954 rr.

Pierdziu ma HONDE CBR 954 FIREBLADE
napisz do mnie na PW kto wie a nie chce powiedziec albo na gg

Pierdziu ma HONDE CBR 954 FIREBLADE
napisz do mnie na PW kto wie a nie chce powiedziec albo na gg


zrobi mu sie z dupy jesien sredniowiecza

pozdro chlopaki

nie wiem o co chodzi - te z fotki 954 powyzej wyglądają na identyczne jak u mnie, ale juz na tych z fotki poniżej (aukcja na allegro - cześci honda CBR 954 RR) nie...



kwestia rocznika?

Znalazlem gdzies ciekawe opinie użytkownikow na temat HONDY CBR 954

Może ktoś mia proszę też dołożyć coś o siebie.

Witam

jestem posiadaczem 954 od roku 2002, czyli od momentu kiedy sie pojawily na
rynku. Do dzis przejechalem na nim 28,5 tys km, nie mialem w tym czasie
zadnych awarii, nieplanowanych pobytow w warsztacie itp. Co mozna powiedziec
o motocyklu:

- jest bardzo poreczny, sklada sie w zakrety bardzo latwo, prawie jak 600 z
tamtego okresu

- pozycja dla kierowcy jest bardzo przyjemna, nie meczy sie czlowiek, dla
pasazera tez podobno niezle

- dynamika - aktualne tysiace go niszcza jesli chodzi o elastycznosc i
predkosc max, ale ja nie moge powiedziec, ze mi choc przez chwile brakowalo
mocy czy przyspieszen. Przyspiesza ladnie juz powyzej 3 tys obrotow, jak
potrzebujesz naprawde duzej dynamiki to wystarczy go trzymac od 6 tys wzwyz

- zuzycie paliwa - pomiedzy 5,5 a 11 litrow, przy normalnej jezdzie i
wykorzystywaniu jego przyspieszen srednio 7

- hamulce - super, najlepsze z jakimi mialem do czynienia - pod warunkiem
uzywania oryginalnych klockow - akcesoryjne wypadaja duzo gorzej (nie pisze
tu o klockach typowo torowych)

- swiatla - bardzo dobre

- zawieszenie - ok, pod warunkiem ze sie je ustawi pod siebie, przednie
teleskopy reaguja dosc mocno na zmiany temp otoczenia, wiec trzeba zmieniac
nastawy miedzy chlodna wczesna wiosna i latem (ale moze to ja jestem
przeczulony)

- trzeba sie przyzwyczaic, ze ten silnik wydaje z siebie rozne dzwieki, dosc
nietypowe jak na Honde, przyczyny to glownie zawor (walec) w wydechu (warto
go regulowac przy kazdej zmianie oleju - ja zmieniam co 6 tys mimo ze instr
zaleca co 12- bo ma spory wplyw na to jak motocykl jedzie, czynnosc jest
prosta i zajmuje ca 20-30 min, jak sie dojdzie do wprawy to pewnie mniej),
oraz takie smieszne zaworki (?!) co siedza w kapie zaworowej - zaczynaja
halasowac po ca 5 tys km i trzeba z tym zyc bo sa sprawne wiec wymiana nie
ma sensu

- konieczny jest amortyzator skretu, szczegolnie na naszych drogach, bo
potrafi trzepnac kierownica bez zadnego ostrzezenia - akcja serwisowa
wymiany dolnej polki z osia kierownicy i lozysk troche to poprawila, ale wg
mnie amor jest niezbedny - chyba ze jezdzisz naprawde spacerowo (tylko po co
takie moto w tym wypadku)

- opony - wg mnie swietnie pasuja do tego moto dunlopy 208 RR, jade juz
drugi komplet i jestem mega zadowolony

Nic mi specjalnego juz do glowy nie przychodzi - jak masz pytania to wal
smialo. Nawiasem mowiac, moja Hondzia jest na sprzedaz : ) info kilka
postow wyzej.

[ Dodano: 2009-03-07, 12:01 ]

Zapewne CBR
Teraz musisz zmienić opis Honda Hornet 2002 na BRAK

dokładnie, ujeżdżam teraz 954 )

Jak w temacie.
Sprzedam Piekną 954 ten model jeździł na 2 kołach zawsze
Kontakt raczej telefoniczny wiecej zdjęć moge dosłac.
http://www.otomoto.pl/ind...show&id=M542039

witam, jesli ma ktoś do sprzedania 954 rok 2002-2003 to proszę pisać na numer kom. 667-540-988 jestem bardzo zainteresowany kupnem, pozdrawiam

witam kupilem wlasnie honde cbr 954 i jest mi potrzebny do niej amortyzator skretu. poszukuje jakiegos dobrego. najlepiej jak by byl z mocowaniem do laga.

Witam
Sprzedam Honde CBR 954 RR,SC 50,16 TKM,bialo-czarna.
Tel:602-283-280,GG:72998

Witam. kupię hondę cbr 954rr w malowaniu:
2002 czerwono-czarna
2003 czarno -czerwona
Może ma ktoś taką na sprzedaż ze śląska bądź małopolski?

Pozdrawiam.

Honda CBR 954 RR, Akrapovic, nawet dobrze chodzi ale zastanawiam sie na zmiana na yoshimure!!! Podobno wydaje lepsze jęki, Akrap troche bardziej basem chodzi!!!

1
wiem co pisze bo w temacie siedze.chcialem odblokowac swoja cbr i nic z tego tylko na 100ps ale na serwisie hondy dali mi namiary gdzie mam sie udac i odblokowac wiec wysylaja mnie do belgi. pozatym kazda cbr 954 rr ma nalozona kampanie wymiany przedniego widelca czy jakos tak gratis. ponoc przy 200 to wpada w turbulencje calkiem mozliwe ze ktos cos tam sciagal i mialo wiecej ps ale to jest wbrew przepisom. i przy kolizji na drodze jest moto brane pod lupe jezeli jest wiecej kucykow to wlasciciel jest traktowany jako przestepca. ja zarejestrowalem moto w polsce wiec przepisy mnie nie obowiazuja odblokowalem cbrke i dzis robilem pierwsze testy po drodze byla piekna pogoda 16 stopni. wiem napewno ze jeszcze duzo nauki przedemna. podoba mi sie jedna sprawa wsrod kierowcow innych moto (mam na mysli sportowych) mijajac sie lub wyprzedzajac podnosza reke. a pierwsze wrazenia z jazdy nie sa do opisania, to trzeba przezyc.

[ Dodano: Nie Lut 24, 2008 11:07 pm ]
4 cylindres en ligne, 2 ACT, 16 soupapes, Alésage x course 75 x 54 mm Cylindrée 954 cm3
Alimentation injection électronique PGM-F1 Puissance maximale 151 ch - 111 kW/11 250 tr/min (version libre - bridée à 106 Ch / 78kW en France) Couple maximal 105 Nm/9 500 tr/min Allumage transistorisé géré par microprocesseur Boîte de vitesses à 6 rapports
po polsku to znaczy nie doslownie ze moto jest zblokowane na 106 koni/78kw przez mikroprocesor iskrzynie biegow na 6 biegu. wiec to co pisalem wczesniej sie potwierdza. pozdrowionka i polecam sie udac do dobrego elektronika

[ Dodano: Pią Mar 07, 2008 9:58 pm ]
Dowiedzialem sie troszeczke na serwisie wiec aby odblokowac potrzeba wymienic przedewszystkim kolektory ssace bo maja zwezenie. i modul elektroniczny na francje jest specjalnie spreparowany. prawdopodobnie trzeba wymienic. pozdro dla wszystkich

Posiadam wszystkie części do Hondy CBR 954 z roku 2003.Tel.509451896 lub 506091184 http://www.otomoto.pl/ind...how&id=M1109113

Uderzyłem do wyżej wspomnianego agenta i oto co dostałem:)

Moja kwestia:

Witam,

Chciałbym dowiedzieć się o przybliżone koszta AC( bez żadnych zniżek, wiek
27 lat), na motocykl Honda CBR 954RR z 2002r. Przebieg 28tyś., bezwypadkowy,
wartość motocykla ok 23tyś.zł. Chciałbym ubezpieczyć na kwote ok. 15tyś. zł
najlepiej na okres sezonu czyli 3-4 miesięcy jeżli jest taka możliwość. Czy
jest to AC od kradzieży,czy również od wypadków.

Odpowiedź:

W ubezpieczeniach AC zaleca sie ubezpieczanie pojazdów na sumę odpowiadającą
wartości rynkowej. W przypadku gdy Suma Ubezpieczenia na wniosek
ubezpieczającego jest ustalona jako kwota niższa niż wartośc rynkowa, wówczas
odszkodowanie wypłacone jest w proporcji. Jest to więc niekorzystne dla
właściciela pojazdu. Poza tym nie możemy obniżyć Sumy Ubezpieczenia o więcej
niż 30%, względem wartości rynkowej.
Pojazd powinien być ubezpieczony na 23 000 zł ( jesli taka jest wartość).
Jeśli chodzi o ubezpieczenie krótkoterminowe ( kilka miesięcy), to niestety
takie ubezpieczenie nie obejmuje kradzieży. Natomiast w ubezpieczeniu rocznym
TU Allianz odpowiada zarówno za szkody kradzeżowe jak i za uszkodzenia pojazdu
( zdodnie z OWU)

Ubezpieczenie na SU 23 000 zł będzie wynosiło:
2398 zł/ rok- przy rozbiciu składki na 2 raty stosuje się 5% zwyżki, przy 3
ratach 8%.
Składka obejmuje pełny zakres AC bez udziału własnego przy
kradzieży, oraz bez potrąceń z tytułu zużycia amortyzacyjnego części, wraz z
pełnym Assistance.
(kwota ta jest policzona dla pojazdu zarejestrowanego na terenie strefy byłego
województwa tarnowskiego).
Jeśli właściciel udokumentuje jakiekolwiek zniżki za przebieg ubezpieczenia
wówczas składka zostanie obniżona o przynależne zniżki.

także chyba jednak bez rewelacji.... :roll:

Ja mialem dawno dawno temu:

motorynka x2
przez chwile ogar
suzuki gt80e x3
- przerwa 5 lat...
honda cbr 600 f3
honda cbr 954rr
honda cbr 1000rr

1 Aprilia RS 50 97 - 16 lat
2 Honda NSR 125 98 -17lat
3 Honda CBR 600 F2 93 -17lat
4 Honda CBR 600 F4 00- 19lat
5 Honda CBR 954 02- 20lat

Jak narazie wiernie trzymam sie Hondy i CBReek

Moja historia motocyklowa to:

1.KOMAR rok nieznany-bez papiera
2.HONDA VT 500E-1987r
3.YAMAHA FZR 1000-1992r
4.HONDA CBR 600 F4
5.HONDA VFR 800 V-TEC
6.HONDA CBR 954RR

Witam ja wychowałem sie na:

-WSK
-Yamaha Rosa<skuter>
-MZ TS 150
-Honda MBX 80
-Jawa 350
-MZ ETZ 250<z tarcza>
-Suzuki DR 125
-Honda CBR F4
-Honda CBR 954

-skuter

-skuter

-Suzuki GSXR 600Srad

-Honda CBR 954

i to zapewne nie koniec

nom tez czekam na spocik
a co do histori motocyklowej mojej to tak ;
-simson sr4-3 sperbel
-mz 250 etz
-yamaha tt600e
-kawasaki zx9r
-honda cb 500
-honda hornet 600
-honda cbr 900
nastepne to czas pokaze ale pewnie fajer 1000 / 954

Mam na imię Waldek. Od 3 marca jestem szczęśliwym posiadaczem CBR 954 z 2002 (czerwono-czarna). Poprzednio śmigałem GSXR 750 1996r.Mam nadzieję że moja CBR-ka dostarczy mi wielu przyjemnych wrażeń i nigdy mnie nie zawiedzie (w końcu to Honda). Pozdrawiam

słuchaj Martin.B.M. jag by serwisówke recytował dla opornych , a jak nie możesz ściągnąć ze strony to w google "Honda cbr 954 sc50 Manuale pdf lub rapidshare"

Witam wszystkich!!!, mam problem mianowicie BRAK ISKRY. Motocykl odpalił bez problemu jak za każdym razem, rozgrzał sie, mniej więcej po kilometrze jazdy zaczął szarpać i zgasł, ja do odpalenia nie gada! (Podobną sytuacje miałem z dwa tygodnei temu ale jakoś dojechałem do domu, na wolnych gadała, na drugi dzień bez problemu odpaliła myślałem że to chwilowy brak formy:D) Pomyslałem zalało świece, to na hol i długa. W domu dalej to samo, kręci, immobilizer gaśnie czyli czyta kluczyk, czujnika przechyłu nie ma , kable zmostkowane, czas zabrać sie za świece,rozebrałem co trzeba, ale przed odkręceniem świec myśle sprawde iskre i tu zaskoczenie, BRAK ISKRY!!! Szczerze mówiąc to nie wiem za co sie zabrać teraz, w ogóle to w 954 są cewki? bo do czapeczek idą dwa kabelki (i jak dobrze zobaczyłem)wedrują do komputera znajdującego sie koło akumulatora,czy moze impulsato padł(nie wiem czy tak to sie nazywa) który znajduje się pod prawym deklem.Alternator raczej mało ma wspólnego z iskra?czy moze nie łączy jakiś kabelek. Jeżeli wie ktoś co mogło się stać prosze o pomoc i z góry dziekuje za dorade?

[ Dodano: Nie Kwi 13, 2008 6:46 pm ]
Zapomniałem napisać ,że motocykl to HONDA CBR 954 2002r,przebieg 20000km.

[ Dodano: Wto Kwi 15, 2008 8:45 pm ]
z tego co się dowiedziałem 954 idą świece IRYDOWE, i teraz takie pytanie? bo ja sprawdzałem iskre na zwykłej bo mi została nowa z sc33, ma to jakiś związek? iskra powinna być na dowolnej świecy?

[ Dodano: Sro Kwi 16, 2008 4:16 pm ]
HEHE , chyba sam z sobą będę rozmawiał, więc tak , iskra powinna zawsze być bez róźnicy na jakiej świecy, cewki jednak są ale w czapeczkach dlatego te dwa kabelki, tylko teraz tak jeżeli jest zwalony impulsator albo moduł to chyba powinien pojawić się błąd w zegarach? Bo np. jak odłączyłem wtyki od dwóch czujników od airboxa, to po włączeniu zapłonu lamka ciśnienia oleju mrugała po dziewięć razy w chwilowych odstępach,hmm trzeba by moze jeszcze sprawdzić czy w ogóle jest masa na silniku ale to wtedy by rozrusznik nie krecił.To na koniec moze ktoś z was wie czy pasuje impulsator z 929 do 954 ?bo widze na alegro jest , czy ewentualnie lepiej zainwestować w nowy?

[ Dodano: Czw Kwi 17, 2008 9:43 pm ]
Dzięki wszystkim za pomoc, wsparcie ISKRE znalazłem !!!! Kostka szwankowała która znajduje sie koło akumulatora. POZDRO i jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim za chęci:D

Witam,

Czy mogłby mi ktoś coś napisac o tym sprzecie jakies dane techniczne wady zalety lub chociaz skierowac na jakies strony gdzie cos takiego znajde ;)

Pozdro

Powitać wszystkich fanow motoryzacji!! Jestem z Gorzkowic mam 22lata.. Jeżdżę Honda CBR 954 oraz Golfem3 w dieselku:) wcześniej cbr600f2.. Pozdrawiam wszystkich!!! aaa i gygy jak coś 5968106...

sam chcialem stuningowac tak nie jestem pewien czy sie da ale w honda cbr 954 rr fireblade sie dalo :) jest taki zaklad w krakowie

Dzisiaj firma KoszekHouse ma zamiar powiększyć swoją ofertę o skutery i ścigacze - w rewelacyjnej cenie. Na razie dostępne tylko 2 skutery i 2 ścigacze.

Skutery:

Aprilia SPORTCITY 125



Typ: Skuter

Informacje:
Rok produkcji: 2007, 14 KM (10 kW), Pojemność skokowa: 125 cm3, benzyna, Rodzaj napędu: Pas napędowy,

Dodatkowe wyposażenie:
elektryczny starter

Dodatkowe informacje:
nowy z salonu

Opis pojazdu:
APRILIA SPORTCITY 125 silnik 4t. 1 cyl. zapłon elektroniczny, rozruch elektryczny,skrzynia biegów bezstopniowa

Cena: 70sc

Peugeot JETFORCE C-TECH



Typ: Skuter

Informacje:
Rok produkcji: 2007, 5 KM (4 kW), Pojemność skokowa: 49 cm3, benzyna, Rodzaj napędu: Pas napędowy,

Dodatkowe wyposażenie:
autom. skrzynia biegów, elektryczny starter

Dodatkowe informacje:
nowy z salonu

Opis pojazdu:
Dane techniczne JETFORCE C-TECH
Wymiary (dł. x szer. x wys.) - 1915 x 720 x 1165
Waga - 106 kg
Poj. zbiornika paliwa - 8 l
Poj. zbiornika oleju - 1,2 l
Opona przednia - 120/70-12
Opona tylna - 130/70-12
Hamulec przedni - tarczowy Ф 226 mm
Hamulec tylni - tarczowy Ф 190 mm
Typ silnika - jednocylindrowy dwusuwowy chłodzony cieczą
Pojemność - 49,9 cm3
Przeniesienie napędu - automatyczna przekładnia CVT
Rozrusznik - elektryczny + nożny
Układ zapłonowy CDI

Cena: 30sc

Ścigacze:

Honda CBR 954RR




Typ: Sportowy

Informacje:
Rok produkcji: 2002, 23 000 km, 150 KM (110 kW), Pojemność skokowa: 900 cm3, benzyna, żółty, Rodzaj napędu: Łańcuch,

Dodatkowe informacje:
sprowadzony, bezwypadkowy

Opis pojazdu:
Motocykl żółtogranatowy, sportowa szyba w kolorze żółtym, wloty karbonowe, nowy układ napędowy, opony dobre w 80 %, motor w stanie bardzo dobrym

Cena: 85sc

Kawasaki ZX-10R (ABSOLUTNY HIT!!!)





: : : : Silnik
Pojemność: 998 ccm
Moc: 175 KM przy 11700 obr/min
Moment obr.: 115 Nm przy 9500 obr/min
Układ silnika: rzedowy, Ilość cylindrów: 4
Wymiary tłoka: 76 x 55 mm
Stopień sprężania: 12.7:1
Rozrusznik, zapłon: elektryczny, wtrysk paliwa
Chłodzenie: ciecz
Skrzynia biegów: 6-biegowa
: : : : Wymiary
Dług x szer x wys: 2065 x 705 x 1130 mm
Wysokość siedzenia: 825 mm
Rozstaw osi: 1385 mm
Waga: 175 kg
Pojemność baku: 17 l.
Kąt główki ramy / wyprzedzenie: 24 stopnie / 102 mm
: : : : Podwozie
Wymiary opon (przód;tył): 120/70-17 ; 190/50-17
Hamulce przednie: podwójny tarczowy, 300 mm
Hamulce tylne: pojedynczy tarczowy, 220 mm
Zaw. przednie: teleskopowe, pełna regulacja, średnica 43 mm, skok 120 mm
Zaw. tylne: wahacz, pełna regulacja, 125 mm
: : : : Osiągi
Ilość koni mocy na kg masy: 1 KM/kg
Prędkość maksymalna: 290 kmh

Cena: 150 sc (możliwość spłaty w ratach)

Adam (knoris zx7r) - 502788545
Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bbone ( CBR 1000 RR ) - 507696059
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Chris Axe (Kawa ER 6F) - 603395510
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Klenio (F4sport - Dobre Miasto)-662 235 914
Kolec yamaha r6 --> 500 213 915
Kendi (Suzuki VX 800) - 501492535
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 602879188, 504434898
Królik (kawasaki er-6f) - 691210333
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Martuś (Suzuki rf 600) - 603528975
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Michu (GSX-R 750 K8 ) - 693-564-166
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
Pafeu ( Kawasaki ZX6R 636 zielona) - 604 533 903
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Pawlos (Kawasaki ZX-9R, Dywity) - 664 287 058
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr (Crejzol) ( 929 ) - 660834120
Piotrek (gsxr 600 SRAD) - 660438794
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Rafic (Suzuki GSXR 600 K1, Dywity) - 502978195
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Wasy (l665449843) Gdańsk
WoJtAs (Yamaha Thundercat) - 502106297
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zielak Yamaha --->FZR 1000<--- 507-582-834
Zielu (SUZUKI GSXR 750) --- 602 453 145
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575

Haga to świntuch. Podium z I przejazdu WSBk

Takie rzeczy robić przy zonie i synku

I po weekendzie na Monzy.

Jako, że 1 przejazd WSBk miał miejsce o 12, WSS o 13, II przejazd by retransmitowany z poślizgiem o 20 nie przeszkodziło mi to w oglądaniu F1.

I przejazd WSBk:

Nitronori zrównał z ziemia konkurencję ( jak Parabolicę pokonywał na uślizgu), JT nie wytrzymał walki z nim (a raczej jego maszyna i opony) i zajął P5, Rolfo, który był 3 też miał defekt i stracił wszelkie punkty na ostatnich metrach jak maszyna wysiadła. Szczęśliwie przez to Bayliss był 2, a Biaggi 3.
Xaus był gdzieś w drugiej dziesiątce...

WSBK Monza - Wyścig 1:
1 Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 32min 4.428 sek
2 Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999F07 8.403 sek
3 Max Biaggi ITA Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 9.703 sek
4 James Toseland GBR Ten Kate Honda CBR 1000RR 13.587 sek
5 Troy Corser AUS Yamaha Motor Italia YZF R1 14.898 sek
6 Yukio Kagayama JPN Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 14.954 sek
7 Lorenzo Lanzi ITA Ducati Xerox 999F07 19.517 sek
8 Michel Fabrizio ITA DFX Treme Honda CBR 1000RR 24.12 sek
9 Karl Muggeridge AUS Alto Evolution Honda CBR 1000RR 24.682 sek
10 Max Neukirchner GER Suzuki Germany GSXR1000 K6 29.197 sek
11 Josh Brookes AUS Alto Evolution Honda CBR 1000RR 32.654 sek
12 Shinichi Nakatomi JPN Yamaha Motor France-Ipone YZF R1 34.054 sek
12 Ruben Xaus ESP GMB Racing Ducati 999F06 37.386 sek
13 Marco Borciani ITA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 37.704 sek
14 Alessandro Polita ITA Celani Suzki Italia GSXR1000 K6 41.377 sek
15 Jakub Smrz CZE Team Caracchi Ducati SC 999 F05 42.73 sek
16 Steve Martin AUS DFX Treme Honda CBR 1000RR 59.096 sek

Nie ukończyli:
Roberto Rolfo ITA Ten Kate Honda CBR 1000RR
Regis Laconi FRA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R
Lorenzo Morelli ITA Team Pedercini Ducati 999RS
R. Pietri VEN Team Giesse Yamaha YZF-R1
M. Svoboda CZE Jr Pro SBK Racing Yamaha YZF R1
Dean Ellison GBR Team Pedercini Ducati 999RS
Fonsi Nieto ESP PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R

WSS:
Sofoglu robi z WSS "One Man show" jak Valdek w Moto Gp przez wiele lat.
Wygrał z dużą przewagą (pomimo, iż po starcie był 6, to w ciągu 1,5 okrążenia zaczął liderować), walka o P2 i P3 był zacięta do ostatnich metrów. Foret, Charpentier, Anthony West walczyli ostro (zwłaszcza ten ostatni przebił się z P12) po bijatyce na ostatnim wirażu został 3, minimalnie przegrywając z Foret, Charpentier dowlókł się na P5, za Parksem...

1 Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 32min 5.318 sek
2 James Toseland GBR Ten Kate Honda CBR 1000RR 2.691 sek
3 Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999F07 2.841 sek
4 Roberto Rolfo ITA Ten Kate Honda CBR 1000RR 3.188 sek
5 Max Biaggi ITA Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 3.551 sek
6 Troy Corser AUS Yamaha Motor Italia YZF R1 13.034 sek
7 Yukio Kagayama JPN Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 17.246 sek
8 Regis Laconi FRA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 18.41 sek
9 Karl Muggeridge AUS Alto Evolution Honda CBR 1000RR 29.017 sek
10 Jakub Smrz CZE Team Caracchi Ducati SC 999 F05 29.686 sek
11 Michel Fabrizio ITA DFX Treme Honda CBR 1000RR 30.371 sek
12 Max Neukirchner GER Suzuki Germany GSXR1000 K6 31.982 sek
13 Ruben Xaus ESP GMB Racing Ducati 999F06 32.165 sek
14 R. Pietri VEN Team Giesse Yamaha YZF-R1 1min 32.292 sek
15 Dean Ellison GBR Team Pedercini Ducati 999RS 1min 41.84 sek

Nie ukończyli:
Marco Borciani ITA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R
Steve Martin AUS DFX Treme Honda CBR 1000RR
Josh Brookes AUS Alto Evolution Honda CBR 1000RR
Mauro Sanchini ITA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R
Alessandro Polita ITA Celani Suzki Italia GSXR1000 K6
M. Svoboda CZE Jr Pro SBK Racing Yamaha YZF R1
Fonsi Nieto ESP PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R
Lorenzo Lanzi ITA Ducati Xerox 999F07

WSBk II przejazd:

Znowu Haga był "sam na torze". wygrał ze spora przewaga. JT po bijatyce z Bayllistycznym, Biaggim i Rolfo utrzymał jakoś te P2. Bayliis był 3. Biaggi na Parabolice na ostatnim okrazeniu popełnił błąd i został P5. A był kilkaset metrów wcześniej nawet 2. Ale tak bywa... Sporo emocji

Cholera, jakie tłumy na Monzy. Publika nie ustępowała tej z wyscigu F1... Zaskoczenie Zaskoczenie I jeszcze "standartowy" tłum podczas ceremonii na podium.

Swoją drogą Haga to zdrowy chłop. Za tylne zawieszenie hosstesy, która podawała nagrody w obecności syna i zony... no i ten strój samuraja...

I po weekendzie na Monzy.

Jako, że 1 przejazd WSBk miał miejsce o 12, WSS o 13, II przejazd by retransmitowany z poślizgiem o 20 nie przeszkodziło mi to w oglądaniu F1.

I przejazd WSBk:

Nitronori zrównał z ziemia konkurencję ( jak Parabolicę pokonywał na uślizgu), JT nie wytrzymał walki z nim (a raczej jego maszyna i opony) i zajął P5, Rolfo, który był 3 też miał defekt i stracił wszelkie punkty na ostatnich metrach jak maszyna wysiadła. Szczęśliwie przez to Bayliss był 2, a Biaggi 3.
Xaus był gdzieś w drugiej dziesiątce...

WSBK Monza - Wyścig 1:
1 Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 32min 4.428 sek
2 Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999F07 8.403 sek
3 Max Biaggi ITA Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 9.703 sek
4 James Toseland GBR Ten Kate Honda CBR 1000RR 13.587 sek
5 Troy Corser AUS Yamaha Motor Italia YZF R1 14.898 sek
6 Yukio Kagayama JPN Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 14.954 sek
7 Lorenzo Lanzi ITA Ducati Xerox 999F07 19.517 sek
8 Michel Fabrizio ITA DFX Treme Honda CBR 1000RR 24.12 sek
9 Karl Muggeridge AUS Alto Evolution Honda CBR 1000RR 24.682 sek
10 Max Neukirchner GER Suzuki Germany GSXR1000 K6 29.197 sek
11 Josh Brookes AUS Alto Evolution Honda CBR 1000RR 32.654 sek
12 Shinichi Nakatomi JPN Yamaha Motor France-Ipone YZF R1 34.054 sek
12 Ruben Xaus ESP GMB Racing Ducati 999F06 37.386 sek
13 Marco Borciani ITA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 37.704 sek
14 Alessandro Polita ITA Celani Suzki Italia GSXR1000 K6 41.377 sek
15 Jakub Smrz CZE Team Caracchi Ducati SC 999 F05 42.73 sek
16 Steve Martin AUS DFX Treme Honda CBR 1000RR 59.096 sek

Nie ukończyli:
Roberto Rolfo ITA Ten Kate Honda CBR 1000RR
Regis Laconi FRA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R
Lorenzo Morelli ITA Team Pedercini Ducati 999RS
R. Pietri VEN Team Giesse Yamaha YZF-R1
M. Svoboda CZE Jr Pro SBK Racing Yamaha YZF R1
Dean Ellison GBR Team Pedercini Ducati 999RS
Fonsi Nieto ESP PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R

WSS:
Sofoglu robi z WSS "One Man show" jak Valdek w Moto Gp przez wiele lat.
Wygrał z dużą przewagą (pomimo, iż po starcie był 6, to w ciągu 1,5 okrążenia zaczął liderować), walka o P2 i P3 był zacięta do ostatnich metrów. Foret, Charpentier, Anthony West walczyli ostro (zwłaszcza ten ostatni przebił się z P12) po bijatyce na ostatnim wirażu został 3, minimalnie przegrywając z Foret, Charpentier dowlókł się na P5, za Parksem...

1 Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 32min 5.318 sek
2 James Toseland GBR Ten Kate Honda CBR 1000RR 2.691 sek
3 Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999F07 2.841 sek
4 Roberto Rolfo ITA Ten Kate Honda CBR 1000RR 3.188 sek
5 Max Biaggi ITA Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 3.551 sek
6 Troy Corser AUS Yamaha Motor Italia YZF R1 13.034 sek
7 Yukio Kagayama JPN Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 17.246 sek
8 Regis Laconi FRA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 18.41 sek
9 Karl Muggeridge AUS Alto Evolution Honda CBR 1000RR 29.017 sek
10 Jakub Smrz CZE Team Caracchi Ducati SC 999 F05 29.686 sek
11 Michel Fabrizio ITA DFX Treme Honda CBR 1000RR 30.371 sek
12 Max Neukirchner GER Suzuki Germany GSXR1000 K6 31.982 sek
13 Ruben Xaus ESP GMB Racing Ducati 999F06 32.165 sek
14 R. Pietri VEN Team Giesse Yamaha YZF-R1 1min 32.292 sek
15 Dean Ellison GBR Team Pedercini Ducati 999RS 1min 41.84 sek

Nie ukończyli:
Marco Borciani ITA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R
Steve Martin AUS DFX Treme Honda CBR 1000RR
Josh Brookes AUS Alto Evolution Honda CBR 1000RR
Mauro Sanchini ITA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R
Alessandro Polita ITA Celani Suzki Italia GSXR1000 K6
M. Svoboda CZE Jr Pro SBK Racing Yamaha YZF R1
Fonsi Nieto ESP PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R
Lorenzo Lanzi ITA Ducati Xerox 999F07

WSBk II przejazd:

Znowu Haga był "sam na torze". wygrał ze spora przewaga. JT po bijatyce z Bayllistycznym, Biaggim i Rolfo utrzymał jakoś te P2. Bayliis był 3. Biaggi na Parabolice na ostatnim okrazeniu popełnił błąd i został P5. A był kilkaset metrów wcześniej nawet 2. Ale tak bywa... Sporo emocji

Cholera, jakie tłumy na Monzy. Publika nie ustępowała tej z wyscigu F1... I jeszcze "standartowy" tłum podczas ceremonii na podium.

Swoją drogą Haga to zdrowy chłop. Za tylnie zawieszenie hosstesy, która podawała nagrody w obecności syna i zony... no i ten strój samuraja...



Natomiast praktyka nie zawsze potwierdza w 100% teorię. Chodzi mi tutaj o szybkie zuzywanie sie silników wysokoobrotowych i szczególne predyspozycje dwusówów do wysokich obrotów. Tak się składa, że moim duzym hobby są motocykle, jeżdżę juz od lat, ostatnio nawet wiekszość kilometrów po torze wyścigowym. Przez ostatnie 5 sezonów heblowałem tam Hondę CBR 900 RR (954). Wygładało to mniej wiecej tak, że dwa dni w tygodniu motocykl jeździł przez 4 godziny permanentnie w zakresie 9 - 12,5 tys obrotów, przy max wykorzystaniu dynamiki, czyli manetka gdzie się tylko dała była odkręcona do oporu. Sprzęt regularnie serwisowany - zero awarii na przestrzeni 32 tys km. Przed sprzedażą zrobiłem mu duży przegląd, między innymi luzy zaworowe (wcześniej były kontrolowane - nigdy nie wyszły poza limit), na moja prośbe mechanik pomierzył wałki rozrządu i kompresję silnika. I co sie okazało - wałki w tolerancji dla części nowych, kompresja blisko górnej normy (nie pamietam cyferek). Więc jak sie okazuje, wspołczesna technologia potrafi naprawde wiele
.

Kilka pytań:
1. Jaki jest skok tłoka w CBR 900 i jaka jest uśredniona prdkość tłoka w cylindrze przy 12.500 rpm?
2. Jakie jest średnie Pe dla tych wartości (w przybliżeniu można przyjąć moment obrotowy)
3. Jaka jest długość korbowodu w stosunku do skoku tłoka?

W przypadku silnika 1,9 TDI skok tłoka 86,4 mm
Średnia prędkość tłoka w cylindrze: (((2*86,4*4000)/1000)/60)=11,53 m/sek.
Przy 4500 rpm rośnie do 12,98 m/sek.
Wskaźnik pojemnościowy mocy- od 52,6 (model AXR) do 68,4 (model ASZ) KM/z litra pojemności.

Przy tym silniku wyścigowym średnica cylindra wynosiła 38 mm, skok 22 mm (wskaźnik s/d ok. 0,58). Przy 19.500 rpm średnia prędkość tłoka w cylindrze wyniosła 14,3 m/sek.
Wskaźnik pojemnościowy mocy- 380 KM z litra pojemności .

A dla przykładu silnik AZQ w Skodach czy Ibizach (1200 ccm, 3 cylindry ma średnia prędkość tłoka 15,62 m/sek).
Wskaźnik pojemnościowy mocy- 53,4 KM z litra pojemności .

Nie znam długości krobowodów, nie mogę więc wyliczyć chwilowej, max. prędkości tłoka (gdy korba jest w pozycji 90 stopni od GMP).

Nie można analizować pojedyńczych parametrów silnika, gdyż prowadzi to do mylnych wniosków.

Jak z tego widać konstruktor potrafi uzyskać wysokie max. obroty silnika, nie przekraczając przy tym średniej prędkości tłoka powyżej 16-17 m/sek.

Najprostszą metodą jest wielocylindrowość i krótkoskokowość- to pierwsze rozpowszechniła firma Ferrari, to drugie Ducati. Można stosować jedno i drugie.
Zaś taki objętościowy przyrost mocy (380 KM/L!) w tym dwusuwie sprawia, że elastyczność jego jest znikoma i jazda polega na stałej zmienie biegów. Za to pozwalał nieźle "dokręcić" temu "motorowerowi" i z lekkim kierowcą przekroczyć 160 km/h.


AdamKawa - Adam
Motocykl obecnie: Honda CBR600 F4i Sport


Banan - Rafał http://www.intromax.com.pl
Motocykl obecnie: Honda CBR
Motockle wcześniej: Honda VFR


Bażant - Rafał
Motocykl obecnie: Suzuki GSXR 750


Bolo - Arek
Motocykl obecnie: Honda CBR 600RR


Chudy - Wojtek
Motocykl obecnie: Honda CBR929 - Stunt Dog
Motockle wcześniej: Yamaha R1-2005/2003/2001


Concel - Konrad
Motocykl obecnie: Suzuki GSX-R1000 K6


Ćwirek - Mirek
Motocykl obecnie: Suzuki GSXR 1000
Motockle wcześniej: Suzuki GSX 750 K2


DarekRR - Darek
Motocykl obecnie: Honda CBR 954
Motockle wcześniej: Honda CBR 1000RR


Dąbek - Dominik
Motocykl obecnie: Yamaha V-star 650


Dede - Damian
Motocykl obecnie:


Eustah - Patryk
Motocykl obecnie: Honda CBR F2 stunt version
Motocykle wcześniej: Aerox, Aprilia SR/RS


Fishbone UK - Jakub
Motocykl obecnie: Honda cBR F4
Motockle wcześniej: Honda CBR 400


FreaqMoniq - Monika
Motocykl obecnie: Kawasaki 636


Fuma - Kuba http://www.multiwnetrza.pl
Motocykl obecnie: Yamaha FZ6N


Fusyt - Marek
Motocykl obecnie: Honda Shadow VT600


Gacek - Sławek
Motocykl obecnie: Suzuki gsxr1000


Góral - Michał http://www.4x4bukowina.bbs.pl
Motocykle obecnie: Yamaha R1, Honda F2
Motocykle wcześniej: Motorynka :), Derbi GPR, Thundercat, K3 600, K6 600


JeanPaul - Jasiek Francja


Jasiek http://www.ando.com.pl


Koło - Andrzej
Motocykl obecnie: Yamaha R1 2002
Motockle wczeąniej: Honda 954


Kondzik - Konrad USA
Motocykl obecnie: Honda CBR929RR, Suzuki DRZ400e


Konrad - Konrad
Motocykl obecnie: Yamaha R6


MaRc1n - Marcin
Motocykl obecnie: Yamaha R1
Motocykle wczesniej: Honda CBR F4, Yamaha r6 2002, Yamaha R6 2003


Massive - Marcin
Motocykl obecnie: Yamaha R6


Mia - Kamila


Młody88 - Mieszko
Motocykl obecnie: Kawasaki ZX6R 636


Młody954 - Michał
Motocykl obecnie: Honda CBR 954RR
Motocykl wcześniej: Honda CBR 900RR


Ogi - Szymon http://www.bracka.pl
Motocykl obecnie: Suzuki VL 800<br>


Ola - Ola http://patrolilkowice.com


Omek750 - Wojtek
Motocykl obecnie: Suzuki GSXR 750


Open - Piotrek http://www.pomax.pl
Motocykl obecnie: Honda CBR F4i


Panewka - Andrzej
Motocykl obecnie: Honda 954RR


Pigmool - Norbert
Motocykl obecnie: Honda CBR 954RR


Radi - Radek
Motocykl obecnie: Honda 954RR

RafałMal - Rafał
Motocykl obecnie: Honda CBR F4i


Ryba - Janusz http://www.kserwis.com
Motocykl obecnie: Kawasaki ZX10
Motockle wcześniej: Suzuki GSXR 1000


Ryjek - Bartek
Motocykl obecnie: Yamaha FZR 500


Angela - Sandra


Sarna - Monika
Motocykl obecnie: Honda CBR 600RR - krówka ;)


Serek_Kr - Rafał http://www.intromax.com.pl
Motocykl obecnie: Honda VTX
Motockle wcześniej: Suzuki Intruder

S - M
Motocykl obecnie: Suzuki GSXR


Słavek - Sławek
Motocykl obecnie: Honda CBR 954
Motockle wcześniej: Yamaha YZF R1


Smagol - Andrzej
Motockle wcześniej: Honda 954/ Honda 900rr


Sokół - Tomek
Motocykl obecnie: Honda 954 RR
Motockle wcześniej: Honda CBR 929


Syska - Paulina


Szymon - Szymon
Motocykl obecnie: Suzuki GSXR 600 K2


Toxic - Piotrek
Motocykl obecnie: Honda CBR


Włosek - Tomek
Motocykl obecnie: Kawasaki ZX6