Skoro drogówka ma w 3mieście takie fury, to nic dziwnego, że kryminalna nie
ma już za co łapać bandytów (vide próba kradzieży samochodu na Zaspie). Może
ktoś wie jakie motocykle i ile ma nasza szanowna drogówka? Podobno w
Warszawce mają nawet 2 HONDY CBR 1100 XX - jak ktoś nie wie, super sportowy
motocykl, prędkość max. ok 300 km/h.

Pozdrawiam,
Maciek


· 



Skoro drogówka ma w 3mieście takie fury, to nic dziwnego, że kryminalna nie
ma już za co łapać bandytów (vide próba kradzieży samochodu na Zaspie). Może
ktoś wie jakie motocykle i ile ma nasza szanowna drogówka? Podobno w
Warszawce mają nawet 2 HONDY CBR 1100 XX - jak ktoś nie wie, super sportowy
motocykl, prędkość max. ok 300 km/h.


a czym mają łapać gościa, który poleci im bmką 200 km/h?  poldkami i
emzetkami?
chyba kolega trochę nie pomyślał
bardzo podobał mi się reportaż, właśnie o tych gliniarzach na
motorkach.  nie pamiętam w jakim mieście to było, ale całą sekcję
utworzył jeden zapaleniec.  w każdym bądź razie, nikt im jeszcze nie
uciekł, a zdziwienie gościa którego złapali przy ponad 200 km/h było
niepomierne.

pozdrawiam,
kris


Skoro drogówka ma w 3mieście takie fury, to nic dziwnego, że kryminalna
nie ma już za co łapać bandytów (vide próba kradzieży samochodu na
Zaspie).
Może ktoś wie jakie motocykle i ile ma nasza szanowna drogówka ?
Podobno w Warszawce mają nawet 2 HONDY CBR 1100 XX - jak ktoś nie wie,
super sportowy motocykl, prędkość max. ok 300 km/h.


Malo prawdopodobne ... Super Blackbird w Polsce nie ma raczej sensownego
zastosowania ... zreszta nawet wszedzie indziej na swiecie tez ;-)
No chyba ze taki policjant byl tak "dobry" jak Tomek Cruise w M:I-2
i wyprawial rozne takie cuda z owym dwusladem. :-)))))))))
A powaznie przeciez nawet w Niemczech na autostradach uzywaja
Porsche a nie np. Hondy CBR 1100 XX Super Blackbird ... motocyklem
raczej nie zatrzymasz pirata drogowego w Ferrari F355 (czy to bedzie
Berlinetta, Spider lub GTS moze w wersji F1) ... autem tez jednak
samochod (kierowca) lepiej sobie poradzi przy takiej predkosci (dajmy nawet
na 250 km/h niz) scigacz. Policja uzywa z reguly motyckli Honda w wersji
policyjnej. W Trojmiescie sa napewno 4 sztuki (2 patrole po 2) o ile nie
wiecej ?

Pozdrawiam
T.



| A ja pisalem o motocyklu Honda CBR 1100 XX Firebird.
A cos mi sie wydaje,m ze jednak Fireblade, ale ja dwusladowy jestem..


Chyba jednak "ptaszek" :-)))
np.:
http://www.twi.ch/~donnoflo/bikes.html
ZTCW Fire blade to "tylko" 900-tka.
Jak znajde film pokazujacy mozliwosci tej maszynki to podrzuce link na
grupe.

· 

| A ja pisalem o motocyklu Honda CBR 1100 XX Firebird.

A cos mi sie wydaje,m ze jednak Fireblade, ale ja dwusladowy jestem..


Eeeeeeeeeee, panowie.
Wyglada to tak. Aktualna linia CBRek:
Honda CBR 600 F4i
Honda CBR 900 RR _Fireblade_
Honda CBR 1100 XX _Blackbird_

Nie zaden Firebird. Jest tylko Fireblade (900tka) i Blackbird (1100 XX).

Pozdrawiam, MS



| A ja pisalem o motocyklu Honda CBR 1100 XX Firebird.

| A cos mi sie wydaje,m ze jednak Fireblade, ale ja dwusladowy jestem..

Eeeeeeeeeee, panowie.
Wyglada to tak. Aktualna linia CBRek:
Honda CBR 600 F4i
Honda CBR 900 RR _Fireblade_
Honda CBR 1100 XX _Blackbird_

Nie zaden Firebird. Jest tylko Fireblade (900tka) i Blackbird (1100 XX).


Rzeczywiscie, na stronie hondy nie ma firebirda...
Dlaczego wiec ta nazwa pojawia sie wsrod jego uzytkownikow? Z tego co
pamietam 1100 XX teraz jest nowy model, moze starszy (o kilka lat, chyba z
96r) nazywal sie firebird? W kazdym razie na www mozna spotkac ta nazwe.


Ej ej, ale motocykle policyjne to nie mają w większości prawie 1000cm
tylko
te takie Białe hondy z dużą szybą to są bodajże 650 czy nawet mniej...

Tak przynajmniej mnie motocykliści utwierdzili kiedyś w przekonaniu.


To fakt, chociaz zdarzaja sie wyjatki - w Poznaniu jezdzi jeden CBR 1100 XX
z v-max dochodzacym prawie do 300 km/h, a nowoczesne 600 maja osiagi
niewiele gorsze od 1000, tylko trzeba krecic duzo wyzsze obroty, v-max na
poziomie ca 250 km/h, od 0-200 tez ponizej 10sek, elastycznosc troche
gorsza, ale przecietne auto nie ma zadnych szans w warunkach idealnych :-)
Natomiast jazda po miescie - hmmm, motorek jest z pewnoscia zwinniejszy i
przecisnie sie tam gdzie auto nie da rady, jednakze na naszych dziurawych,
zapiaszczonych ulicach i koszmarnie sliskich pasach samochod ma pewna
przewage. Mi sie zawsze skora na tylku marszczy jak skaldam sie zakret i
widze ten piach olej i inny syf na jezdni. Dlatego w miescie staram sie nie
przeginac paly :-)

Pozdrowki

Tomek CBR 900 RR Poznan

a w przyszlym tygodniu byc moze wrescie Octavia 1.8 T :-))


i tu sie mylisz. Nieskroimni epowiem ze ogranim mortocykl przy 300 a bywało ze moja aktualna zona jadac ze mna 260 km/h ..drzemała spokojnie na tylnik siedzeniu .Przestan wydawać sądy na temat o którym ni emasz zielonego pojęcia .Co do kolegów to posiadanie motocykla sprzyja ich "posiadaniu " a nie temu przeszkadza.
Oststnia kwestia to te "200 km/h"...i to ma zrobic na motocykloistach jakieś wrażenie ? Teraz kiedy 200 jest w stanie rozwinąc nawet kulawa 600 cc? A co z motocyklami klasy 1000? taki SRAD 1000 to trzeci buieg zapina przy 200 a ma ich...sześć.
Kolejna sprawa to model BMW o którym jest mowa nadaje sie do darcia pierza ani escigania za prawdziwymi sciganmtami.To motocykl turystyczny z takimi nastawami i mozliwościami a nie sprzet przeznaczony do ganiania za innymi motocyklami .Bez sensu. W helmutów spotkałem na autostradzie policyjne Hondy CBR 1100 XX i tego nalezy sie obawiać a BMW?......To jestbardzo dobry motocykl tyl etylko z eni edo tych celów.
Ciekawi mni etez fakt wyszkolenia takiego motocyklowego gliny .Zeby "ogarniać" takie moto i takie predkosci nalezy latami jeździc i nabywać doświadczenia .Jeśli ktos to robi to staje sie motocyklistą i napewno chociazby z tego tytułu nie bedzie szkodził inym motocylista bo najpierw jest sie motocyjklistą a dopiero potem,potem glina .Natomiast jesli ci gliniarze nie maja doswiadczenia w poruszaniu sie motocyklami to...będą niedługo do kupienia fajne,rozbite BMW ...Historia sadzania policji na motocyklach jest stra jak swiat ,nawet u mnie w miescie od kilku juz lat jeżdzą na XJ 900 i pomimo upływu czasu mogą o sciganiu innych motocyjklistów najwyżej pomarzyć .

Witam.Mam podstawowe pytanie jak w temacie.Kupować motocykl który stał powiedzmy niecałe 2 lata.Załóżmy,że ten akurat to cbr 1100 xx blackbird.Niestety detale na temat który rok prod,jak uzytkowano przez przerwą i w czasie przerwy dostanę wkrótce.
Ogólnie nasuwają mi się pytania....
Czy technologia nowych silników moto czy też auto ma znaczenie w takich przypadkach długich postoji?Co dzieje się z olejem silnikowym?( wytrącani e wody,to tylko jakieś podsłyszane opowiesci)Co z gromadzeniem pary,wilgosci,kurzu.
Wiadomo,że cana moto może kusić,ale..czy warto?
Jeśli jednak się zdecyduję to na co powinienem zwrócić uwagę.Czy konieczny jest serwis jeśli maszyna ma powiedzmy do 10 lat(honda)
Jka porozmawiać ze sprzedawcą.Czy mogę naciskać na to by moto przed sprzedaniem znalazło się na serwisie.
Chciałem powiedzieć,że mam doswiadczenia z moto ale kiedy wydaje się juz większe sumy na motocykl warto się zabezpieczyć.Pozdrawiam

co do znaku... nie jest spotykany ale nie znaczy ze jest nie uzywany

z innej beczki

mam mozliwosc kupna od bradera HONDE CBR 1100 XX BLACKBIRD 2001 za 25 tys... co o tym sadzicie ?


tylko ze czerowny.... jakby nie patrzec nie mala kase a to i tak jeszcze po sporym opuszczeniu ceny :/

Ja narazie nie mam zamiaru zmieniać horneta jeszcze sie nim nie nacieszyłem wystarczająco. Poza tym to zajebista maszyna i jeszcze nie wykorzystałem jego całych możliwości ale...

Jak bym zmieniał to na dzień dzisiejszy w grę wchodziły by:

Honda VFR 800
CBR 1100 XX
Albo CBR 600 F na wtrysku

oczywiście jak by było mnie stać to hornecik został by w garażu!

W sobote byłem z kolegą w Góraszce na gs 500(ja jechałem ) na pokazie samolotów, helikopterów itp...i praktyycznie pod samym lotniskiem na zatłoczonej ulicy stał na poboczu ambulans i reanimowali jakiegos motocykliste, nogi trzymali mu do góry z 4 czy 5 medyków nad nim stało i cos tam działali. Obok stała czarna honda cbr 1100 xx i jakis gosc cos przy niej majstrował. Nie wiem dokładnie co sie stało bo nie sposob ogarnąć co sie dzieje na poboczu i na ulicy, szczególne jak wokół pałętaja sie przechodnie, gapie i ciekawscy z samochodów zatrzymuja sie zeby zobaczyc. W kazdym razie widok nie był ciekawy... :-/ :-?

Tak się składa że akurat mam znajomego z którym śmigam po mieście właśnie CBR 1100XX Super Blackbird. Co mogę powiedzieć jak chcesz się dobrze mu przyjrzeć możemy się spotkać gdzieś na CARGO, kolumna Zygmunta (tam latamy najczęściej).

Ogólnie motorek ekstra, czy za dużo mocy?? nie sądzę odejście ma nieziemskie. Dużo osób od razu go odrzuca ze względu na wygląd (wielka krowa, 250 kg wagi, o dziwo węższa niż nasz GSXF- ek ), wiadomo GSXR o niebo ładniejszy do przylansowania ale jeżeli na to nie patrzysz bierz CEBRE. Kanapa szeroka, bardzo wygodna, pozycja kierowcy taka jak trzeba. Położyłem się na baku F i Cebry i na hondzie czułem się jak w niebie. tak jakby wszystko idelanie pode mnie było zrobione.

Inna sprawa, kumpel zamontował podgrzewane manetki, CB Radio, zamierza jeszcze wsadzić podgrzewane siedzisko, więc jest co montować do niego.

Kolejna rzecz, wielkość to także plus dla tego modelu, wsiadłem ostatnio na R6, wyglądałęm jak na zabawce, jak masz powyżej 180 wzrostu i troszkę więcej ważysz to ten motor jest dla Ciebie. Wyglądasz przynajmniej na nim proporcjonalnie . W korkach lepiej sobie radzi niż GSX - F.

Co do zużycia elementów. On śmiga mocno więc 2 kpl opon na sezon, jak się uprze to 1. Łańcuch hmm, ostatnio kupił wzmocniony, najmocniejszy z możliwych pozłacany. koszt koło 600. Ale starczy mu na parę sezonów (i jak się prezentuje . Ma swój sklep z częściami więc jak trzeba to do niego . Zniżki możliwe .

Bierz XX nie dość że potwornie szybki to i bardzo wygodny, dodatkowo wiele elementów można w nim zamontować.

Jak coś to pytaj, spotkamy się o zapytasz o co chcesz.

O ile dobrze pamiętam to Honda jakieś 10 lat temu wypuściła model NSR (jakoś tak to się nazywało) z kosmiczną technologią i adekwatną ceną.
Jak na mój gust obecne ZX-12, Hayabusa czy CBR 1100 XX w zupełności wystarczą.
Jeździłem Hondą CBR 1100 XX, i jak na mój gust mocy ma o wiele za dużo. Na normalne drogi to tyle co 1001 KM w Bugatti Veyrone. W "cywilnym" ścigaczu moc rzędu 115 KM w zupełności wystarcza.
Osobiście zawsze mnie bardziej frapowała zabawa po zakrętach niż odkręcanie na drodze ile dała fabryka.

Jeszcze dwa tygodnie temu śmigał Honda CBR 1100 XX a dzisiaj...



Kuba zrób coś z ta lampa w swoim XX-e bo ta wygląda naprawdę chujowo i o twojej maszynie w żaden sposób nie można powiedzieć że prezentuje się sexy, no chyba ze to jakiś tjunnink.
Pozdro


...no comments...

A w zasadzie to pokusze sie o jeden, moze i dwa:
Powiem Ci tak Panie Endriu - uwielbiam krytyke, ale pod warunkiem, ze jest ona konstruktywna. A to co napisales, jakos strasznie do mnie nie przemawia.
1) Sexy - to jest moja Dziewczyna Bozena, a moj motocykl ma cieszyc moje oko, a nie Twoje.
2) "Zrob cos z ta lampa w swoim XXie, bo ta wyglada naprawde chujowo" A ja mam w du**e jak wyglada Twoja.

Zalozylem ten plastik, bo JEZDZE Motocyklem z lampa 'do przodu', a nie 'w gore'. A kiedy sie JEZDZI szybko Motocyklem, a nie tylko pier**li na forum o jezdzeniu - to rozne syfy, w tym kamienie - potrafia narobic duzo szkody, tudziez zbic lampe (czesta dolegliwosc XXow), ktora jest elementem bardzo drogim. Gdybys mial wiecej uwag na temat Motocykli marki Honda CBR 1100 XX Super Blackbird - to polecam forum na stronie www.IXXRA.com - i zapraszam do polemiki na tematy 'chuj***sci' i inne...

Pozdrawiam

PS
Kiedy strzeli mi ten zolty plastik od jakiegos kamienia, to z przyjemnoscia kupie sobie czarny albo rozowy i specjalnie zamieszcze fotke na forum, moze wtedy bedzie 'SEXy' (tak sie to pisze?)

Cześć Chłopy

imie: Adam
wiek:29
moto: HONDA CBR 954 RR
Poprzednie motocykle: HONDA DBR 1100 XX, HONDA CBR 1000 F DUAL, HONDA CBR 1000 F, HONDA CB 450, SUZUKI GS 650 KATANA.
sezon: 12
skad: Elbląg

No i ja również sprzedaję moją Hondę

http://allegro.pl/show_item.php?item=457711783

Niestety nie potrafię kochać dwóch naraz no i stoi taka biedna w garażu a ja tylko R1 i R1
Szkoda jej, wiec niech sie ludzie cieszą [/url

Jak w temacie.
Honda cbr 1100 xx na sprzedaż.Moto w ładnym stanie.
W zeszłym sezonie tuż przed latem wymienione klocki hamulcowe,świece,płyn hydrauliczny sprzęgła,napinacz łańcuszka rozrządu.
Ostatnio wymieniłem na nowe:
-filtr oleju
-filtr powietrza
-olej (Motul 5100)
-obie opony
Sprzęt posiada przebieg 35000 mil z czego ja przez rok posiadanie zrobiłem ok 4,5.
Z tyłu zamontowany mały "rack" na kufer.
Moto posiada fabryczny immobilizer,alarm DATATOOL oraz dodatkowe zabezpieczenie.
Zmienione cyferblaty zegarów na białe z podświetlaniem niebieskim lub zielonym do wyboru.
Przy lewym lusterku złamany kawałek plastiku który został naprawiony i pomalowany w miejscach pęknięć.To na prawdę mało zauważalne,nawet na zdjęciach ciężko się dopatrzyć.
Przegląd świeżo zrobiony więc upływa prawie za rok,road tax opłacony na następne 6 miesięcy.
Dokumentacja,instrukcje,itd.
Cena 3100 funtów.
Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszęo PM z mailem do wysłania fotek moto.
Pozdrawiam.


Hej.Właśnie wczoraj wygrałem aukcję na ebay'u.Kupiłem Hondę CBR 1100 XX Super Blackbird.Mam pytanie.Odbierając od sprzedawcy motocykl trzeba mieć swoje ubezpieczenie.Mam rację?
Odnośnie ubezpieczenia.Czy polisę która nie ma pokrycia za granicami UK można potem zmieniać,dodawać opcję w razie podróży np do Polski?Czy istnieje inna polisa którą można wykupić czasowo na wyjazd(lato)?

Witam
Mam do sprzedania Honda CBR 1100 XX, 1998r, czarna, stan dobry. Mam ją od 4 lat, sprawowała sie rewelacyjnie, silny, szybki, niezawodny motocykl. Normalnie uzywana i serwisowana, w ciągłej ekspolatacji, nie wymaga żadnego wkładu. Przebieg 40 tys, fitr K&N, wydech 4w1 (mocne, ładne brzmienie). Cenię - 12,5 tys. Zdjęcia mogę wysłać na maila.
tel 604 946771

Witamy, mamy zamiar zmienić motorek na jakiś bardziej turystyczny niż mamy /FZ6S - niedługo będzie do sprzedania/. Zastanawiamy się nad zakupem czegoś o większej wadze aby nie podskakiwał, z wygodniejszym siedzeniem i w miarę wysoką szybą i owiewkami aby nie wiało. Mamy na oku kilka motorków, które mają coś z plastika i turystyka, a są to: Yamaha FJR 1300, Honda CBR 1100 XX lub SUZUKI HAYABUSA. Motorki takie powyżej 2000 roku aby były na wtrysku. Może ktoś z Was wie coś na temat tych w/w motorków, jakie są ich plusy, jakie minusy, na co zwrócić uwagę przy zakupie, a może są jakieś inne motorki z takiego przedziału równie wygodne. A może macie namiar na kogoś kto chce sprzedać taki motor?
Pozdrawiamy i czekamy na podpowiedzi, porady, itp,itd...

Witam wszystkich, kupiłem jednak wygodny turystyczny motorek HONDĘ XX - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1242433 - to link z aukcji tego motorku. Utargowałem go na 20 tys. + paliwo i obiad 500 zł + noc nieprzespana gratis. Jak nie sprzedam będę jeździł. Ale przeliczyłem się chyba trochę z jego mocą, bo jest szybki i zrywny, normalnie to jest pierwsza rzecz w której nie mogę dodać gazu aż do końca . Motorek jest jak nowy, gość dołożył jeszcze nowe oryginalne tłumiki Honda bo na tych które są założone chodzi trochę basowo, ale fajnie brzmi. Widzę że nie da się połączyć turystyka z plastikiem. Wychodzi na to że trzeba mieć czopera na niedzielne wypady z Wami i małego sportowego żeby trochę pojeździć z kolegami. Jak coś przyjadę nim do Zwierzyńca może komuś wpadnie w oko, ale podaję komórkę w razie kontaktu 503 332 444.
Pozdrawiam !
Arek

albo jestem ślepa albo tu nie ma żadnego topicu dla motomaniaków.. Założyłam więc takowy by móc wyrazić swoje uwielbienie dla <3 Hondy CBR 1100 XX Super Blackbird <3
W ogóle chciałam sie zapytać jak można komuś wrzucić do ogniska kawasaka i dać mu spłonąć tylko dlatego że jest jedynym kawasakiem wsród harley'ów na jakimś dalszym wypadzie?? byłam w lekkim szoku jak to usłyszałam i zwątpiłam w pokrewieństwo z tym panem który snuł ową opowieść, gdzyż ja bym w życiu nie skrzywdziła żadnego ściagacza.. a mówi sie że dzisiejsza młodzież jest nieznośna... =P

Nie wiem Bart ale okolo 10 litrow to pali CBR 1100 XX

Eeeeee, no Karol to chyba przesada. XX nie powinien tyle wci?ga?. Inna rzecz to fakt VFR te? nie powinna tyle wypi?. Pierwsza rzecz to pod??czenie do komputera i sprawdzenie sterownika wtrysku. To w zasadzie tylko w serwisie. Wygl?da to tak, jakby sterownik dzia?a? w trybie awaryjnym .

Bart, zg?o? si? do Piotra Dudka. Wiesz o kim m?wi?? Z Krakowa nie masz daleko.

PeeS
?eby nie by?o, ?e jakie? konszachty czy krypto-co? tam. Piotr Dudek to szef serwisu "Honda Kawaler" bodaj?e w Sosnowcu. Udziela si? na "Forum Motocyklist?w".

AUDI B4 2.6 150HP LPG 215km/h, na benzynie V-Power SHELL ;P na 4-tym biegu 210, a poleciałem 220, szło jeszcze więcej...

AUDI 100 C4 2.8 174HP LPG 210km/h, miałem jeszcze trochę gazu w zanadżu, ale trasa Piotrków - Warszawa/betonówka za krótka się okazała - a w drodze powrotnej dachowałem :D

AUDI A6 C5 2.5TDI 180HP 225km/h z Cieszyna na Bielsko - spokojnie ciągnął by więcej, ale samochodów/przeszkód za dużo...

GOLF IV V6 2.8 245km/h na A4 w stronę WROCŁAWIA

no i na koniec HONDA CBR 1100 XX 280km/h prawie w każdym miejscu...

Witam Was serdecznie. Jestem Swistak (już taki istnieje na tej stronie więc rejestruję się : SWISTAKXX - też pięknie .... ).
O stronie (forum) i o Was zajawkę wyczytałem w którymś egzemplarzu "Motocykla" parę miesięcy temu ...
Dziś zarejstrowałem się (spontanicznie ) poznawszy zupełnie przypadkowo czworo z Was na Rajdzie Pyrzanym : "Jesienna Orka". ( Dzięki Monia za przewodzenie Grupie - ja bym się zgubił niechybnie ... hehehe).
Jeżdżę Hondą CBR 1100 XX Super Blackbird rocznik 2000. Git maszyna ! (nie znam lepszego szybkiego turystyka).

ps.
zdjęcia gdzie trzeba wstawić ??? Bo widzę że niektórzy maja krótką karierę na tym forum ....

HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD.

Jest motocyklem posiadajacym wiele rozwiazań z Hondy 900RR Fireblade. XX Blackbird posiada też rozwiazanie zapożyczone z Hondy 1000F jeżeli chodzi o hamulce, gdyż motocykl ten posiada układ Dual CBS(system ten powoduje hamowanie obu hamulców, niezależnie czy użyjemy hamulca nożnego czy ręcznego). Do największych zalet CBR 1100 XX należa: wygodna pozycja za kierownica, znakomite prowadzenie i bardzo wysoki komfort jazdy.

Silnik typ:czterosuwowy, chłodzony ciecza, liczba cylindrów:4, układ rzędowy, rodzaj rozrzadu: DOHC, liczba zaworów na cylinder:4, pojemnosć 1137ccm, moc/obroty 164KM/10500 obr/min, masa 223 kg, prędkosć maksymalna 300 km/h

Słów kilka o sobie :
Zaczynałem w 1999 roku , nietypowo bo pierwszym sprzętem była HONDA CBR 1100 XX .
Zbyt rozsądny nie jestem , mam troje dzieci i czwarte w drodze - pierwsze pełnoletnie .
Wszystkie z pierwszą (i ostatnią jak na dziś dzień) żoną
XJR-kę kupiłem bo po przygodzie z XX-em tylko ja się wygrzebałem .
Sprzęt poszedł na kasację a żonka dała pewne warunki
Przekonałem ją , że XJRka to .... prawie skuter (bo taki bez owiewek)
Brykam drugi sezon i muszę przyznać ,że walka z wiatrem sprawia mi dużą frajdę
Pozdrawiam

Witam
chcę od gościa kupić Hondę CBR 1100 XX ale nie wiem jak na podstawie numeru ramy rozpoznać rok produkcji motocykla.
Możliwe że motocykla był składany z kilku więc odczyt daty prod. z przewodów hamulcowych itp nie wchodzi w grę. Proszę o pomoc tych którzy potrafią.
Nr.ramy: JH2SC35A0WM101129
Na tabliczce jest jeszcze opisane CBR 1100 XXW (co to jest to W dodane na końcu...?)
Pozdrawiam
Maciek
maciej.baranowski@poczta.fm

Bardzo Ci dziekuję, za te informacje. Nie chce sie mi walczyć z akcyzami i tego typu sprawami. Musze kupic auto zarejestrowane w polsce. Teraz skupie sie natym: http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8289997 to nawet troche bliżej, żeby podjechac. Rozważałem juz wszystkie opcje, benzyna, gaz, kombi i stwierdzam że S70 TDI i nic innego. Pracuje w firmie transportowej, a wiec co chodzi o paliwo to tylko ON . Moja 460 to wersja GLT nie chcę kupić S70 ze słabszym wyposarzeniem. W sumie to mam całe lato na pozbycie się 460 i zakupu S70. Na zimę musze mieć już auto, bo do pracy daleko, a Honda CBR 1100 XX mimo swoich zalet po śniegu nie pójdzie.

A więc jezeli ktoś oglądał auto z powyższego linka, to proszę o kontakt.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje.
Darek

1
mam 16 lat i na jawie zrobiłem z 3000km. Naprawiać trzeba co chwile i wogóle muł troche ale wygodnie sie siedzi na niej i piekny odłos silnika.... MZ 251 zadko sie psuje (prawie wogóle) ale wygląda jak duzy simson czyli duzy motorower :) Kup lepiej Honde CBR 1100 xx, albo Kawasaki Ninja. hahahahahaaha

Proponuje Hondę CBR 1100 XX .Wygodna pozycja kierowcy jak i pasażera Fantastyczne prowadzenie, wzorowe hamulce dzięki cbs.Swietne osiagi, sprzet nie awaryjny. Wymiana oleju co 12000 km
Jedyne wady to mały schowek a właściwie brak pod siodełkiem i w upalne dni w mieście gorąco ze silnika wali po nogach (wloty powietrza tak umieszczone).Po za tym moto godne polecenia

Myślę, że przy tym wzroście powinieneś kupić albo Hayabuse, albo Honde CBR XX 1100 BlackBird. Na każdym innym moto będziesz wyglądał nieatrakcyjnie, tak, że nie będą na ciebie leciały blachary. A to o to chyba chodzi, no nie :P??
Tylko kurde jest problem, bo nie kupisz ani jednego, ani drugiego za 8 tyś. Qde co tu zrobić?

A tak serio: Ja mam Bandita 400 i 196 cm. wzrostu. Jest to mały moto, to fakt. To znaczy on nie jest mały, tylko ja jestem duży. Wyglądam na nim troche dziwnie, ale z tego co się przymierzałem, to na każdym moto tak wyglądam, może z wyjątkiem Busy i Blackbird. Ale co z tego? Mi się jeździ dobrze, laske już mam, a jak komuś coś nie pasuje, to w kły może dostać i tyle. Ale kupuj co chcesz wielki johnie.

pzdr


Witam
Firebird i Fireblade to chyba nie to samo?
:-)


A ja pisalem o motocyklu Honda CBR 1100 XX Firebird.


A ja pisalem o motocyklu Honda CBR 1100 XX Firebird.


A cos mi sie wydaje,m ze jednak Fireblade, ale ja dwusladowy jestem..


Witam was.Za jakieś 3 miesiące zamierzam kupić moto.Ponieważ stawiam teraz na turystykę chciałbym zakupić sportowo-turyst maszynerię.
Oto moje typy.Honda cbr 1100xx(98-99r),kawasaki zx9r(2000r) lub vfr 800 do roku (98-99r).
Widać,że są to kompletnie różne motory.Cbr jest największy rozmiarowo ,pojemność silnika.Kawaś ma dużą moc,bardziej sportowe kształty.Vfr 800 ma też ciekawy wygląd,dobry moment na niższych obrotach.Dylematy mam gdyż nie chcę kupić czegoś co będzie kosztowne w utrzymaniu,drogie w serwisie.Oczywiście nie jest to mój pierwszy japończyk.Poprzednio miałem kawę gpx 750r i przez 5 lat byłem zadowolony.Moto było zaniedbane,rocznik 89(przynajmniej w papierach).
Komfort jazdy była dobry,pozycja kierowcy komfortowa.
Przepraszam odbiegam od tematu ale to uzasadnione.Kształty,moc silnika kawasaki zawsze mnie bardziej "kręciły".
Wiem,że wiele osób uważa hondę za najbardziej nieawaryjną,zaawansowaną technologicznie.
Z posród innych marek nie umiem nic wybrać konkretnego.XX wydaje się najbardziej trafny.Poczatkowo chciałem kupić kawę zx12r ale po oglądnięciu filmiku zauważyłem ze pasażer ma małe siedzisko.Jest to moto bardziej sportowe,lecz kusi jego moc,stylistyka.
Co do hondy blackbird to czytałem artykuł ,że moto nie ma wad konstrukyjnych,silnik elastyczny,bardzo trwały.Jedyne do czego mozna się przyczepić to przewody haulcowe bez oplotu stalowego.Wiadomo,że moto rozwija spore prędkości a ja nie chcę niespodzianek na trasie.
Chcę się zapytać czy dane na temat spalania są prawdziwe,trasa 6l na 100km miasto do 8l na 100km?Czy moto drogi w utrzymaniu?
Następny typ to kawa zx9r(2000r).Podobno poprzedni model do 99r bardziej udany.Nie słucham bajek o pękających ramach ale czy to moto dobre na turystykę,czy ma podejście na kufry.Czy mity o silniku który pali olej bo gumki zaworowe padają po 20000km są prawdziwe?Co jeśli spróbuję pójść na koło kilka razy.Czy rozwiązania smarowania silnika są dobre w tym moto.Czy jest to motor wygodny na trasy?
Ostatni z moich wybrańców to vfr 800.
Moto nie dysponuje jakimiś dużymi osiągami ta wersja ma 110KM.Niby lepszy moment obrotowy ważniejszy w turystyce, ładne niepowtarzalne kształty.Problem w tym ,że chyba najdroższy w eksploatacji.Opinie że pali dużo,silnik v4 bardziej skomplikowany co znaczy ,że każdy mechanik skasuje więcej za serwis.
Chrapliwy pomruk silnika dodaje moto wigoru,ale boje się silników v4.Widziałem już silniki z motocykli honda vf750 gdzie głowice były poszatkowane przez zawory.Niby zmieniono gruntownie silniki ale jednak obawa jest.
Chciałbym zapytać ludzi którzy użytkują te sprzęty co o nich sądzą.
Jakieś porównania do poprzednich moto,następnych.Czy mity o tym i o tamtym to tylko mity?Jakie spalanie wyliczyliście?
Dzięki za odpowiedzi.Pozdrawiam

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
I w takim tempie.
Spójrzcie sobie np. na Hondę CBR 1100 XX SuperBlackbird i tam może są polerowane, ale ładnie to wygląda i niedaleko jej do chromu i tu wydech taki pasuje.
Za to do street'a coś takiego by nie mogło przejść.

Jestem tu nowy. Chcialem sie przywitac i zyczyc Wam Wszystkim szerokosci, przyczepnosci i zawsze suchego asfaltu!
Nie mam coprawda VFRki, ale też śmigam Hondą - CBR 1100 XX
Pozdrawiam serdecznie

kiedys byla taka lista numerow telefonow dzieki korej moglismy latwiej sie umawiac i zalatwiac rozn sprawy, mysle ze trzeba ja uaktualnic

tak wygladala stara :

Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 664877070
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr ( GSXR 600 K3 ) - 662241624
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575
Zorro ( BMW K1200 R ) - numer usuniety na prosbe wlasciciela

prosze sie dopisywac pozniej umiescimy ja w dziale widocznym tylko dla osob z listy

kiedys byla taka lista numerow telefonow dzieki korej moglismy latwiej sie umawiac i zalatwiac rozn sprawy, mysle ze trzeba ja uaktualnic

tak wygladala stara :

Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 664877070
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr ( GSXR 600 K3 ) - 662241624
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575
Zorro ( BMW K1200 R ) - numer usuniety na prosbe wlasciciela

prosze sie dopisywac pozniej umiescimy ja w dziale widocznym tylko dla osob z listy

Trzeba cały post zacytowac i wasz nr dopisac wtedy jest ten pierwszy post tylko z waszym numerem dodanym

Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 664877070
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr ( GSXR 600 K3 ) - 662241624
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Rafic (chwilowo brak moto, Dywity) - 515639027
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575
Zorro ( BMW K1200 R ) - numer usuniety na prosbe wlasciciela

Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 664877070
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
Michu (GSX-R 750 K8 Olsztyn ) - 693-564-166
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr (Crejzol) ( 929 ) - 660834120
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575
Zorro ( BMW K1200 R ) - numer usuniety na prosbe wlasciciela

Rok 2001, przebieg 19000km, moc 173KM, Sportowe tłumiki MIG-a,kolor niebieski,polskie blachy,stan bardzo dobry, cena 16700 do negocjacjii

693765953

Kuba zrób coś z ta lampa w swoim XX-e bo ta wygląda naprawdę chujowo i o twojej maszynie w żaden sposób nie można powiedzieć że prezentuje się sexy, no chyba ze to jakiś tjunnink.
Pozdro


...no comments...

A w zasadzie to pokusze sie o jeden, moze i dwa:
Powiem Ci tak Panie Endriu - uwielbiam krytyke, ale pod warunkiem, ze jest ona konstruktywna. A to co napisales, jakos strasznie do mnie nie przemawia.
1) Sexy - to jest moja Dziewczyna Bozena, a moj motocykl ma cieszyc moje oko, a nie Twoje.
2) "Zrob cos z ta lampa w swoim XXie, bo ta wyglada naprawde chujowo" A ja mam w dupie jak wyglada Twoja.

Ja mam ten plastik, bo JEZDZE Motocyklem z lampa 'do przodu', a nie 'w gore'. A kiedy sie JEZDZI szybko Motocyklem, a nie tylko pierdoli na forum o jezdzeniu - to rozne syfy, w tym kamienie - potrafia narobic duzo szkody, tudziez zbic lampe (czesta dolegliwosc XXow), ktora jest elementem bardzo drogim. Gdybys mial wiecej uwag na temat Motocykli marki Honda CBR 1100 XX Super Blackbird - to polecam forum na stronie www.IXXRA.com - i zapraszam do polemiki na tematy 'chujowosci' i inne...

Pozdrawiam

PS
Kiedy strzeli mi ten zolty plastik od jakiegos kamienia, to z przyjemnoscia kupie sobie czarny i specjalnie zamieszcze fotke na forum, moze wtedy bedzie 'SEXy' (tak sie to pisze?)

Uderz w stół a nożyce się odezwa.
Widać jak uwielbiasz krytykę...
Do rzeczy.
Po pierwsze - faktycznie Twój motocykl (lampa) może i Cieszy Twoje oko ale do mnie nie przemawia i podtrzymuje to co napisałem wcześniej.
Po drugie- tajemnice Twojego związku zupełnie mnie nie interesują
Po trzecie- moja dupa wygląda oki, lampa w motocyklu zresztą tez.
Po czwarte- zdarza mi się jeździć na motocyklu, ostatnio nawet coraz częściej i generalnie dość szybko.
Po piąte- nie wiem co sobie uroiłeś że jestem przeciwnikiem XX-ów, wręcz przeciwnie to spoko maszyny a z zaproszenia na 4um dziękuję ale nie skorzystam.
To by było na tyle, aha jak założysz juz czarny plastik zamieść fotkę, powinno być o niebo lepiej niż jest teraz.
Pozdrawiam.
Ps. Proponuje zaparzyć sobie melisy albo zapalić zioła

Siemka,

wystawiam na psrzedaz swoje moto - zbieram gotoweczke na jakies boxerowate BMW jak touring to touring

Motocykl sprzedaje z czystym sumieniem - to nie zadna mina - motocykl w pelni sprawny, serwisowany, sprawdzony w trasach po UK i Europie. Super ekonomiczne spalanie przy szysbkich przelotach:
100-140kmh ok 5.5L
140-160kmh ok. 6L
160-200kmh ok. 6.5-7L
220-... 7.5 - 8.5L
Oczywiscie w przyblizeniu - tez zalezy od odcinka, terenu, pogody, itp

Bardzo prosze o kontakt tylko powaznie zainteresowane osoby - jak wszyscy w Londynie nie dysponuje nieskonczonym czasem wolnym

Cena: 1999 GBP

Oto krotki opisik:

FAKTY:
- rok 1997
- czorny
- alarm Spyball
- przy 70kmil wymieniony caly naped rozrzadu (lancuszek, kola, slizgi, napinacz, itd)
- przy 71kmil nowy lancuch+zebatki, klocki, uszczelniacze zawiechy, nowy plyn chlodniczy
- olej zmieniany co 2000mil (pol syntetyk Sikolene)

PLUSY:
- skora na bak,
- stelaz givi (za doplata 80GBP)
- wydruk z hamowni - tylko 3 konie mniej od nowego na tylnym kole!
- nie katowany, tylko touring
- nie bierze oleju - w ogole!
- dorzucam nowy lancuch DIDa
- dorzucam pokrowiec i zapiecie
- bez wypadku, prosty, zadnego shimmy, falowania, 100% super jazdy do pred. max
- szyba double bubble + oryginalna

MINUSY:
- opona tylna jeszcze pojezdzi, ale trzeba myslec o nowej
- lancuch - nowy 10tys km temu, ale sie juz wyciagnal (tani byl), zebatki OK,
- brakuje 2 srubek od owiewek - wypadly na Wroclawaskich dziurach zamowilem juz nowe
- dwa pekniecia na owiewce z przodu - jak zakladalem czasze to poszly dalej - malo je widac, ale sa
- tylna tarcza do wymiany (zalatwie nowa)
- ogolnie pare rys tu i tam - norma jak na ten wiek i przebieg

Motocykl byl duzo jezdzony, ale glownie po autostradach i zostalo w nim jeszcze sporo lat jazdy (zero przed przebiegiem na liczniku mowi samo za siebie) - ten motocykl zostal stworzony wprost do wysokich przebiegow. Moglbym cofnac licznik do 30tys - jesli to komus poprawi samopoczucie Przebieg jest oryginalny i tyle

Nie polecam go nikomu, kto chce jezdzic nim tylko po Londynie (skuter lepszy). Natomiast jesli chcesz szybko sie przemieszczac tu i tam, wygodnie z bagazem i pasazerem - lepiej wybrac nie mozesz!

oj.... ciezko bylo patrzec i sluchac jak zrzynaja mi sprzeta... auc!

Ale mam wyniki:
MOC: 125.9 koni/9193obr
MOMENT: 97.6 Nm/6857obr

Przy drugiej probie moto rzygnelo woda z wezykow spod spodu - a widownia zrobila glosne Ooooo! he he
Przyszedl nawet sam przedstawiciel Hondy ze stoiska obok popatrzec na wyniki XX'a z 71.000mil na budziku

Osiagi mile mnie zaskoczyly Sami widzicie, 100.000km na budziku i dalej ogier! HONDA...

Dla porownania kolega wjechal swoim xxem rok 2000, wtrysk, przebieg 10.000mil, oto wyniki:
MOC: 129KM
MOMENT: 99Nm

XX wjezdza na stanowisko



Zostaje zapar/mocowany na rolkach i...



Schodza sie kibice - tak jak stali lub siedzieli, nawet ze sniadaniami - tego nie mozna przegapic



Humory dopisuja, pan specjalista ustawia parametry, ale...



... po pierwszym kreceniu do odciecia zaplonu niektorzy powoli zaczynaja tej decyzji zalowac...



Na drugiej probie XX wyrzyguje wode z chlodnicy i idziemy sie zapytac na stoisko Hondy: Przepraszam ile kosztuje nowy?



... a oto wyniki testu: moc w KM, moment w lb/kg (X * 1,357= Nm)



W ubiegły łikend w miejscowości Strzeszkowice odbył się "MOTOCYKLOWY ZLOT U BILA". Impreza trwała trzy (ciężkie) dni. Zjechało sie sporo fanów jednośladów, w pewnym momencie było około 50 maszyn. a więc całkiem nieźle jak na taki kameralny zlocik. Motocykle, które zawitały do Strzeszkowic to przekrój przez wszystkie typy jednośladów. Były motocykle czysto sportowe takie jak HAYABYSA, czy HONDA CBR 1100 XX. Przyjechało kilkanaście chopperów i cruiserów, maszyn takich marek jak HARLEY DAVIDSON, czy KAWASAKI. NIe zabrakło też kultowych polskich JUNAKÓW, których charakterystyczego brzmienia nie da się pomylić z innym motorem. Poprostu pieśń dla uszu i serca!! Wielkie zainteresowanie wśród motockli wzbudził militarny HARLEY DAVIDSON WL-42 z 1942 roku, którego właścicielem jest Pan J. Turowski. W sobote w godzinach południowych odbyła się parada amotocykli, w której wzięło udział około 30 maszyn. Podczas zlotu były rozgrywane liczne konkurencje, takie jak: przeciaganie liny, rzut beczką, czy palenie gumy. wieczorami odhbywały się koncerty kapel rockowo-blusowych a w sobote wioczerm był niesamowity fire show! Ponizej umieszczam kilka fotek. Jeśli ktoś chciałby więcej zdjęć z tej imprezy to poproszę o wiedomość na pw. pozdrawiam.

HARLEY DAVIDSON WL-42 (1942r.)


od lewej: wilkolak, J.Turkowski (właściciel WL-42), Piqś, Ziomo


[/quote

Czy Wy w kazdym temacie musicie wspominac o tym ze Honda cbr 1100 xx odstaje od innych. To naprawde jest juz nudne!!

p.s. Oto stoi Bawol ... Na kolana!!!

jest to motocykl firmy Honda zaprezentowany w roku 1996. Tym modelem firma Honda zdetronizowała sektor motocykli sportowych w klasie litrowej powyżej jednego litra (1137 cm ³) w której od roku 1990-1996 przewodził Kawasaki z szybkim i cięzkim modelem ZZR-1100 (ZX-11). Podczas premiery na torze we Francji pojawił się wielki motocykl firmy Honda prowadzony przez Paula Ricarda, stało się jasne, że model ten nie na darmo nosi nazwę szpiegowskiego samolotu Blackbird z firmy Lockheed.

W budowie motocykla zastosowano czterocylindrowy silnik rzędowy z 16-zaworami, mający szereg podobieństw i rozwiązań wspólnych z mniejszą jednostką firmy montowaną w lekkim modelu CBR900RR FireBlade. Przy tym silnik stosowany w XX podobnie jak w CBR FireBlade jest przy tym lekki i zwarty.

Drugim czynnkiem, który musiała uwzględnić firma w swoich usiłowaniach do osiągania dużych predkości, była aerodynamiczna konstrukcja motocykla. Od dużego błothttp://xage.ru/upload/06/fastbike/070528001.5_mn.jpgnika przedniego i wówczas niezwykłego reflektora, poprzez obłe osłony po bardzo elegancki tył, model Blackbird został tak ukształtowany, aby z łatwością przecinał powietrze. Ostatnia wersja motocykla, która pojawiła się w roku 1999 roku zyskała na modernizacji. Od roku 1999 roku montowany był system wtrysku paliwa PGM-F1, który zastąpił po 3 latach produkcji przestarzałe wcześniej gaźniki i skorygował charakterystykę mocy silnika. Dwa wloty powietrza, umieszczone pod reflektorem, prowadzą do uszczelnionego chwytu powietrza kierowanego do silnika. W tym miejscu byłą umieszczona wcześniej chłodnica oleju.

Ale nie tylko moc silnika i prędkość maksymalna spowodowały sukces firmy Honda. Firmie udało się zapewnić pełną wygodę dla dwóch osób i dostarczyć bardzo dobre wyposażenie o najwyższej jakości, co sprawiło, że Blackibird jest bardzo udanym s cenionym motocyklem przeznaczony do szybkiej sportowej i kulturalnej turystyki.

Pomimo znacznej masy 223 kg w stanie suchym, dobre zawieszenie motocykla i stabilne prowadzenie powodują, że pojazd ten okazał się na krętych drogach bardziej sprawny, niż można było się tego spodziewać.

W modelu CBR 1100XX Blackbird zastosowano także nowy rewolucyjny system CBS. którego działanie polegało na naciśnięciu dźwigni hamulca przedniego, który powodował także zadziałanie hamulca tylniego i odwrotnie.

Do dziś model Blackbird jest jednym z najlepszych produktów firmy Honda jeśli chodzi o sportową-turystykę i ma to odbicie także w cenach motocykli używanych z lat 1996-2006.



A ja bym polecał polecał hondę cbr 1100 xx, ale nie jest to motocykl dla początkującego motocyklisty.

Hondy CBR 1100 XX Super Blackbird

mam mozliwosc kupna tej maszyny koloru czerwonego z 2001 roku za 25 tysiecy... tia... i to jeszcze cena "spuszczona" O_o fajna machina... ale poki co na nia mnie nie stac

Fajne filmiki znalezione w sieci:

http://pl.youtube.com/watch?v=YkC7nXehVgc

http://pl.youtube.com/watch?v=t7dFLFdkw2w&NR=1

http://pl.youtube.com/watch?v=qJhV3fTcWEE&NR=1 - filmik z programu Polsat PASJONACI, w którym występuje min. koleś z Płocka - CORRIDA

http://youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4 - nie ma to jak odebrać nowe moto z salonu i.....

http://pl.youtube.com/watch?v=a6JUdm45UmU - pierwsza jazda

http://www.youtube.com/wa...related&search= - nie tylko car audio

http://www.wptv.wp.pl/mot...33&ticaid=14bd4 - coś dla wielbicieli motocrossu - 48 min i 44 sek brudnej jazdy

http://filmy.scigacz.pl/hayabusa_police - motocykliści kontra POLICE

http://filmy.scigacz.pl/hayabusa - zamknięcie licznika w HAYABUSie

http://filmy.scigacz.pl/cbr1100x300kmh - HONDA CBR 1100 XX i 300 km/h

http://senator.polak.wrzu...k-motocyklowy_1 - ale jazda

http://video.google.com/v...74&q=motorcycle - to się nazywa wchodzenie w winkle

http://www.youtube.com/watch?v=sptoTLVyvFQ - coś motocyklowego z MATRIX-a

http://www.youtube.com/watch?v=wwtZOMv74Ww - obwodnica Paryża

http://www.youtube.com/watch?v=VMpDTAVTwF8 - reklama SUZUKI GSX-R

HOnda CBR XX 1100 to jest cacko i najśilniejesza maszyna na gryfinie

Jak wyżej - jakieś specjalne nazwy? W necie znalazłam taki oto spis

BMW - Beema
BMW GS - Krowa
BMW R35 - Osioł
BMW boxery - BMW z cyckami
BMW serii K - Cegła
CZ - Ceśka, Czesława
DKW - Dykta
Dniepr - Klunkier
Ducati - Dukat, Stucati
ETZ (pierwsza) - Jaskółka
H-D - Hary, Hadecja
Honda - Onda, Hąda
Honda CB - Cebula
Honda CB 750 - Sevenka, Seven Fifty
Honda CBR - Cebrzyk, Cebra
Honda CBR1100 XX - Iks
Honda CBR1100xx Superblackbird - Dwaiksy
Honda CBR900RR - Blady,Fajer,Furia Blada,Babunia
Honda CX500 - Pompa do gnoju
Honda Fireblade - Blady, Fajer
Honda Gold Wing - Kredens, Goldas,autobus
Honda NTV Deauville - Debilka, Dewilka, Diablica
Honda NX Dominator - Terminator
Honda ST1100 - Tramwaj
Honda Transalp - Trampek
Honda Varadero - Wiadro
Husaberg - Berg
Husqvarna - Huska
Jawa - Jawaha, Jawasaki, Zjawa
Junak (nowy) - Chujak
Junak - Janek
KTM - ku*wa Twoja Mac
Kawasaki - Kawa, Kawasoki, Kawałsuki, Kawałsraki
Kawasaki KLR, KLE - Klekot, Klee
Kawasaki ZZR - Trzecia panewka
Kawasaki ZZR600 - (mały) Zygzak
MZ ETZ - Etaha, Ecia, Etka, Eta
Moto Guzzi - Gucio, Gutek
Suzuki - Stukipuki, Suka, Suzi
Suzuki Burgman - Burger, Burgi
Suzuki GN - Gienek
Suzuki GS - Gieesiak
Suzuki GSX600 gen2 - Imbryk
Suzuki GSX600F - Jajko
Suzuki GSXR - Gikser
Suzuki LS Savage - Lesiek
Suzuki Marauder - Maruda
Suzuki RM - Erema
Suzuki VL - Violka
Szuki DR - Doktor, Deera
Triumph - Bielizna, Bieliźniarka
Triumph Speed Triple - Trypel
Triumph Sprint ST - Stanik
WSK - Motur
WSK 125 - Czarna Wdowa
Yamaha - Jamana, Yamahama
Yamaha Div 600 - Klekotek
Yamaha Diversion - Diva, Dywersja
Yamaha DragStar - Drażetka
Yamaha FJ1100/1200 - Fjut
Yamaha FJ1200 ABS - FortepJan z ABeeSem
Yamaha FJR - Fujara
Yamaha FZ-1/Fazer - Frezarka, KILOfazer
Yamaha Majesty - Majka
Yamaha R1 (2002 chyba) - Deska
Yamaha Thundercat - Kotgrzmot, Koteczek
Yamaha Virago - Virówka, viagra
Yamaha Virago 250 - Firaszka
Yamaha XTZ750 - Terefere, Stenera, Terenia
Yamaha YZ - łajza
Zundapp - Cymbał

i najlepszy szybki, ekonomiczny turystk : Honda CBR 1100 xx super blackbird.
ps,
CBR - Całkowity Brak Rozumu.. czy jakoś tak >>> hehehe

ja bym chcial kawasaki ZX12R Ninja albo Honde CBR 1100 XX badz Honde 900 RR Fireblade

[ Dodano: 2006-05-03, 01:04 ]
ps. nie podobaja mi sie takie czopery ;/

Honda CBR 1100 XX

Liczba cylindrow: 4
Uklad: rzedowy
Liczba zaworow na cylinder: 4
Pojamnosc: 1137
Moc/obroty: 164km/ 9500 obr
Masa: 224kg

na honde cbr 1100 xx

Adam (knoris zx7r) - 502788545
Adam ( byle Extreme , CBR 900 RR ) - 792844222
Adam Bejzik ( Honda CBR 900 RR ) -692862219
Adrian ( Kawasaki KLR ) - 604429012
Andrzej ( Yamaha R1 '98 ) - 664738301
Arek ( ZX 9 R ) - 500734606
Arek ( FAzer 600 , Stawiguda ) - 696085816
Bbone ( CBR 1000 RR ) - 507696059
Bartez ( CBR 954 ) - 502219744
Bogdan ( Suzuki Intruder 1400 Custom ) - 608098033
Buzka ( CBR 1000 RR ) - 505860065
Black ( VW GOLF2 , VSV ) - 606316985
Chomik ( FZR 600 ) - 509487665
Chris Axe (Kawa ER 6F) - 603395510
Czesław ( Motorex , Honda Shadow ) - 601656006
Damian ( Romka bratanek , bez moto ) - 607857851
Darek Akinis ( glowny mechanik Moto-Line ) - 502681022
Dandi ( GSXR600SRAD ) - 501419116
DanielR1 ( Yamaha R1 ) - 600470556
Didi ( VFR 750 F , Bartoszyce ) - 505525854
Emyl ( NSR 125 R , Olsztyn ) - 514811995
Fabiq ( VFR 750 F ) - 509870769
Fabik ( Skuter Zipp , Bratanek Fabiq'a ) - 601637065
Genio ( ojciec Złotego , Honda CB ) - 600402920
Jarek ( GSXR K6 ) - 509805075
Kaczor ( Yamaha R6 ) - 665240417
Klenio (F4sport - Dobre Miasto)-662 235 914
Kolec yamaha r6 --> 500 213 915
Kendi (Suzuki VX 800) - 501492535
Kosa ( Kawasaki ZX9R ) - 504409999
Krecha ( chwilowo bez moto ) - 602879188, 504434898
Królik (kawasaki er-6f) - 691210333
Leszek Malgrem ( stowarzyszenie Biker ) - 500181711
Lukasz ( Honda VFR 750 F , Mragowo ) - 605587646
Lucyfer ( CBR1000RR ) - 602285143
MaciekMZ ( GPZ 500 S ) - 602859681
Maniek ( VFR 750 ) - 502753235
Marcin ( wczesniej R6, obecnie R1 2004) - 506167869
Martuś (Suzuki rf 600) - 603528975
Matijas ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606260524
Michu (GSX-R 750 K8 ) - 693-564-166
Mileczka ( córka leszka M. ) - 500599477
Coyote ( Honda Gold Wing , Barczewo ) - 695219317
Zuza - 509623367
Mokry ( Laverda 750 , Barczewo ) -
Ostan ( FZR 600 R StuntDog , Wheelieholix ) - 601628676
Orlen ( chwilowo bez moto ) - 604252605
Pająk ( Fazer 600 ) - 503698022
Pafeu ( Kawasaki ZX6R 636 zielona) - 604 533 903
PawełFazer ( Fazer 600 ) - 600961853
Pawlos (Kawasaki ZX-9R, Dywity) - 664 287 058
Piotras ( KAwasaki ER5 ) - 506086365
Piotr (Crejzol) ( 929 ) - 660834120
Piotrek (gsxr 600 SRAD) - 660438794
Radek ( Yamaha R1 , Dobre Miasto ) - 501159563
Rafic (Suzuki GSXR 600 K1, Dywity) - 502978195
Remi ( R1 , Dobre Miasto ) - 502512454
Romeo ( ZX10RR ) - 509083410
Rysio ( CBR 1100 XX , Jedwabno, Olsztynek ) - 509209949
Sopel ( R1 ) - 602101989
Szwabik ( ZX7R ) - 503808928
Tomek ( GSXR 1000 K5 , Biskupiec ) - 512309417
Turbiś ( ZX9R , Wheelieholix ) - 606935847
Wasy (l665449843) Gdańsk
WoJtAs (Yamaha Thundercat) - 502106297
Yoshi ( ZX636RR , Wheelieholix ) - 600384346
Zbyszek ( BMW K1200 S , Barczewo ) - 600954165
Zielak Yamaha --->FZR 1000<--- 507-582-834
Zielu (SUZUKI GSXR 750) --- 602 453 145
Zlotnik ( CBR 1100 XX , Słupy ) - 601089575

Ten artykuł dedykuje Gmesh'owi maniakowi Hondy:D

Spośród wszystkich sportowych motocykli o pojemności 600cm3 największą popularnością już od 14 lat cieszy się Honda CBR 600 F jako jedyna produkowana jest w dwóch wersjach: F i F Sport.
Popularność i wierność klientów zobowiązują. Szefowie Hondy postanowili zaspokoić zarówno tych hołdujących sportowi, jak i tych o nieco chłodniejszych temperamentach, którzy uwielbiają dalsze wypady dynamicznym i lekkim motocyklem, o bardzo dobrych właściwościach jezdnych i znacznie niższej cenie niż CBR 1000 czy CBR 1100 XX SuperBlackbird.
Czterocylindrowa, 16-zaworowa "rzędówka" Hondy o pojemności 599 cm3 uzyskuje moc maksymalną 110 KM (81 kW) przy 12 500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 65 Nm przy 10 500 obr./min. Charakteryzuje ją wysoka kultura pracy i dynamiczny, równomierny przyrost mocy, na co miały wpływ modyfikacje silnika i zwiększenie pojemności airboksu. Lekko pracujące wielotarczowe sprzęgło mokre i przyjemna w obsłudze 6-stopniowa skrzynia biegów przenoszą moment obrotowy na łańcuch i tylne koło z niewielkimi stratami mocy.
Klasyczny przedni widelec o średnicy rur nośnych 43 mm i tylny przestrzenny wahacz aluminiowy mają skok po 120 mm i połączone są grzbietową ramą aluminiową. Zmniejszenie rozstawu osi wpłynęło na zwiększenie sztywności i zwrotności, a tym samym precyzję prowadzenia motocykla. Zmniejszono też jego masę do 170 kg w stanie suchym.
Charakterystyka zawieszeń jest bardziej komfortowa niż sportowa, co znacznie poprawia odczucia za kierownicą podczas jazdy po drogach. W trakcie dalekich podróży siedzi się wygodnie na 2-osobowej kanapie "CBR 600 F". W wersji Sport, tak jak w innych prezentowanych motocyklach, mamy dwa pojedyncze, mniej wygodne siedzenia. To w zasadzie największa różnica między obiema wersjami małej CBR.
Ze względu na dużą popularność "CBR 600 F" wśród turystów zmodyfikowano oświetlenie, zwiększając o 40 % intensywność świateł w stosunku do modelu poprzedniego.
"CBR 600 F" szczyci się przyspieszeniem 3,1 s do 100 km/h i prędkością maksymalną 255 km/h. To wystarczająco dobry wynik, by zaliczyć ją do czołówki sportowych "sześćsetek".Również w prowadzeniu na długich i szybkich zakrętach oraz podczas jazdy z dużą prędkością zachowuje się bardzo neutralnie. Na hamulce tarczowe także nie można narzekać. Wytracają prędkość bardzo skutecznie i dają się precyzyjnie dozować.
"CBR 600 F" i "F Sport" to bardzo udane konstrukcje i choć różnią się zasadniczo tylko tylną częścią nadwozia, odnosi się wrażenie, że to dwa różne motocykle.

Honda CBR 600 F i F

Silnik:4-cylindrowy,czterosuwowy,chłodzony cieczą
4-zawory na cylinder o pojemności 599 cm3
Moc maksymalna:
110KM (81kW) przy 12500 obrmin
Maksymalny moment obrotowy:
65Nm przy 10500 obrmin
Zasilanie:elektroniczny wtrysk paliwa
Skrzynia biegów:6-stopniowa,nożna
Hamulce:przód-dwie tarcze o średnicy 296 mm
z zaciskami 4-tłoczkowymi;tył-tarcza o średnicy
220 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym
Ogumienie:przód-12070 ZR 17,tył-18055 ZR 17
Masa własna:170 kg (193 kg)
Rozstaw osi:1386 mm
Wymiary:2060x685x1130 mm
Wysokość siodła:810 mm
Pojemność zbiornika paliwa:18 l (3,5 l)
Prędkość maksymalna:255kmh
Przyspieszenie 0-100kmh:3,1 s
Zużycie paliwa:6,2l100km



wukashi, wyluzuj, przeciez nie kazdemu takie tuningowe gadzety musza sie podobac, jak na moj gust to ten motorek niezle odpicowany - dodatki jak w maszynach co po torze smigaja

rzadko spotykane zeby ktos sprzedawal moto z wszystkimi gadzetami

ps. jak to lata po normalnych drogach na takim zawieszeniu?

zastanawiajace, wszystko z gornej polki, a tlumik najtansza wersja Vipera, ktory ma w swojej ofercie naprawde porzadne tlumiczki

powodzonka

Hej.
Powiem szczeze ze motocykl kupilem z tymi dodatkami od Anglika ktory wlozyl w motocykl kupe pieniedzy. Sprzedawal motocykl bo juz kupil Honde CBR 1100 XX chyba z 2006r.
Co do zawieszenia to chodzi bardzo fajnie, napewno duzo daje mozliwosc dokladnego ustawienia pod wage i preferencje.
Kumpel ma identyczna CBR-ke jak ja tylko na seryjnym zawieszeniu i powiem że moja duzo lepiej proawdzi sie w zakretach.
Co do wydechu to nie ja go zakladalem wiec nie wiem czemu taki kupil.
Byc moze wybral taki ( polerowany ) zeby pasowal do polerowanego wahacza, ale to sa tylko moje przypuszczenia.
A co do czesci zaozonych w motocyklu to chcialbym go sprzedac w calosci nie rozbierajac zawieszenia czy innych czesc, wydaje mi sie ze cena jest adekwatna do stanu i zalozonych czesci...

Pozdrawiam

[ Dodano: Pon Lip 28, 2008 12:59 am ]
prawy dekiel chroni wydech a ta okleina chroni przed adidasem. Lewy dekiel cierpi przy ślizgu. Odnośnie mojego moto i jazdy to czasem zajrzyj do galerii. Wklejając link na forum narażasz się na krytykę i nie ma co się fochać. Na allegro to jest tak, że jak nie podoba się to nie kupuję, tu rzuciłeś moto między Ludzi w temacie. I te dalekie trasy... aż tunerskie zawieszenie było potrzebne i hample brembo :roll: "motor"

Wydaje mi sie ze jednak dodatkowa oslona dekla chroni go przed slizgiem, bo to jest dodatkowy element, dodatkowa warstwa ktora oslania go przed bezposrednim zetknieciem sie z asfaltem... co do wygladu to wyglada jak wyglada, moze gdybys obejrzal ta oslone z bliska zmienil bys zdanie...
Co do reszty o ktorej mowisz - hamulce i zawieszenie :
Nie wiem czy wiesz ale jadac w dwie osoby, majac kufer z tylu i torbe na bak motocykl jest niezle dociazony, i lepsze hamulce z lepsza wentylacja i przewodami w oplocie stalowym jednak sa duzo skuteczniejsze. A zawieszenie mozna wtedy tez dostosowac......

Pozdrawiam

[ Dodano: Pon Lip 28, 2008 1:08 am ]
prawy dekiel chroni wydech a ta okleina chroni przed adidasem. Lewy dekiel cierpi przy ślizgu. Odnośnie mojego moto i jazdy to czasem zajrzyj do galerii. Wklejając link na forum narażasz się na krytykę i nie ma co się fochać. Na allegro to jest tak, że jak nie podoba się to nie kupuję, tu rzuciłeś moto między Ludzi w temacie. I te dalekie trasy... aż tunerskie zawieszenie było potrzebne i hample brembo :roll: "motor"

A co do Twoich fotek i jazdy na moto to widzialem fotki i zwracam honor.
I tak na marginesie to nie wiem ale chyba Tobie wydaje sie ze to jest taka okleina jak sprzedaja na allegro ( termoutwardzalna ) - kawalek papieru imitujacego karbon.
A to jest normalna nakladka( wyprofilowana w fabryce i termoutwardzona warstwa wlokien weglowych dodatkowo utwardzona wierzchnie zywica lub podobnym materialem - stad koloer miodowy ) na dekiel grubosci okolo 2 - 3 mm produkowana przez firme Harris.

Tifosi
Jeżdżę od 98 roku i powiem Ci jedno. Jak nie masz doświadczenia to daj sobie spokój ze ścigaczami. Dwa lata temu siadłem pierwszy raz Hondą CBR 1100 XX. Mimo jakiegoś tam doświadczenia podszedłem do niego z dużym dystansem.
Powiem jedno, gdybym był małolatem pewnie spróbowałbym sprawdzić "ile pójdzie". To bez sensu. Frajda żadne a można się zabić. Przy takiej prędkości to nawet w kościele trumny nie otworzą bo nie będzie co oglądać.
Moim zdaniem motory są dla ludzi dojrzałych (umysłowo). Jeśli jeszcze nie jeździłeś to moc rzędu 80 km to trochę za dużo. Owszem można jeździć spokojnie i Hayabusą ale jestem pewien, że za miesiąc dwa poczujesz sie pewniej i zaczniesz robić głupie rzeczy.
Ja jeżdże ponad 6 lat i do dzisiaj nie powiem, że jeżdżę dobrze. Zwłaszcza na początku sezonu mam "stany lękowe".
Jesienią sprzedałem motor i obecnie szukam troszkę bardziej rodzinnego. Idealna byłaby Honda ST 1100 lub 1300 jednak z uwagi na mój wzrost pozostanę przy Honda NT 650 V Deauville.
Świetny motorek, chłodzony cieczą, napęd kardanem, bardzo bezawaryjny. Do tego zmiany oleju co 10 tyś. Ogólnie rzecz biorąc bezobsługowy. Jakie to ma znaczenie powie każdy kto ma motor z łańcuchem. Smarowanie, naciąganie, wymiana... Jak ktoś lubi się bawić i do tego ma jeszcze na to czas...
Tak wogóle (nie wiem jak jeździsz, zakładam że zaczynasz) to kup sobie używaną Hondę NTV 650. Całkiem ładny Naked bike, technicznie dokładnie to samo co Honda Deauville tylko golas. 55 KM w 200 kg motorze to całkiem sporo na początek. 5.5 s. do 100, V-max ok. 170, z szybą 180. Można kupić egzemplarz w dobrym stanie za 7-8 tyś. Do nauki jazdy świetna rzecz. Pojeździsz rok i sam wtedy ocenisz czego od motoru oczekujesz i co nowego bądź nowszego sobie chcesz kupić. A jak nawet go gdzieś położysz na początku to nie będzie tak szkoda jak w nowym. Fajna zabawka to też Honda Transalp. Osiągi tak jak w NTV (ten sam silnik), trochę mniej bezobsługowy (łańcuch). Ale za to można wjechać w lekki teren albo jeździć szybko po dziurawych drogach. Na Polskie frogi świetna sprawa. Osobiście preferuję Hondy (takie zboczenie) no i Ducati (dość drogie więc nie piszę o nich). Z tego powodu innych marek nie polecam. Jest to czysto subiektywna opinia.

Ja dotychczas raz leżałem. Wyjechała mi ciężarówka z bocznej, na drodze był pisaeczek, a że był zakręt to położyłem się na boku i pojechałem na tyłku w rów. Efekt: wgięty zbiornik, urwana dźwignia hamulca, otarte lusterko, tyłek, noga. Było to dwa tygodnie po ślubie, ślubna jak zobaczyła to powiedziała, że nigdy nie siądzie na motor i mi nie pozwoli. Ja jeździłem 3 tyg. później, żonka poczekała jeszcze miesiąc.
Może to i szkoda, że chce jeździć bo inaczej kupiłbym Hondę VFR 800, ale jak raz żonę przewiozłem to mówiła, że niewygodnie i tyłek ją boli.

Kategorycznie natomiast odradzam wszystkim choppery. Są to motory dla ludzi którzy nie lubią jeździć na motorach. Służą one do czegoś innego. Do mycia, polerowania chromów, stania pod knajpą i rwania dup. Jeśli ktoś tego od motoru oczekuje to ok. bo przyjemność z jazdy na motorze jest średnia. Pozycja niewygodna, prowadzi się kiepsko, zwłaszcza po zakrętach. A dla mnie jazda po zakrętach to największa frajda.

Ogólnie rzecz biorąc to strasznie polecam każdemu kupno motocykla. Dla ludzi z odrobiną rozumu będzie to świetna zabawa i relaks, dla idiotów natomiast maszynka przybliżająca ich do magazynu części zamiennych. Ale w końcu i idiota może się na coś przydać. No chyba, że jedzie 300 km/h. Wtedy chyba nic już nie da się wykorzystać.

Witojcie !!

W niedziele powrocilismy z Bulldoga wgodzinach popoludniowych. Dojechalismy cali i zdrowi-choc niewiele braklo!!
4...no 3,5 dnia imprezy!!

Wyjazd mial miejsce w czwartek 7go. Wstepni zaplanowany na godz.11 przesunol sie w okolice 14 !!
Finalnie z Manchesteru wyjechalo 5 motocykli;

Mickey: Harley-Davidson Night Train Custom
Ben: Harley-Davidson Dyna Street Bob Custom
Sharon; Harley Davidson 883 Sportster
Mick: Kawasaki ??? ( czarne i sportowe)-jakas Ninja
Horus+Diana; Suzuki Intruder 750

Londyn i okolice;
Tadek: Honda 650 Devuille
Darek+Lukasz: Honda CBR 1100 XX
Bobski: Kawasaki Z 750
Bombel: Yamaha YZF 1000 Thunderace
Trzeci: Honda CBR ??? Fireblade

Na piatek byla przewidziana ekipa z Londynu w skladzie 2-3 motocykli. Ku mojemu zaskoczeniu w piatek ok 19tej dolecialy 2 sprzety,a ok 22 kolejne 3 !!

Czwartek zaskoczyl nas pogoda i ...tym,ze omalo nie zostalismy wyproszeni ze zlotu!! Polityka klubowa (dluuuuga historia).
Udalo nam sie jednak zostac,tylko,ze z mojej pracy na Bulldogu lipa i do tego musialem sobie jeszcze kupic bilet!! Emocje jednak wieczorem opadly i zlotowy relaks zastal nas przy piwie,rumie,zielu i jakiejs kapeli gajacej rocka nieopodal. Bylo wesole miasteczko, karuzele, czyli odrobina szalenstwa!!

Piatek przywital nas deszczem i blotem. Ale przejasnilo sie i wyskoczylismy do miasteczka na sniadanie. Motocykle poparkowane w centrum na skwerze kolo zatoczki,gdzie cumowaly barki wygladaly zejbiaszczo. Samo miasteczko tez ladne-sam Shakespeare tam mieszkal. Zwiedzanie zaczynamy od Big Macka i kupy w Mc Donaldsie,a pozniej idziemy na eleganckie sniadanko.

Po powrocie na teren zlotu idziemy ogladac wyscigi dragsterow,a raczej Hot Rodow. Jeden z nich produkuje niesamowite ilosci dymu z pod kol, poczym konczy na dachu. Sprzatanie toru zajmuje dlozsza chwile,my udajemy sie na spacer po sklepach i straganach,pozniej browarek,kapela,browarek-ide do namiotu odpoczac. Krotka chwile po tym dzwoni Tadeusz Mechaniczna Pomarancza mowiac mi,ze wraz z Darkiem Dr MAsturbem oraz Lukaszem sa na bramie!! Wyskoczylem podac im bilety,mala reorganizacja obozowiska przy browarku i JD i juz w mocnym skladzie udezamy na "miasto" gdzie Masturb zostaje krolem dyskoteki. Ok chyba 22-23tej jest telefon,ze Bobski,Bombel i Trzeci juz wjechali na zlot. Odnajdujemy sie calkiem sprawnie,znow reorganizacja obozu,browarek i na "miasto" ,gdzie bawimy sie do pozna!!

Sobota to deszcz i bezkresne ilosci blota. Darek zgubil kluczyki od Bawola,a Bomblowi pada bateria w sprzecie. Humory jednak dopisuja i bawimy sie swietnie chodzac co godz do biura rzeczy znalezionych pytajac czy ktos nie znalazl kluczykow i za kazdym razem ta sama odp; "przyjdz za dwie godziny". Napoj bogow sie leje,muzyka gra,nikt sie nie przejmuje. Motocykl Bombla zapala na pych-chociaz tyle;przynajmniej mozna podladowac telefony.
Idziemy na Bike Show gdzie mozna zobaczyc rozne wydumki i motocykle oisywane w gazetach,kilka slynnych customow, przeolbrzymi V-MAX, kilka Hot-Rodow. Generalnie jest na czym zawiesic oko.Uderzamy do jednego z namiotow po piwko i trafiamy na WRESTLING. Taka tam kaskaderka,ale przynajmniej jest sie z czego posmiac! Saczac piwko udajemy sie na tor 1/4 mili gdzie za niedlugo maja odbyc sie wyscigi. Wczesniej popisy kaskaderskie-stunt na motocyklach i popisy w samochodach.

Po czesci oficjalnej pada haslo;"Gentelmans,start yours engines" i na niewielkiej przestrzeni gdzie zgromadzilo sie ponad 18 000KM wszystkie budza sie do zycia!! Efekt akustyczny niesamowity!! Szczegolnie jeden z dragsterow przykowa nasza uwage. Za kazdym razem gdy dodawal gazu nasze uszy przeszywal bol,a odleglosc w jakiej znajdowal sie od nas byla dosc spora!! Na tor wyruszaja pierwsze motocykle-kazdy mogl za mala oplata przetestowac swoj sprzet. Pod koniec drugiej serii przejazdow zaczyna popadywac i nastepuje przerwa. Po chwili wyjezdza na tor dragster z silnikiem ODRZUTOWYM !!

O ja jebie!! To dopiero efekt!! Osiagnieta predkosc to 255mil !! Niestety juz w polowie dlugosci toru gosc hamowal i wyrzucil spadochron. Niemniej efek i wynik niesamowity!!

Zwijamy sie na zarelko,browarka i krazymy w strasznym blocie miedzy namiotakmi z atrakcjami. Bombel trzyma fason w bialych cichobiegach-reszty z nas dawno przestalo to obchodzic,a skojazenia mamy do WOODSTOCKU i kapieli blotnych. Sprawdzamy namioty i idziemy dalej,wesole miasteczko,namiot z techniawka i inne-swietujemy wczesniej chrystusowe lata Masturba!!
Idziemy do glownego namiotu gdzie wlasnie skonczyly sie koncery i zaczol streaptease. Oj...2,5godz i rzeczy ktore do niedawna czlowiek widzial na YOUPORNIE!! Zmeczeni calym dniem wracamy do namiotow-czas spac!!

Niedzielny poranek juz bez deszczu,ale wieje jak w kieleckiem!! Jakich ch..j postawil klocka po srodku naszego obozu,ale chlopaki zabezpieczyli teren. Ben i Mickey uciekaja pierwsi-udezaja do Devon na kilka dni. Za nimi startuje Mick i Sharon-mialem startowac z nimi,niestety nie spakowalem sie na czas i pojechali beze mnie. Wyglada na to ze lece sam do Manchesteru. Pakuje moto,odpalam i... nie mam sprzegla!! Z Pomarancza robimy wypad na stacje,mieli dota wiec jestem uratowany!! Szkoda tylko,ze takie korki i tyle policji i na droge w dwie strony marnujemy pol godziny.
Po chwili sprzeglo jak nowe. Darek zamawia jeszcze wana po siebie i motocykl,gdy mamy pewnosc,ze ktos po niego przyjedzie zaczynamy powrot do domu.Znow zachaczamy na stacje,wszyscy tankuja,a ja myje Inge karscherem.

Powrot do domu konczy sie po 15min bo postanawiamy skoczyc jeszcze na piwko do miasteczka.
W centum,tam gdzie dwa dni wczesniej posrod jakis wycieczek i policjatow po tajniaku rozbijamy sobie biwak na trawce. Karimatki,browarki,zarelko...chillout przez jakies dwie godziny.
No i nadszedl ten czas,komu w droge temu szklo w stope. Clopaki startuja na Londyn a ja chwile po nich lece na Manchester. Pogpda nawet spoko,maly deszczyk mnie zlapal na wylotowce, a pozniej to juz ogien na tloki!! Sucho i cieplo do samego Manchesteru. 60 mil przed Manchesterem zatrzymuje sie na Corsie. Strat duzych nie ma ale pani uparla sie na malowanie zdezaka. No coz....shit happen !! Najwazniejsze ze Inga cala i jest jak do domu wrocic. Reszta drogi powrotnej mija bez przygod,Inga slodko mruczy i pije nawet mniej niz zawsze. Docieramy cali wczesnym popoludniem do domu. Teraz tylko trzeba ogarnac cale pranie jakie mamy do zrobienia. Zastanawiamy sie czy pralka sie nie przytka od tego blota,ktore jest na naszych ciuchach,spiworach i calej reszcie...ale poki co jeszcze pierze!!

http://picasaweb.google.com/Horus69SS/B ... 1008200802

Od takiego barana nie kupil bym zadnego motocykla, dla mnie ktos kto sprzedaje motocykle musi sie na nich znac.

A co do tematu, coraz bardziej nachodzi mnie zmiana SV na cos sportowego. Wlasciwie to jeszcze nigdy takim motocyklem nie jezdzilem, na kilku siedzialem ale to nie to samo co jazda. W czasie ostatniego wypadu na mala imprezke, dalo sie wyraznie odczuc ze ja z kumplem odstajemy od reszty jezeli idzie o predkosc podrozowania. Niestety goscie smigaja na CBR 1100 XX, VFR 750, GSX-R 600, 1000 itd. Co gorsza w nastepnym roku mamy reaktywowac nasz klub motocyklowy i juz powoli planujemy imprezy na ktore pojedziemy i kilka wypadow, a zebranie gromadki chetnej na posmiganie to u nas raczej nie problem także plany sa realne, wiec znow bedziemy na szarym koncu.

Oczywiscie role sie odwracaja jak wjezdzamy do miasta i dlatego caly czas sie zastanawiam czy sport to cos czego szukam, najgorsze jest to ze nie dowiem sie tego dopoki na takim nie pojezdze. Jezeli okaze sie ze to jednak nie dla mnie to chyba pozostanie mi tylko przesiadka na SV 1000 N.

Ponizej wklejam link do zdjec motocykli jakie znalazlem na bikepics, paczka wazy 7.5 Mb ale dalem tez te foty oddzielnie na imageshack, nudzilo mi sie rano :

http://www.speedyshare.com/334705282.html

Suzuki TL1000 S :



Suzuki TL1000 R :



Honda VTR1000 SP1 :



Honda CBR 600 F4i :



Kawasaki ZX6-R :



Dla mnie wszystkie sa piekne i maja to cos, oczywiscie najchetniej widzialbym w garazu Honde VTR1000 SP1 . Po prostu wymiekam jak na nia patrze a dodac do tego jakies karbonowe kominy to juz w ogole poezja. Popatrzecie na wydechy Microna na CBR i VTR, ten gruby splot carbonu jest piekny.

Nie wykluczam tez sportowych rzedowych 600 i moje wymagania spelniaja wlasnie ZX6R i CBR 600 F4, ladny wyglad i sa zajebiscie dopracowane.

Kazdy z tych motocykli biore pod uwage jako kolejny zakup, mysle zmiescic sie cenie do 18 tys (planuje maly kredycik) ale to wszystko okaze sie dopiero po tym jak zastanowie sie nad sprzedaza SV na ktora to na razie sie nie zanosi.